سه‌شنبه 

12 آوریل2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

پيام دبيرکل سازمان خه‌بات کردستان ايران به‌ مناسبت فرار سيدن عيد ملى نوروز

پيام دبيرکل سازمان خه‌بات کردستان ايران به‌ مناسبت فرار سيدن عيد ملى نوروز

هميهنان انقلابی!
کادر و اعضاى سازمان خه‌بات!
مبارزين راه‌ ازادى !
به‌ مناسبت فرا رسيدن عيد نوروز و سال جديد ١٣٩٢ هجرى شمسى و ٢٧١٣ کوردى صميمانه‌ترين تبريکات خود را به‌ هميهنان عزيز، خانواده‌ شهداى سرافراز و به‌ ويژه‌ خويشاوندان و اقوام شهداى سربلند سازمان خه‌بات و زندانيان سياسی مقاوم و کادر و پيشمرگان قهرمان و اعضا و هواداران سازمان خه‌بات تقديم مى دارم.

از ايزد متعال خواستارم، عيد نورز و تحويل سال جديد سراغازى براى تحقق حقوق و روزهاى شادى و ازادى ميهن و رهايمان از يوغ استبداد و استعمار باشد.
هميهنان عزيز!
دلسوزان راه‌ ازادى !
بديهى است حس ازاديخواهى و رهايی از ستم ستمگران، با فرا رسيدن سال نو در درون و باطن هر فرد جامعه‌، افزايش مى یابد و قاطعيت و تصميم براى ادامه‌ فعاليت و انقلاب حق طلبانه‌ در مناسبت نوروز بيشتر از گـذشته‌ خواهد شد و همه‌ بيش از گـذشته‌ به‌ ارزش و ماهيت ازادى پی خواهند برد. در نوروز و تحويل سال، بارديگر سوالات بيشمارى مطرح مى شوند، پرسشهاى که‌ جوابشان را تنها در رسيدن به‌ ازادى و رهايی مى يابيم.
ازادى و برچيدن زندان و شکنجه‌ انسانها، از حقوق اوليه‌ انسان برشمرده‌ مى شوند که‌ متأسفانه‌ در کردستان عزيزمان و در ايران تحت حاکميت رژيم منفور اخوندى نه‌ از ازادى خبرى است و نه‌ از پايان روزهاى سخت و شکنجه‌ و زندان و سرکوب و استعمار. تاريخ ٣٤ سال حاکميت اخوندها و سرکوب و جنايتهاى که‌ در برابر همه‌ اقشار جامعه‌ ايران و به‌ ويژه‌ در برابر خلق ستمديده‌ کرد روا داشته‌اند، این واقعيت انکارناپـذير را برايمان نمايان مى کند که‌ سياست و مواضع رژيم اخوندى تغيير ناپـذير بوده‌ و دست از استعمار و ستم بر مردم برنخواهند داشت . به‌ همين خاطر مبارزه‌ و مقابله‌ در برابر اين رژيم ضد بشرى و ضد اسلامى و همچنين مبارزه‌ در راستاى ميهن و ازادى خلق وظيفه اى مقدس بوده‌ و هر گونه‌ عدم يقينى بر سر اين راه‌ به‌ مثابه‌ پشت نمودن به‌ وظايف ميهنى و انسانى و دينى است.
بی ترديد زمانى ازادى تحقق مى يابد که‌ اثارى از حاکميت منفور ولايت اخوندى باقى نمانده‌ باشد.
کادر و پيشمرگ و اعضاى سازمان خه‌بات
بی گمان وظيفه ما از مبارزه‌ براى تحقق ازادى براى ملت ستمديده‌ کرد در کردستان ايران و همچنين پيشبرد وظايف انقلابی و تلاش براى پيشبرد خط والا و کم خطاى سازمان خه‌بات کردستان ايران ضرورى است و بايد تأثيرگـذار تر از گـذشته‌ در راستاى اين مهم بکوشيم. بی ترديد اين ميزان از فعاليت و کار رهروان راه‌ مقدس سازمان خه‌بات، جوابگوى جايگاه‌ و مقام سازمان خه‌بات نيست.
سازمان خه‌بات کردستان ايران همچون نيروى اصيل و داراى افتخارات بيشمار و با ٣٢ سال فعاليت بی وقفه‌ ، وظيفه مقدس مبارزه‌ را ادامه‌ خواهد داد و هرگز اماده‌ نخواهد بود اصول ملى خود را فداى منافع کوتاه‌ مدت تشکيلاتى و سازمانى کند، همچون نيروى ريشه‌دار در راستاى پيشبرد مبارزه‌ حق طلبانه‌ ملت کرد و سرنگونى رژيم اخوندى به‌ فعاليت و مبارزات صادقانه‌ خود ادامه‌ خواهد داد
با اميد به‌ اينکه‌ با مبارزه‌ متحدانه‌ مردم کردستان و مردم بيزار از ستم ايران به‌ حاکميت ستمگر اخوندى پايان داده‌ شود و حاکميت مردمى و ازادى و دمکراسی استقرار يابد و مردم کردستان به‌ حقوق مشروع خود نائل ايند. اميدوارم سال جديد سالى پر از برکت و شادى و پردستاورد براى کردستان و ايران و نيروهاى پيشمرگ قهرمان و خانواده‌ سربلند شهيدان باشد.
با تبريکات مجدد


سازمان خه‌بات کردستان ايران
دبيرکل باباشيخ حسينى
نوروز ١٣٩٢


11 سال و 3 ماه و 6 روز و 23 ساعت و 53 دقیقه پیش

پيام دبيرکل سازمان خه‌بات کردستان ايران به‌ مناسبت فرار سيدن عيد ملى نوروز

پيام دبيرکل سازمان خه‌بات کردستان ايران به‌ مناسبت فرار سيدن عيد ملى نوروز

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]