شنبه 

7 ژوئیه2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

٢٢ بهمن روز پیروزى مردم ایران بر رژیم پهلوى گرامى باد

٢٢ بهمن روز پیروزى مردم ایران بر رژیم پهلوى گرامى باد

__________________

٢٢ بهمن خاطره‌‌‌ فداکارى و قهرمانى بی مثال طبقات مختلف مردم ایران، یاد پیروزى بر ستم و بی عدالتى و پیروزى بر رژیم جنایتکار شاهنشاهى است.

مبارزه‌‌‌ مردم ستمدیده‌‌‌ ایران در برابر ستم و بی عدالتى رژیم شاهنشاهى به‌‌‌ این منظور بود چون مردم امیدى نداشتند حق و ازادیهایشان تأمین شود، و سرمایه‌‌‌ى ملى شان از جانب مسئولان نادان و ستمگر شاهنشاهى به‌‌‌ تاراج نرود.
انقلاب باشکوه‌‌‌ و بی مثال مردم ایران با فداکارى و رنج اقشار مختلف ایران در ٢٢ بهمن ١٣٥٧ پیروز و رژیم شاهنشاهى سرنگون شد. خاطره‌‌‌ ٢٢ بهمن با انکه‌‌‌ گرامى و یاد اور پایان ستم رژیم شاهنشاهى مى باشد، در همان حال اغاز دوران تلخ و ناگوار در تاریخ ایران است، چون به‌‌‌ دنبال پیروزى مردم ایران بر رژیم دیکتاتورى پادشاهى، دیکتاتور دیگرى بر ایران حاکم شد و خمینى با همکارى شمارى از اخوندها رنج و خون هزاران جوان ازادیخواه‌‌‌ ایران را به‌‌‌ هدر داد و رژیمى ستمگر و ارتجاعى را بنا نهاد که‌‌‌ به‌‌‌ مراتب از رژیم پادشاهى ستمگر و ضد انسانى تر بود.
اگر رژیم پادشاهى به‌‌‌ ظاهر از فضاى دمکراتیک سخن مى راند و ظاهرا٠‹ به‌‌‌ زندگى مردم اهمیت مى داد، امأا رژیم ارتجاع ولایت فقیه‌‌‌ ستم و بی عدالتى، بیکارى، گرانى، فساد، ترویج تروریست و ارعاب را به‌‌‌ ایران اورد.
در سیومین سالگرد انقلاب ایران و حاکمیت رژیم اخوندى انچه‌‌‌ به‌‌‌ چشم مى خورد، مرگ، جنگ، ویرانى، فساد و اعتیاد و ده‌‌‌ها معضل اجتماعى و سیاسى و اقتصادى مى باشد. با بودن این رژیم جنایتکار و مرتجع، مردم ایران نمى تواند به‌‌‌ پیروزى انقلاب ١٣٥٧ بر رژیم پادشاهى ارج نهند.
جاى خود دارد مردم ایران و سازمانهاى ازادیخواه‌‌‌ براى تحقق اهداف تاریخی و نهادینه‌‌‌ کردن ازادى و مساوات و عدالت به‌‌‌ جدى کوشش نمایند، تا براى همیشه‌‌‌ ستم و بی عدالتى در ایران پایان یابد و ثمره‌‌‌ رنج و فداکارى ده‌‌‌ها ساله‌‌‌ى مردم ایران، با سقوط رژیم اخوندى و تأسیس حکومتى دمکراتیک و پارلمانى را جشن بگیریم.
سازمان خه‌‌‌بات کردستان ایران
کمیته‌‌‌ مرکزى


15 سال و 7 ماه و 18 روز و 2 ساعت و 5 دقیقه پیش

٢٢ بهمن روز پیروزى مردم ایران بر رژیم پهلوى گرامى باد

٢٢ بهمن روز پیروزى مردم ایران بر رژیم پهلوى گرامى باد

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]