جمعه 

8 آوریل2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

واشنگتن‌پست: باید برای سقوط رژیم ایران آماده شویم

واشنگتن‌پست: باید برای سقوط رژیم ایران آماده شویم

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست ری تکیه، عضو ارشد مرکز پژوهش‌های کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا منتشر کرد که در آن نویسنده گفته بود

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست روز چهارشنبه 5 ژوئیه 2017 مقاله‌‌‌ای به قلم ری تکیه، عضو ارشد مرکز پژوهش‌های کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا منتشر کرد که در آن نویسنده گفته بود که باید برای لحظه سقوط رژیم ایران آماده شد.

نویسنده این مقاله به سخنان رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه ایالات متحده آ‌مریکا در نشست اخیر کنگره این کشور استناد کرد و آ‌ن را یک سخن منطقی توصیف کرد. در این نشست تیلرسون گفت: « سیاست ما نسبت به ایران حمایت از عوامل داخل کشور است برای تغییر قدرت ».

او افزود: «ایران امروز تحت حکومت آیت‌الله خامنه‌‌‌ای که مردی کهنسال است قرار دارد و آمریکا باید برای انتقال قدرت [در ایران] آماده باشدØ› موضوعی که می‌تواند به فروپاشی رژیم بیانجامد».

ری تکیه در مقاله‌‌‌اش بر این موضوع نیز تاکید کرد که تاریخ جمهوری اسلامی ایران مملو از ناآرامی و مبارزه میان رژیم ستمگر و ملت انقلابی آزادی‌خواه بوده است. او در این زمینه به اتفاقات سال 2009 در ایران که مشروعیت را از چهره نظام زدود، استناد کردØ› جنبشی که به شدت توسط رژیم ایران سرکوب شد.

به باور ری تکیه: «در این زمینه تردیدی نیست که در آینده ایران، این اعتراضات بار دیگر به سطح آمده و سرنگونی رژیم را خواستار خواهند شد».

او افزود: « جوانان به مسجد نمی‌روند، هیچ کس دخترش را به عقد آخوندی در نمی‌آورد، رژیم توان خود را برای انتقال طبیعی قدرت از شخصی به شخص آخر از دست داده است، در میان خود گروه‌‌‌های حکومت نیز اختلافات زیادی وجود دارد، با همه این احوال رژیم توانست تنها یک امتیاز کسب کند و آن توافق هسته‌‌‌ای با جامعه جهانی است».

 


6 سال و 11 ماه و 20 روز و 1 ساعت و پیش

واشنگتن‌پست: باید برای سقوط رژیم ایران آماده شویم

واشنگتن‌پست: باید برای سقوط رژیم ایران آماده شویم

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]