شنبه 

7 ژوئیه2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

پيام تبريک سازمان مجاهدين خلق ايران به سازمان خبات کردستان ايران

پيام تبريک سازمان مجاهدين خلق ايران به سازمان خبات کردستان ايران

با گراميداشت ياد و خاطره تمامي شهداي راه آزادي مردم ايران و بويژه شهداي مردم غيور کردستان و با گراميداشت خاطره‌ي شادروان ماموستا جلال الدين حسيني،

 

پيام تبريک سازمان مجاهدين خلق ايران

 به مناسبت سالگرد تأسيس سازمان خبات کردستان ايران

 

دبيرکل محترم سازمان خبات کردستان ايران

جناب کاک بابا شيخ حسيني

با گراميداشت ياد و خاطره تمامي شهداي راه آزادي مردم ايران و بويژه شهداي مردم غيور کردستان و با گراميداشت خاطره‌‌‌ي شادروان ماموستا جلال الدين حسيني، آغاز سي و هشتمين سالگرد تأسيس سازمان خبات کردستان ايران را، به جنابعالي، اعضاء کميته مرکزي و تمامي اعضاء و پيشمرگان سازمان خبات کردستان ايران تبريک و تهنيت ميگوييم و براي سازمان خبات، سازمان دوست و هم‌پيمان مجاهدين خلق ايران، در راستاي سرنگوني رژيم ضدبشري و تحقق خودمختاري براي مردم کردستان ايران، آرزوي موفقيت داريم. 

خواهران و برادران گرامي

بي ترديد سالي که  گذشت، يکي از سالهاي پرشکوه، با پيروزيهاي بزرگ براي مردم و مقاومت ايران و با ضربات سنگين عليه رژيم آخوندي بود. اکنون ما شاهد تغيير دوران عليه رژيم، چه در سطح بين المللي و چه در سطح منطقه مي باشيم.  دوراني که سردمداران رژيم آن را «دوران طلايي» براي خودشان مي‌ناميدند، پايان يافته‌‌‌است.  طي آن دوران، رژیم فاشيست مذهبي، از سیاست مماشات و باج دادن به این رژیم که عليه عاليترين منافع مردم ايران عمل مي‌کرد، برخوردار بود و برای رژيم فرصت‌های بقا فراهم کرده بود. 

در سطح بين المللي، تحريمهاي کنگره آمريکا عليه سپاه پاسداران رژيم، تبديل به قانون شد و به اين ترتيب اين سپاه جنايت عملا وارد ليست تروريستي گرديد. پاسدار رضايي سرکرده پيشين سپاه پاسداران گفت «تحریمهای جدید آمریکا بدترین نوع تحریم هاست»  

اما آنچه که بسيار مهم است، تحولات در صحنه‌‌‌ي سياسي ايران است.  ‌در مرداد ماه سال 95، خانم مريم رجوي، رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران، براي جنبش دادخواهي زندانيان قتل عام شده سال 67، فراخوان داد. اين جنبش، برظلمت و تاريکي رژيم ولايت فقيه در حال نورافشاني است و جنايتکاران اين قتل عام، يکي پس از ديگري، پس از گذشت 29 سال، ناگزير به اعتراف مي‌شوند. جوشش آن خونهاي پاک در مسیر اعتلاء و گسترش خود، هر روز تأثیرات شگرفی در جامعه ايران به جا می‌گذارد. در جریان نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری، اين جنبش با هدف قرار دادن، رئيسي جلاد، مهندسي خامنه‌‌‌اي براي بيرون کشيدن او از صندوقهاي رأي را درهم ريخت و ولي فقيه رژيم را با شکست مواجه کرد و خامنه‌‌‌اي و به تبع آن کل رژيمش را بيش از پيش تضعيف نمود. 

اما در سوي مقاومت ايران، انتقال سالم تمامي مجاهدين در هيأت تشکيلاتي از عراق به اروپا، از يک طرف يک پيروزي براي مقاومت ايران و از طرف ديگر يک ضربه‌‌‌ي بزرگ غافلگيرانه عليه رژيم بود. خامنه‌‌‌اي تصور مي‌کرد که مجاهدين در عراق، در محاصره او و ايادي رژيمش قرار دارند و هر وقت که اراده کند، ميتواند حمام خونØ› مثل 8 هجوم مرگبار قبلي،  عليه مجاهدين در عراق راه بياندازد. 

در دهم تيرماه امسال، جهانيان شاهد يک گردهمآيي پرشکوه در پاريسØ› متفاوت با گردهمآيي‌هاي قبلي، که رزمندگان آزادي از آلباني به آن پيوستند، و در آن پيام قطعيت سرنگوني رژيم را طنين اندازشد، بودند. خانم مريم رجوي، رئيس جمهور برگزيده مقاومت با بيان سه حقيقت اساسي يعني ضرورت سرنگوني رژيم ولايت فقيه و در دسترس بودن سرنگوني اين رژيم و وجود يک آلترناتيو دمکراتيک و مقاومت سازمانيافته، بر قطعيت سرنگوني رژيم، تأکيد داشت. 

خواهران و برادران عزيز

اکنون مباني مادي سرنگوني رژيم فراهم است يقينا رژيم در وضعيت سرنگوني قرار دارد. رژيم از نظر اجتماعي و اقتصادي و نفرت عمومي، همواره باتهديد قيام مواجه است. افتخار نمودن مقامات رژيم به کشتارهايي که مرتکب شده اند حاکي از به بن بست رسيدن اين رژيم است. علاوه بر آن خامنه‌‌‌اي در سه جنگ فرساينده سوريه، عراق و يمن گير کرده است. درگير بودن رژيم در اين جنگها، آن را وارد فاز فرسايش کرده و نه تنها سودي از آن نمي برد بلکه روزانه بايد قيمت سنگيني براي ادامه آن بپردازد.  

اوج گيري روحيه اعتراضي مردم از يک طرف و وارفتگي رژيم و تشديد تنش و درگيري بين جناحهاي رژيم از طرف ديگر، رژيم را هر روز ضعيف و ضعيفتر مي‌کند. 

وضعيت خراب اين رژيم، البته خودبخود منجر به سرنگوني آن نميشود حضور يک آلترناتيو شناخته شده و معتبر از نظر داخلي وبين المللي خود يک موفقيت و شانس تاريخي است که ملت ما از آن برخوردار است. در جديت اين آلترناتيو همين بس که ببينيم رژيم چگونه و بطور افسار گسيخته 24ساعته دستگاههاي تبليغاتي خود را براي خنثي کردن تآثيرات اجتماعي اش بسيج کرده است که البته نتيجه معکوس از آن مي‌گيرد. 

دوستان عزيز

با توجه به موقعيت کنوني رژيم، بايد هر چه بيشتر براي به ثمر نشاندن 4 دهه مبارزه بي امان رزمندگان آزادي و پيشمرگه‌‌‌ها عليه اين رژيم، تلاش کرده و تمام نيروي خود را بسيج نمائيم. 

سازمان خبات کردستان ايران طي ساليان با  ايستادگي و مقاومت و مقابله با رژيم آخوندي و مقابله با توطئه‌‌‌ها و شدائد حقانيت و اصالت خود را به اثبات رسانده است. تجديد همپيماني سازمان خبات و سازمان مجاهدين بعد از دو دهه همپيماني موفقيت آميز در راستاي «دمکراسي براي ايران و خودمختاري براي کردستان» بشارت دهنده آينده درخشاني براي مردم مان بوده و خواهد بود.  ضمن تبريک مجدد براي شما در طي نمودن در اين مسير با شکوه برايتان آرزوي موفقيت هر چه بيشتر را داريم. 

 

سازمان مجاهدين خلق ايران

3 شهريور 96

 


7 سال و 1 ماه و 1 روز و 20 ساعت و 54 دقیقه پیش

پيام تبريک سازمان مجاهدين خلق ايران به سازمان خبات کردستان ايران

پيام تبريک سازمان مجاهدين خلق ايران به سازمان خبات کردستان ايران

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]