جمعه 

8 آوریل2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

پیام کاک باباشیخ حسینی بمناسبت پنجم شهریور 37مین سالگرد تأسیس سازمان خبات کوردستان ای

پیام کاک باباشیخ حسینی بمناسبت پنجم شهریور 37مین سالگرد تأسیس سازمان خبات کوردستان ای

پنجم شهریور 37مین سالگرد تأسیس سازمان خبات را بە هموطنان ستمدیدە کوردستان، رەهروان راە سازمان خبات، خانوادە شهیدان، زندانیان سیاسی مقاوم و تمامی هواداران

هموطنان مبارز!


هواداران و رهروان سازمان خبات کوردستان ایران!


خانوادەهای سربلند شهیدان!


پنجم شهریور 37مین سالگرد تأسیس سازمان خبات را بە هموطنان ستمدیدە کوردستان، رەهروان راە سازمان خبات، خانوادە شهیدان، زندانیان سیاسی مقاوم و تمامی هواداران راە آزادی ایران و کوردستان تبریک میگویم.


 سازمان خبات بە عنوان یک تشکیلات سیاسی 38مین سالگرد خود را آ‌غاز و همچنین وارد 40مین سال فعالیتها، فداکاریها،و حضورش در مقاومت و مبارزە در برابر حاکمیت دیکتاتور و ضد کورد ولایت فقیه، میشود.


39 سال مبارزە نستوە سازمان خبات سرشار از پیروزی بزرگ و بی مانند کە در تاریخ جانفشانیها و فداکاری ملت کورد براى احقاق حقوق برحق، و آ‌زادی  ایران بلا زدە کە عامل آ‌ن بلاها حاکمیت نالایق و ستمگر آ‌خوندهای دیکتاتور و حق ستیز میباشد.


با نگاهی اجمالی بە پیروزی و مقاومت سازمان خبات و مبارزین  راە پر افتخار آ‌ن در مدت 39 سال گذشتە  می توان بە نکات ذیل اشارە کنیم:


 مقاومت بی نظیر در برابر مشقات بی شمار و حفظ  استقلال سیاسی و نه گفتن بە سیاستهای حاکمیت آخوندی در ایران.


عدم وابستگی بە هیچ قدرت و حکومتى و استقلال در رأی و قاطعیت در مورد حوادث و رویدادهاى سیاسی منطقەای و جهانی.


 مرزبندی با رژیم آ‌خوندی و اجرای سیاست درست و شفاف در برابر آن و رد هر نوع مذاکرە با  رژیم نامشروع و پافشاری بر ستراتژی سرنگونی آ‌ن.


 پایبندی و تأکید بر حق و آزادی برای تمامی ملتهای ایران و احقاق خواستهایشان.


 مبارزە برای برابری میان قشرهای گوناگون جامعە کوردستان و بخصوص مبارزە ریشەیی و دور از هر گونه شعار، برای حضور زنان در مسائل سیاسی و اجتماعی و کار جدی برای اينکه زنان در صفوف سازمان خبات دور و نقش خود را ایفا کنند.


 پشتیبانی از مبارزە مردم کورد در بخشهای دیگر کوردستان، آ‌ن هم بە و دور از هرگونه شعار، پشتیبانی و همکاری مردم کوردستان عراق در وضعیت بحرانی و سخت و شرکت سازمان خبات در انقلاب 1991 و مواجه شدن سازمان خبات با مشکلات بسیار و زندانی شدن مسئولین آ‌ن از طرف حکومت گذشتە عراق، همچنین شرکت  پیشمرگان سازمان خبات در جنگ  علیه نیروی تروریستی داعش در مدت 3 سال گذشتە، سندی گویا از کار و فعالیتهای سازمان و گواهی برآ‌ن است که مسئلە کورد و سرنوشت آ‌ن در اولویت قرار دارد.


 مخالفت بە وضوح با هر گونە تفکر نژادپرستی و باور عمیق بە حق انسانی و تلاش و کوشش برای نفی نژادپرستی.


 حفاظت از محیط زیست و فضای سبز  و جنگلهای کوردستان کە این حقیقت را در فعالیت و برنامه سازمان در حفظ  فضای سبز را ميتوان در مقرات و قرارگاەهای سازمان خبات بخوبی مشاهدە کرد، همچنین تصمیم بە اجرای سیاست حفاظت از محیط زیست کوردستان و پشتیبانی از همە مدافعان و فعالین آن در گذشتە و حال.


 تغییر به جا درخط ومشی سیاسی و تدوین استراتژی و برنامە مدرن و امروزی در سازمان خبات سند محکم ميباشد و شکوه و عظمت سازمان خەبات را به اثبات میرساند و اثبات ميکند که سازمان ما در جنبش سیاسی و مبارز جایگاه والائی داشتە و بی شک در پروسە سیاسی در آیندە و براى ادارە کوردستان و تدوین برنامە مدرن،نقش اصلی خواهد داشت.


 سیاست بر مبنای صداقت و راستگوئی و وفا بە عهد و پیمان در سازمان خەبات در برابر کسانی کە وظایف خود را بخوبی ایفا کرداەند  و خویشتنداری و چشمپوشی از کسانی کە در برابر سازمان مرتکب خطا و اشتباە شدەاند،عهدمان در خدمت به  میهن و مبارزە برحق و آ‌زادیخواهانە را ايقان ميبخشد.


 قهرمانی کم نظیر نیروهای پیشمرگ سازمان خبات در میادین نظامی و در جنگ علیه نیروهای سرکوبگر رژیم آ‌خوندی، شماری از درگیریها و جنگهای کم نظیر فرزندان سلحشور سازمان در میدان نبرد، مانند جنگ یک ماهە شهر بانە، شرکت در مقاومت شهر سنندج، کامیاران، سقز، منطقە بوکان، جانفشانیهای منطقە سردشت و همچنین جنگ کم نظیر شهر بانە و شکست نیروی گارد جاویدان (نیروی قدس) و دەها قهرمانی بی مثال دیگر فرزندان کورد در صفوف سازمان خبات، که خمینی را مجبور بە اعلام  آ‌تش بس با ملت کورد کرد.


 اعتقاد ريشه يى بە کار مشترک و اتحاد میان نیرو و جریانهاى سیاسی کوردستان، از بدو تأسیس سازمان خبات، بە مثابە یک اصل و سیاست بدون تغییر، و همپیمانی با سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت ایران تنها نیروی بزرگ مبارزە سرتاسری در برابر رژیم آ‌خوندی و آ‌لترناتیو این رژیم در کارنامه سازمان خبات به وضوح مشاهده ميشود.


 شهید شدن صدها تن از فرزندان کوردستان در صفوف سازمان خبات کە پانزدە تن از آ‌ن شهدا از اعضای رهبری سازمان خبات بودند و همچنین  داشتن رهبری نمونه و والا،* ماموستا سید جلال حسینی* کە تمام عمر و زندگی خود را برای آزادی و حقوق کورد و سازمان خبات صرف نمود و تا آ‌خر عمر خود در مبارزە برای رسیدن بە اهداف و آ‌رمانش به مبارزە علیە رژیم ایران ادامە داد، روح این رهبر بزرگ شاد باد.


 رهبری با تجربه و مبارز و کادر و پیشمرگ و اعضا و هوادار از خود گذشتە و خدمتکار و نستوە در داخل کوردستان و در کشورهای اروپائی، کە بە شيوه کسترده و حتی فردى  دور و نقش چشمگیری در پشیبرد سیاست وبرنامەهای سازمان دور چشمگیری در انجام وظایف مبارزە ملی و میهنی و سازمانی داشتەاند.


 بدین مناسبت گرامی از جریانهای سیاسی کوردستان تقاضا دارم، کە اهمیت روند همکاری و اتحاد علیه رژیم آخوندی برای  احقاق خواستهای ملت کورد مهم بدانيم و این روند همکاری و همفکری را بیشتر افزایش دهیم. در همین چارچوب بار دیگر اعلام می کنیم کە سازمان خبات میخواهد با تمام افکار مختلف در کوردستان در چارچوب احترام متقابل همکاری  کند و سازمان خبات با هیچ جریان سیاسی اختلاف ندارد و نمیخواهد مصالح مردم را قربانی مشکلات و اختلافات واهی نماید و سعی می کند همیشە مایە خیر و اتحاد و همبستگی در کوردستان باشد.


از کادر و پیشمرگە و هواداران سازمان می خواهم فعالانه تر از گذشتە برای رسیدن بە اهداف والای ملت کورد و مبارزە آ‌زادیخواهی در برابر رژیم آخوندی کوشش کنند، همان گونه کە همە مطلعید، سازمان خبات صدها پیروزی سیاسی و نظامی و قهرمانی رابە ثبت رساندە، بە همین دلیل است کە دوستان بە  سازمان خبات مسرور مفتخرندو دشمنان هم در برابر این همە سرافرازیها رزیل و درماندەاند و تمام رهروان سازمان هم بە خود افتخار می کنند کە تشکیلاتی این چنین حماسە آ‌فرین و دلسوز و میهنی را دارند، کە بە رنج و فداکاری همکى این سربلندیها بوجود آ‌مده و سازمان ما سند حقانیت بودنش را با خون شهیدان گلگون کفن و پیروزی سیاسی بە ثبت رساندە.


مرگ بر رژیم آ‌خوندی


پیروز باد مبارزە حقطلبانە ملت کورد


سازمان خبات کوردستان ایران 


دبیرکل 


باباشیخ حسینی


6 سال و 10 ماه و 1 روز و 8 ساعت و 55 دقیقه پیش

پیام کاک باباشیخ حسینی بمناسبت پنجم شهریور 37مین سالگرد تأسیس سازمان خبات کوردستان ای

پیام کاک باباشیخ حسینی بمناسبت پنجم شهریور 37مین سالگرد تأسیس سازمان خبات کوردستان ای

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]