جمعه 

8 آوریل2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

خامنه‌ای: آنهایی که می‌گویند انقلاب تمام شد این خیانت به انقلاب است

خامنه‌ای: آنهایی که می‌گویند انقلاب تمام شد این خیانت به انقلاب است

ولی‌فقیه ارتجاع روز ششم شهریور تحت عنوان دیدار با طلاب به صحنه آمد و به شکست و بن‌بست در درون رژیم اعتراف کرد. او با اعترا ف به شکست تمامی دعاوی 38ساله گفت: امر

ولی‌فقیه ارتجاع روز ششم شهریور تحت عنوان دیدار با طلاب به صحنه آمد و به شکست و بن‌بست در درون رژیم اعتراف کرد. او با اعترا ف به شکست تمامی دعاوی 38ساله گفت: امروز بشریت به‌‌‌ویژه نسلهای جوان به‌‌‌شدت نیازمند حرفهای نو هستند و اسلام حرفهای نو و جذابی در زمینه انسان، جامعه و سیاست دارد که اگر به گوش جهانیان رسانده شود، قطعا٠‹ پذیرنده بسیاری خواهد داشت.


 


وی با اعتراف به نارضایتیها و رویگردانیها حتی در درون خود رژیم گفت: یکی دیگر از امتیازات این دوران، کثرت سؤالها و شبهه‌‌‌ها در ذهن‌ها است.


 


خامنه‌‌‌ای هم‌چنین با اعتراف به بی‌اعتباری آنچه نظام ولایت فقیه تحت نام اسلام ارائه کرده گفت: همان‌گونه که در سؤالها و شبهه‌‌‌ها نباید متوقف بمانیم، در یافتن پاسخ نیز باید به‌‌‌دنبال پاسخهای منطقی و صحیح برویم.


 


خامنه‌‌‌ای هم‌چنین ریزش در حوزه‌‌‌ها و نارضایتی اعتقادی و اجتماعی در میان طلاب را آشکار کرد و ضمن توصیه آنان به «جدی گرفتن درس و بحث علمی» گفت: «شرط تأثیر گذاری در جامعه افزایش سواد و ارتقا نصاب علمی است». 


 


 


خامنه‌‌‌ای ضمن ابراز نارضایتی از وجود جریانهای معترضی که مبانی پوسیده آخوندی را در حوزه‌‌‌ها به چالش می‌کشند و متهم کردن آنها به فشار آوردن برای اصلاحات غیرعملی در حوزه‌‌‌های علمیه گفت: «لازمه پیشنهادات اصلاحی برای حوزه‌‌‌های علمیه عملی بودن آنهاست». خامنه‌‌‌ای در ادامه اعتراف به فروپاشی در حوزه‌‌‌ها افزود: «راه رفع نقاط ضعف و رسیدن به وضع مطلوب را در گروی عزم راسخ، حرکت پر انگیزه و مبارزه» است. خامنه‌‌‌ای در ادامه با ابراز نگرانی نسبت به ریزشهای درونی نظام و خائن نامیدن جمعی از آنها گفت: «اینی که بعضی‌ها اینجور القاء کنند، اینجور بنویسند و بگند که خوب انقلاب یک حادثه‌‌‌یی بود تمام شد، برگردیم به زندگی عادی، این خیانت به انقلابه».


6 سال و 9 ماه و 29 روز و 4 ساعت و 17 دقیقه پیش

خامنه‌ای: آنهایی که می‌گویند انقلاب تمام شد این خیانت به انقلاب است

خامنه‌ای: آنهایی که می‌گویند انقلاب تمام شد این خیانت به انقلاب است

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]