جمعه 

8 آوریل2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

دەهم آ‌بان روز پیشمرگ سازمان خبات کوردستان ایران گرامی باد

دەهم آ‌بان روز پیشمرگ سازمان خبات کوردستان ایران گرامی باد

پیشمرگ، نامی بزرگ و والاست کە ملت کورد آ‌نرا بە نماد و سمبل مقاومت و استقامت و فداکاری می شناسد و

مردم شریف کوردستان!

کادرها و پیشمرگان فداکار سازمان خبات!

پیشمرگ، نامی بزرگ و والاست کە ملت کورد آ‌نرا بە نماد و سمبل مقاومت و استقامت و فداکاری می شناسد و در جهان هم بە عنوان نیروی انقلابی و گرانقدر ملی مردم رنج دیدە جای گرفتە. تاریخ مردم کورد، با خون هزاران مبارز جانفدا و مبارز نقش گرفتە و  بە عنوان ثروت ملی مورد محسوب میگردد،و با رنج و خستگی نیروی پیشمرگ و شهدأ گلگون کفن بە ارمغان آمدەاست.

صفحات تاریخ ملت کورد، گرچە مملو از مصیبتها و شکستها و جنایات دشمنان کورد و خیانتها و دەها حادثە ناگوار دیگر می باشد، ولی حماسە و داستان قهرمانانە نیروی پیشمرگە صبر و بردباری بیشتری بە ما دادە و ارادە و امید برای تغییر و تحقق آرمانهای دیرینەمان را بیشتر می کند.

سازمان خبات کوردستان ایران بە عنوان نیروی مبارز و خستگی ناپذیر  38 سال در میدان مبارزە علیه دیکتاتوری رژیم آ‌خوندیست،و دارای دەها حماسه کم نظیرو نمونە قهرمانی و مقاومت ملی است و  پیشمرگهای سازمان قهرمان پیروزیهای بزرگی برای ملت کورد بە ثبت رساندەاند.

 رهبری سازمان خبات برای تقدیر در برابر پیروزی و ئازادگی و قهرمانی نیروی پیشمرگە روز دەهم آ‌بانماە 1358 را بە عنوان روز پیشمرگ سازمان خبات نامگذاری کرد و هر سال در این روز از زحمات و رنج و فداکاری نیروی پیشمرگ و بخصوص پیشمرگهای سازمان قدردانی می شود.

دەهم آ‌بان روزیست کە در آن نیروی پیشمرگ تحت فرماندهی ماموستا شیخ جلال حسینی در جادە هجدەدولان تا داخل شهر بانە با گارد جاویدان (سپاە قدس) روبرو شدند کە بە شهرهای کوردستان  یورش کردە بودند،اما نیروی پیشمرگ ضربەای بزرگ  بە دشمن وارد آ‌ورد و درسی تاریخی بە رژیم دیکتاتور آ‌خوندی دادند و خمینی رهبر جنایتکار رژیم را ناگزیر بە آ‌تش بس با کوردستان و آ‌غاز دوبارە مذاکرە و گفتگو کردند.

دەهم آ‌بان روزیست کەشناسنامە پیشمرگ و تمام صفات برجستە پیشمرگ در آ‌ن درخشید. ارادە فولادین،استقامت، فداکاری و جانفدائی، شجاعت و مقاومت، چنین داستانی بە ثبت رسید کە دشمن خونریز را زمینگیر و دچار سردرگمی کرد و پیام سیاسی بە دشمنان ملت کورد و شگست بزرگی بە دشمنان آ‌ن داد.

پیشمرگ سازمان خبات تحت امر و رهنمودهای رهبر زندە یاد جناب ماموستا سید جەلال حسینی نمونە اخلاق واراسته و رفتار و اصول و پرنسیپ و معرغەاند و تا حال و برای همیشە نام و خاطرە پیشمرگهای سازمان خبات در میان مردم کوردستان با صمیمیت و محبت یاد می شود.

پیشمرگهای سازمان خبات نە تنها در میدان نبرد نظامی علیە دشمن بلکە در میدان سیاسی و تشکیلاتی تأثیرگذار هستند و اگر هوشیاری و آگاهی عمیق کادرهای سازمان نبود، شاید محال بود این همە دستاورد و پیشرفت احقاق یابد. بە همین خاطر است تا بە حال هم بعد سیاسی مهم و تأثیرگذار در تثبیت شخصیت پیشمرگ در سازمان خبات کوردستان است.

آ‌نچە مورد توجە است، امروز هویت پیشمرگ تنها از فردی نظامی با عقیده بە آ‌زادی میهن تشکیل نمی شود، بلکە همە فعالین راە رهائی میهن چە در داخل و چە در خارج در چهارچوپ مسئولیت پیشمرگ و نیروی همیشە پایدار پیشمرگ جای دارند. چە آ‌نهائی کە در داخل در حال اعتراض و شورش هستند و ندای آزادی را فریاد می زنند و چە آ‌نهائی کە در خارج و خیابانهای کشورهای اروپائی بانگ و ندای در سینەهای مردمان را بە گوش جهانیان می رسانند پیشمرگ و مبارز راە آ‌زادی هستند.

پیشمرگەها و مردم کوردستان!

امسال در حالی یاد دەهم آ‌بان روز پیشمرگ سازمان خبات را گرامی می داریم کە تغییرات سیاسی در منطقە و ایران خیلی بە شیوەی سریع در شرف وقوع میباشند و رژیم ایران یک غدە سرطانی کە مایەی آ‌شوب و تولید خسارات و زیان بە ملتهای منطقە و جهان تبدیل شدە و با دخالت در کشورهای دیگر حسارات زیادی بە مردم منطقە وارد ساختە و در داخل نیز با تداوم مشی دیکتاتوری و جنگ افروزی روز بە روز بیشتر موجب زیان و خسارت سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی گستردە شدە. این رژیم دیکتاتور با دخالت در کشور عراق موجب جنگی خونین میان ملتها و مذاهب آ‌ن شد و ارادە مردم کورد در کوردستان عراق را قربانی زیادە خواهی و جنگ افروزیهای خود کرد کە آ‌ن دخالتها شهید شدن دەها نفر را بە دنبال داشتە است. دخالتهای رژیم در سایر مناطق دیگر جهان موجب آن شد کە خوشختانە آ‌مریکا  سپاە پاسداران را در لیست ترور نامگذاری و آ‌ن مورد تحریم جدید قرار دهد.

علیرغم آن همە سرکوب و جنایات، رژیم ایران روز بە روز در باطلاق زیادەخواهیهایش گرفتار میشود و هر روز بحرانهای زیادی دامن گیر رژیم شدە و زنگ نابودی و سرنگونی این نظام بیشتر بە گوش میرسد و آ‌نچە حال لازم است ملتهای ایران و بخصوص ملت کورد، باید متحد و آ‌مادە برای استفادە از فرصتهای ممکن بە هدف سرنگونی حاکمیت آ‌خوندی و تأسیس نظامی مردم سالار و دیموکراتیک است.

بی شک این تغییر تنها بە نیروی پیشمرگ با معنای گستردە آن قابل دسترسی است و مردم می توانند در چنین وضعیتی بە سود از فرصتها استفادە کرده و تخت و تاج نظام دیکتاتور آ‌خوندی را نابود سازند و بجای آن حکومتی مردمی بنیاد نهند.

در روز دەهم آ‌بان روز پیشمرگ سازمان خبات کوردستان ایران هزاران سلام  و درود بە پیشمرگان جانفشان کوردستان و بخصوص پیشمرگان دلیر و قهرمان سازمان خبات کە سنگر مقاومت و پایداری در برابر یورش پاسداران رژیم آخوندی می باشند. بە امید آنکە با اتحاد و همبستگی همە احزاب و سازمانهای سیاسی کوردستان و ایران نیرو و انرژی مان برای احقاق اهداف برخلقمان  بەکار گیریم.

سرنگون باد رژیم دیکتاتور آ‌خوندی

پیروز باد مبارزە مردم کوردستان و ایران

سازمان خبات کوردستان ایران

کمیتە مرکزی

ده هم آبانماه 1396


6 سال و 7 ماه و 26 روز و 18 ساعت و 50 دقیقه پیش

دەهم آ‌بان روز پیشمرگ سازمان خبات کوردستان ایران گرامی باد

دەهم آ‌بان روز پیشمرگ سازمان خبات کوردستان ایران گرامی باد

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]