شنبه 

7 ژوئیه2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

اذعان کارگزاران رژیم به موج سازمان‌یافته گرانی

اذعان کارگزاران رژیم به موج سازمان‌یافته گرانی

با افزایش قیمت ضروری‌ترین مایحتاج عمومی مردم، یک کارشناس اقتصادی رژیم از موج گرانی سازمانیافته خبر داد و گفت هرگونه افزایش قیمت، با اطلاع و چراغ سبز مقامات رژیم

با افزایش قیمت ضروری‌ترین مایحتاج عمومی مردم، یک کارشناس اقتصادی رژیم از موج گرانی سازمانیافته خبر داد و گفت هرگونه افزایش قیمت، با اطلاع و چراغ سبز مقامات رژیم چپاولگر آخوندی انجام شده است.

 

گزارشی در رابطه با گرانی مایحتاج عمومی: 

شیر، ماست و تخم مرغ گران شد، لبنیات در یک سال گذشته ۲بار گران شد رسانه‌‌‌های حکومتی با این تیتر ها، موج گرانی که کمر مردم را شکسته و سفره فقرا را خالی‌تر کرده است منعکس می‌کنند. یک رسانه رژیم زیر عنوان موج بلند گرانی می‌نویسد:‌ آشفته‌‌‌بازار قیمتها و بی‌توجهی دولت و نهادهای نظارتی به بازار، موجب شده است مردم با افزایش ۲تا ۶·درصدی قیمت کالاهای اساسی در چند ماه اخیر مواجه شوند، این در حالی است که طی چند سال اخیر قدرت خرید خانوارها به‌‌‌شدت روند کاهش را پیموده است. (مشرق 4 دی 96) 

 

یک رسانه دیگر با عنوان دیگ قیمت خوراکیها به جوش آمد به آمارهای ارائه شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت رژیم و گرانی 46کالا از 56گروه کالایی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته. اشاره کرده و می‌نویسد... مطابق این آمار در مهر امسال قیمت سیب‌زمینی ۳¸.¹درصد، گوجه فرنگی ۲´.۲درصد، لوبیا چیتی ۲¸.µدرصد، پیاز ۶·.۲درصد، تیرآهن ۶۶.·درصد، جو ۲۶.±درصد، میلگرد ´۲.۲درصد، کره ¹.۲±درصد و گوشت گوساله ±¹.µدرصد رشد داشته است. (روزنامه خراسان 3 دی 96) 

 

کیهان خامنه‌‌‌ای با عنوان ادامه آب رفتن سفره فقرا می‌نویسد:‌با وجود کوچکتر شدن سفره مردم، خصوصا٠‹ فقرا، قیمت کالاهای اساسی مانند شیر و ماست، و تخم‌مرغ هم... . افزایش یافته است.

 

یک رسانه دیگر رژیم می‌نویسد:‌قیمت تخم‌مرغ در ادامه گرانی هفته‌‌‌های اخیر... رکورد جدیدی زد و هر شانه از ۲۰هزار تومان هم عبور کرد که نسبت به قیمت سال گذشته در همین موقع از سال، صددرصد افزایش نشان می‌دهد.(جام جم: 3 دی 96) 

 

خبرگزاری حکومتی ایرنا 2دی 96 حتی از عرضه تخم‌مرغ شانه‌‌‌ای ۲±هزار تومان در برخی نقاط پایتخت خبر داد. 

 

و یک رسانه دیگر با عنوان لبنیات در یک سال گذشته ۲بار گران شد به برخورد یک نهاد دولتی اشاره می‌کند که قیمتهای روز را اعلام نمی‌کند تا مشخص نشود نیازهای ضروری مردم چند بار در طول سال تابه‌‌‌حال گران شده است.


6 سال و 9 ماه و 1 روز و 9 ساعت و 50 دقیقه پیش

اذعان کارگزاران رژیم به موج سازمان‌یافته گرانی

اذعان کارگزاران رژیم به موج سازمان‌یافته گرانی

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]