شنبه 

7 ژوئیه2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

مريم رجوى: سپاه پاسداران و بسیج ضدمردمی روحیه و بنیه خود را از دست داده‌اند

مريم رجوى: سپاه پاسداران و بسیج ضدمردمی روحیه و بنیه خود را از دست داده‌اند

روز شنبه ۲±بهمن¹۶ به‌مناسبت سالگرد انقلاب ضدسلطنتی در۲۲بهمنµ· و قیام مردم ایران در دی‌ماه¹۶، مریم رجوی در جلسه‌یی با عنوان «قیام مردم ایران، خیزش جوانان برای سر

روز شنبه ۲±بهمن¹۶ به‌‌‌مناسبت سالگرد انقلاب ضدسلطنتی در۲۲بهمنµ· و قیام مردم ایران در دی‌ماه¹۶، مریم رجوی در جلسه‌‌‌یی با عنوان «قیام مردم ایران، خیزش جوانان برای سرنگونی رژیم» سخنرانی کرد. 


 


خانم رجوى: سه‌‌‌عامل اساسی در ایجاد قیام‌ها نقش داشته است. همین سه‌‌‌عامل نیز ظرفیت ادامه آن را فراهم کرده است: 


یکی نارضایتی‌های متراکم و انفجاری، دوم تغییر اوضاع بین‌‌المللی به‌‌‌زیان رژیم و یک ائتلاف منطقه‌‌‌یی علیه دخالت‌های بنیادگرایانه و جنگ‌افروزانه رژیم و سومین عنصر تعیین‌کننده، حضور مجاهدین و مقاومت ایران و نقش رهبری‌کننده آن است. 


اول این‌که جامعه از خشم و نفرت علیه رژیم پر شده است. دیوار ترس ترک برداشته است. دستگیری حداقل ¸هزار نفر نتوانسته اراده قیام را ضعیف کند. 


سپاه پاسداران و بسیج ضدمردمی روحیه و بنیه خود را از دست داده‌‌‌اند. زمین و زمان برای ادامه و گسترش‌ قیام‌ها آماده استØ›‌ به‌‌‌اعتصاب‌ها و تظاهرات بی‌وقفه کارگران و زحمتکشان نگاه‌‌‌کنید. اعتراضهای دانش‌آموزان و دانشجویان را ببینید. پیام گسترش این اعتراضها چیست? این اعتراضها فریادی است که هر روز قوی‌تر می‌‌شود. فریاد ‌آزادیخواهی، فریاد قیام، و فریاد من براندازم.


به‌‌‌همه به‌‌‌پاخاستگان، به‌‌‌خصوص خواهران و برادران کارگرمان درود می‌فرستیم. در سال µ·نفتگران شریف ایران، با اعتصاب بزرگ‌شان رژیم شاه را به‌‌‌زانو درآوردند. امروز هم کارگران، ایران را از فریاد اعتراض پر کرده‌‌‌اند. آنها بخش مهمی از قیام و جنبش براندازی در ایران هستند. سلام به‌‌‌کارگران و زحمتکشان ایران. 


اعتراض‌های هموطنان غارت‌شده نیز، هم‌چنان ادامه دارد. آنها به فساد و دزدی بی‌‌پایان آخوندها اعتراض می‌کنند. دو روز پیش خامنه‌‌‌ای گفت «فساد مثل اژدهای هفت‌سر افسانه‌‌‌هاست»، بله، فساد رژیم ولایت فقیه، اژدهای هفت سر است. اما سر اصلی این اژدها در بیت خامنه‌‌‌ای است.


دومین عامل ادامه قیام‌ها تحول در سیاست‌ بین‌المللی است. 


خامنه‌‌‌ای همیشه و به‌‌‌خصوص در ±۶سال گذشته از سیاست دولتهای آمریکا، بیشترین سودها را برده است‌. اگر دولتهای گذشته آمریکا بارها برای خامنه‌‌‌ای و رژیم آخوندی راه باز نمی‌کردند، یا سکوت نمی‌کردند، او نمی‌توانست در عراق و سوریه به‌‌‌چنین دخالت‌های ویرانگری دست بزند، و نمی‌توانست از امتیاز خلع سلاح، محاصره و بمباران مجاهدین و ارتش آزادی برخوردار شود. اما امروز دیگر خامنه‌‌‌ای پشتوانه مماشات آمریکا را از دست داده است. بنابراین برخلاف گذشته، اراده ملت ایران برای خیزش و تهاجم علیه رژیم با مانع بین‌المللی مواجه نیست. 


 


اما سومین عامل حضور فعال مجاهدین و مقاومت ایران است. که خوشبختانه با خطوط هدایت‌کننده، سمت‌گیری نویی برای این جنبش فراهم کرد. این همان عنصر تعیین‌کننده‌‌‌یی است که راه‌‌‌ نشان می‌دهد، جهت می‌دهد و از انحراف باز می‌دارد. این همان عنصر راهنما و رهبری‌کننده است که استمرار قیام‌ را تضمین می‌کند. و در قیامهای اخیر ازجمله در نقش‌آفرینی هزار اشرف بارز شد.


6 سال و 7 ماه و 13 روز و 3 ساعت و 33 دقیقه پیش

مريم رجوى: سپاه پاسداران و بسیج ضدمردمی روحیه و بنیه خود را از دست داده‌اند

مريم رجوى: سپاه پاسداران و بسیج ضدمردمی روحیه و بنیه خود را از دست داده‌اند

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]