شنبه 

7 ژوئیه2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

ادامە اعتراضات مردمی در شهرهای ایران

ادامە اعتراضات مردمی در شهرهای ایران

بنا‌ به گزارشهای دریافتی از صبح امروز شنبه 19اسفند جمعی از مردم اصفهان در حمایت از کشاورزان معترض ورزنه، اژیه و زیار در محل پل خواجو تجمع کردند.

بنا‌ به گزارشهای دریافتی از صبح امروز شنبه 19اسفند جمعی از مردم  اصفهان در حمایت از کشاورزان معترض ورزنه، اژیه و زیار در محل پل خواجو تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان سرکوب مردم بپاخاسته توسط مأموران سرکوبگر انتظامی را محکوم کردند. مأموران سرکوبگر روز گذشته  با شلیک گلوله  و گاز اشک‌آور تعدادی از معترضان ورزنه را مجروح کردند و شماری را دستگیر کردند.

روز جمعه±¸اسفند ¹۶ در ادامه حمله و هجوم مزدوران انتظامی به اهالی اژیه تا غروب و تاریکی شب جنگ و گریز ادامه داشت.  جوانان شجاع اژیه نیروهای سرکوبگر را با آتش زدن لاستیک و فرستادن به میان مزدوران آنان را وادار به عقب‌نشینی کردند.

مردم اژیه در شرق اصفهان به‌‌‌دنبال خشک شدن زاینده رود به‌‌‌دلیل سیاستهای ضدمردمی رژیم آخوندی و عوامل غارتگرش و خشک شدن زمینهای کشاورزی و از بین رفتن محصولاتشان به یک تظاهرات گسترده دست زدند.

 تظاهر کنندگان خشمگین شعار می‌دادند

مسئول که مسؤل باشه این وضع ما نباشه

مدیر اگر ندارید برید قبرس بیارید

مدیر اگر ندارید برید یک خر بیارید

شرق اصفهان یمن شده  کویر یزد چمن شده

ای لشکر شرق اصفهان آماده‌‌‌باش آماده‌‌‌باش

آماده‌‌‌ایم آماده‌‌‌ایم

کشاورزان بپاخاسته  ورزنه  اصفهان شب گذشته در مقابل کلانتری ±۰نیروی انتظامی تجمع کردند و   خواستار آزادی دستگیرشدگان  گردیدند. 

روز گذشته هزاران تن از کشاورزان ورزنه و مناطق اطراف در اعتراض به طفره رفتن رژیم از دادن حقآبه آنهاØ› تظاهرات کردند و با مأموران انتظامی درگیر شدند. آدمکشان گارد ضدشورش با تیراندازی و گاز  اشک‌آور به آنها حمله کردند و تعدادی را مجروح ساختند و شماری را هم دستگیر کردند.

هفتمین روز اعتصاب کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه

کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه  امروز شنبه 19اسفند به‌‌‌رغم تعطیلی سرویس ایاب و ذهاب مربوط به شرکت، برای هفتمین روز اعتصاب خود در محوطه شرکت شروع کردند.

این کارگران اعلام کرده‌‌‌اند در صورت پاسخ نگرفتنØ› با خانواده‌‌‌های خود به خیابانهای شهر خواهند ریخت تا صدایشان شنیده شود.

هجدهمین روز اعتصاب کارگران گروه ملی فولاد اهواز

کارگران گروه ملی فولاد اهواز  از صبح امروز شنبه در اعتراض به   پرداخت نشدن مطالباتشان  هجدهمین روز اعتصاب  خود را در مقابل استانداری رژیم در این شهر شروع کردند.

کارگران علیه رژیم دزد و غارت‌گر آخوندی شعار می‌دهند: «این همه بی‌عدالتی هرگز ندیده ملتی» و «عزا عزاست امروز روز عزاست امروز گروه ملی بیچاره صاحب عزاست امروز».


6 سال و 6 ماه و 18 روز و 9 ساعت و 1 دقیقه پیش

ادامە اعتراضات مردمی در شهرهای ایران

ادامە اعتراضات مردمی در شهرهای ایران

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]