جمعه 

8 آوریل2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

سپاسگذاری دبیرکل سازمان خبات برای مردم کردستان

سپاسگذاری دبیرکل سازمان خبات برای مردم کردستان

هم میهنان دلسوز!

مردان و زنان مبارز!

جوانان حماسه آفرين!

لازم ميدانم تقديرو تشکر شخصى و سازمان خبات کردستان ایران را به برابر شجاعت و از خود گذشتگیتان در روز

هم میهنان دلسوز!

مردان و زنان مبارز!

جوانان حماسه آفرين!

لازم ميدانم تقديرو تشکر شخصى و سازمان خبات کردستان ایران را به برابر شجاعت و از خود گذشتگیتان در روز چهارشنبه سوری و نوروز، جشن ملی  را بە  شماتقديم بدارم  . در واقع دليل این سپاسگذاری این است که به شما بگوییم چقدر به ملتمان افتخار میکنیم ،ملتی شکست ناپذیر و مقاوم که با وجود آن همه تهدیدو سرکوب بیرحمانه از جانب رژیم آخوندی ، شکست ناپذیر نوروز و چهارشنبه سوری را فرصتى دیگر برای روبروشدن با ستم تبدیل نمودە ، و همه اقشار جامعه به میدان آمديد و به ستمگران فهماندید نوروز عیدی ملی و میهنی ست ، که خار چشم دیکتاتورى آخوندی و بهانه ایست برای ابراز خشم  و مقابله با ستمگری و اشغالگری و انقدر این جشن ملی را پرخروش و حماسی برگزار کرديد تا ديگر روزهای  سال ، همانند نوروز، به نماد مبارزه و تلاش برای سرنگونی رژیم ظالم ولایت فقیه تبدیل شود.

هم میهنان عزیز و مقاوم !

خانواده های سربلند شهدا !

پیشمرگه های قهرمان!

مبارزان راه سازمان خبات !

جای بسی  خوشحالی و افتخار است ملت کورد و مبارزان و جوانان فعال و پرخروش در روزهای نوروز و پيش از نوروز  بار دیگر به حکومتداران ستمگر ثابت کردید که مبارزه  برای رسیدن به آزادی ادامه دارد و در نهایت کاخ ستم و دیکتاتوری را از بین میبرید .

این ازخودگذشتگی مردم و جوانان مبارز شهر وروستاهای کردستان، این حقیقت را ثابت میکند که ملت کورد در کردستان ایران همراه با مردم دیگر ایران برای به پایان رساندن ستم آخوندها و بنياد حکومتی مردمی و دمکراتیک در ایران که حقوق ملت کورد و تمامی ملتهای دیگر را تامین کند یکصدا و یک هدف مى باشند.

به همین خاطر تشکر و قدردانی خودرا به تمامی ملت ایران و ازاديخواهان مبارز ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران و مبارزات سراسری واحزاب کردستان که در تلاش و مبارزه بیش از پیش برای خوشبختی ملت ایران و سرنگونی حکومت ستمگر آخوندی بودەاند ، تقدیم میداریم .

سربلندی و آزادی ملت کورد و ملتهای ایران با سرنگونی رژیم آخوندی بدون هیچ چون و چرایی به انجام میرسد و رفاه و آسایش بر ایران و کوردستان سایه می اندازد .

سازمان خبات کردستان ایران 

دبیرکل بابا شیخ حسینی 

 

دو فروردین 1397


6 سال و 3 ماه و 3 روز و 5 ساعت و 5 دقیقه پیش

سپاسگذاری دبیرکل سازمان خبات برای مردم کردستان

سپاسگذاری دبیرکل سازمان خبات برای مردم کردستان

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]