شنبه 

7 ژوئیه2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

اطلاعیه‌ سازمان خه‌بات کردستان ایران بمناسبت ٨ مارس روز جهانى زن

اطلاعیه‌ سازمان خه‌بات کردستان ایران بمناسبت ٨ مارس روز جهانى زن

در حاکمیت مستبد و ضد انسانى اخوندى، زنان در ایران متحمل فشار و شکنجه‌ طاقت فرسا هستند و عملا٠‹ از جانب نهادهاى حکومتى مورد تعرض و ازار قرار مى گیرند.

اخوندهاى زن ستیز با تدابیر و برنامه‌ سرکوبگرانه‌ موجب هر چه‌ بیشتر عقب ماندگى و عدم شرکت زنان در امورات اجتماعى و دولتى بوده‌اند. سه‌ دهه‌ اختناق و فشار مضاعف بر زنان از جانب حاکمیت وضعیتى را به‌ وجود اورده‌ که‌ شمار اندکى از زنان در ایران مى توانند از حقوق مساوى و رفع سرکوب و اختناق سخن بگویند و اگر زنانى از پایمال شدن حقوقشان و موارد متعدد و فراوان سرکوب و بیعدالتى سخن برانند، از جانب نهادهاى امنیتى و سرکوب مورد شکنجه‌، زندان و ازار قرار مى گیرند.
در روزهاى ابتداى حاکمیت اخوندها تا حال که‌ حکومت احمدى نژاد در رأس کار است، زنان و تمامى اقشار مردم در ایران اعم از کردستان و سایر نقاگ با تهدید مرگ و زندان روبرو بوده‌اند.
شلاق زدن در ملا عام، صدور احکام غیرانسانى و غیره‌ اسلامى در بیدادگاهها، حبس خانگى و جریمه‌ نقدى و عدم اجازه‌ خروج از ایران به‌ زنان فعال و ازادیخواه‌ نمونه‌هایى از ده‌ها شیوه‌ سرکوب و ستم حاکمیت اخوندى مى باشد.
اگر که‌ حاکمیت اخوندى با تمام توان مى کوشد مانع به‌ میدان امدن زنان و شرکت انها در اعتراچات و تحصن و تظاهرات باشد، خوشبختانه‌ زنان ازادیخواه‌ و غیور در کردستان و تمامى ایران علا رغم سختیها و مشقات در مبارزه‌ اگاهانه‌ و مشروع در برابر حاکمیت دیکتاتور ضد انسانى فعال بوده‌ که‌ با فعالیتها و مبارزات همه‌ جانبه‌، توانسته‌اند وجود خود و خواستهاى برحقشان را به‌ همه‌ نشان دهند و موجب ترس و وحشت سران رژیم و نهادهاى سرکوبگر شوند.
بی شک فشار و ستم تنها از جانب حاکمیت اخوندى بر زنان اعمال نمى شود و متأسفانه‌ شمارى از خانواده‌ها و مردها با تفکر غلط و کوته‌ بینى، موجب ازار جسمى و روانى زنان کردستان به‌ خصوص و ایران در عموم شده‌اند.
جاى دارد که‌ فعالین ازادیخواه‌ و زنان اگاه‌ بیشتر از گـژشته‌ براى رهایی زنان از یوغ ستم و بیعدالتیها و تبعیض بکوشند تا زمینه‌ براى شرکت زنان در امورات سیاسى و فرهنگى و اجتماعى بیشتر شود.
سازمان خه‌بات کردستان ایران گرم ترین تبریکات را به‌ مناسبت ٨ مارس روز جهانى زن، به‌ زنان کردستان و ایران تقدیم مى دارد و از تمامى زنان ستمدیده‌ کردستان مى خواهد، فعالانه‌تر در مبارزه‌ مقدس و مشروع ملت کرد در برابر استبداد اخوندى شرکت کنند، همچنین از مردم کردستان تقاضا دارد براى خشکاندن ریشه‌ ستم و بیعدالتى و تبعیض جنسى بکوشند.
شکى نیست ازادى و استقرار در کردستان، با شرکت تمامى قشرها و طبقات اجتماع در مبارزه‌ تحقق خواهد یافت. پس همه‌ باهم براى پایان سرکوب علیه‌ زنان بکوشیم و با اتحاد و همکارى در مبارزه‌ عادلانه‌ علیه‌ استبداد مذهبى جدى تر به‌ مبارزه‌ ادامه‌ دهیم.
بار دیگر گرامى باد ٨ مارس روز جهانى زن
سازمان خه‌بات کردستان ایران
کمیته‌ مرکزى


15 سال و 6 ماه و 21 روز و 12 ساعت و 9 دقیقه پیش

اطلاعیه‌ سازمان خه‌بات کردستان ایران بمناسبت ٨ مارس روز جهانى زن

اطلاعیه‌ سازمان خه‌بات کردستان ایران بمناسبت ٨ مارس روز جهانى زن

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]