جمعه 

8 آوریل2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

حمله به تظاهرکنندگان در اصفهان، دستگیری ۳۰تن از معترضان

حمله به تظاهرکنندگان در اصفهان، دستگیری ۳۰تن از معترضان

طى اطلاعيه شوراى ملى مقاومت: در روز شنبه ۲µفروردین، کشاورزان شرق اصفهان در حالی برای پنجاهوهشتمین روز دست به اعتراض زدند که روز گذشته آخوند یوسف طباطبایی‌نژاد

طى اطلاعيه شوراى ملى مقاومت: در روز شنبه ۲µفروردین، کشاورزان شرق اصفهان در حالی برای پنجاهوهشتمین روز دست به اعتراض زدند که روز گذشته آخوند یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده خامنه‌‌‌ای در نمایش جمعه اصفهان معترضان را تهدید کرده و فتنه‌‌‌گر خوانده بود. این تهدیدها کشاورزان را خشمگین‌تر کرده و در تظاهرات روز شنبه در میدان خوراسگان شعار می‌دادند: طباطبایی حیا کن اصفهان را رها کنØ› عزا عزا امروز روز عزاست امروز، حق‌آبه کشاورز زیر عباست امروزØ› لباسشون لباس روحانیه، وعده هاشون وعده تو خالیهØ› دشمن ما همینجاست- الکی میگن آمریکاستØ› روحانی دروغگو زاینده رود ما کو?

نیروهای سرکوبگر برای جلوگیری از پیوستن مردم به معترضان و حرکت آنها به سمت استانداری، خیابان جی و چهارراه اریسون را با گذاشتن موانع و ماشینهای آب‌پاش مسدود کردند. با اوجگیری شعارها، یکی از سرکردگان نیروی انتظامی به تهدید معترضان پرداخت و گفت: هر گونه تجمع بیش از دو نفره غیرقانونی است و با متخلفان برابر قانون برخورد شدید خواهد شد». نیروهای سرکوبگر با تیراندازی هوایی و یورش به جمعیت و ضرب‌وشتم آنها ۳۰تن را دستگیر کردند و دو تن از زنان معترض به‌‌‌شدت مضروب شدند.

شامگاه شنبه جوانان و کشاورزان دلیر به اعتراضات خود ادامه دادند و به‌‌‌رغم حضور فشرده نیروهای سرکوبگر بار دیگر در فلکه خوراسگان تجمع کردند. آنها شعار می‌دادند: ما زن و مرد جنگیم، روحق‌آبه می‌جنگیمØ› می‌میریم می‌میریم، حق‌آبه را می‌گیریمØ› کشاورز می‌میرد ذلت نمی‌پذیردØ› کشاورز زندانی آزاد باید گردد.


6 سال و 2 ماه و 13 روز و 8 ساعت و 41 دقیقه پیش

حمله به تظاهرکنندگان در اصفهان، دستگیری ۳۰تن از معترضان

حمله به تظاهرکنندگان در اصفهان، دستگیری ۳۰تن از معترضان

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]