جمعه 

8 آوریل2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

پیام کاک باباشیخ حسینی دبیر کل سازمان خبات در رابطه با اعتصاب عمومى روز چهارشنبه

پیام کاک باباشیخ حسینی دبیر کل سازمان خبات در رابطه با اعتصاب عمومى روز چهارشنبه

دراین پیام آمده :از مردم کردستان و فعالین داخل کوردستان خواستارم به صورت جدی و متحدانه بکوشند تا اعتصاب سراسری درکردستان با موفقیت و باشکوه هرچه بيشتر برگزار شود .همچ

دراین پیام آمده :از مردم کردستان و فعالین داخل کوردستان خواستارم به صورت جدی و متحدانه بکوشند تا اعتصاب سراسری درکردستان با موفقیت و باشکوه هرچه بيشتر برگزار شود .همچنين کاک باباشیخ از احزاب سیاسی  خواستند: برای همصدایی و همکاری  فيمابين بکوشند زيرا پیروزی و سربلندی در اتحاد است و تا اختلافات ادامه داشته باشند، رژیم منفور آخوندی از آن براى  ضربه زدن به ما و تداوم  حاکميت نامشروع و دیکتاتورانه ش استفاده خواهد کرد،از مردم  و فعالین کوردستان میخواهم تا به احزاب سیاسی براى اتحاد و همصدایی فشار بياورند.

متن کامل پیام کاک باباشیخ حسینی دبیر کل سازمان خبات :

هممیهنان مبارز! 

خانوادههای سربلند شهدا!

مبارزين راه آزادی! 

همانگونه که پیداست رژیم ستمگر و منفور آخوندی به شیوه سیستماتیک و بدون توجه به قوانین بین المللی و تمامی قوانین انسانی و آسمانی، جنايت و اختناق را دربرابر مردم کردستان ،مردم ایران ،و مبارزين آزاديخواه  اعمال ميدارد.

دربرابر این همه جنایت و علی الخصوص در برابر حمله موشکی به پایگاههای دو حزب دمکرات و نیز اعدام چهار جوان کورد، سازمان واحزاب کوردستان ایران و بخصوص مرکز همکاری احزاب کوردستان ایران، ازتمامی ملت کوردستان و فعالین و مبارزين در داخل میخواهم این اعتصاب را به صورت جدی و باموفقیت به انجام برسانند .

بدون شک برگزاری این اعتصاب سراسری کردستان در این شرایط حساسى که ملت کورد با آن مواجه است و همچنین با وجود فشارهای رژیم و نهادهاى سرکوبگرش مشکل،اما ناممکن نیست.

بى ترديد برگزاری اعتصاب جوابی دندان شکن به جنایت آخوندهای ستمگر و جانی خواهد بود.

درهمین رابطه از احزاب و نیروهای سیاسی میخواهم باتلاش هرچه بیشتر برای همکارى و اتحاد بکوشند، پیروزی  و موفقیت با اتحاد ميسر خواهد شد و تا  پراکندگی و عدم اتحاد متداول باشد ،رژیم منفور آخوندی میتواند به ما آسیب برساند و به حاکميت ناروا و دیکتاتورانه خود ادامه دهد .از مردم و فعالین کوردستان میخواهم  به احزاب سیاسی براى  اتحاد و همکارى فيمابين فشار آورند .

سازمان خبات کردستان يقنن و بدون هر ترديدى برای پیشبرد این هدف آماده است و خواستار آن است که حداقل دراین شرایط حساس روند همکاری و همصدایی با پرهیز از هرگونه شعار و خودنمایی  را سرلوحه فعاليتهايمان قرار دهیم .

درپایان مجددا تأکيد ميکنم که اگر مثل گذشته و حال به اين روند ادامه دهیم آسیب بیشتری به ملت آزادیخواه کورد میرسانیم و رژیم آخوندی از اين روند استفاده خواهد برد .درشرایطى اینگونە  وتداوم  این روند نامناسب بی تردید تمامى جريانهاى سياسى بار مسئوليت تاريخى را متحمل خواهند شد و به شيوه اى متداول شاهد قربانى شدن فرزندان ملت کورد و آزادیخواه خواهیم بود حتى بدون اینکه بتوانیم اقدامی جدی دربرابر این حکومت منفور و خونخوار انجام دهیم.

 

باباشیخ حسینی

۲۰شهریور ±۳¹·هجری شمسی


5 سال و 9 ماه و 16 روز و 22 ساعت و 8 دقیقه پیش

پیام کاک باباشیخ حسینی دبیر کل سازمان خبات در رابطه با اعتصاب عمومى روز چهارشنبه

پیام کاک باباشیخ حسینی دبیر کل سازمان خبات در رابطه با اعتصاب عمومى روز چهارشنبه

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]