جمعه 

8 آوریل2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

پیام تبریک کمیته‌ مرکزى سازمان خه‌بات کردستان ایران بمناسبت عید نوروز و سال جدید ١٣٨٨ هجرى شمسی

پیام تبریک کمیته‌ مرکزى سازمان خه‌بات کردستان ایران بمناسبت عید نوروز و سال جدید ١٣٨٨ هجرى شمسی

هم میهنان انقلابى!

خانواده‌‌‌ شهیدان کردستان!

 نوروز جشن ملى کرد و سال جدید کردى ١٣٨٨ و سر اغاز طبیعت زیبا و شکوفایى درختان, گلها و اب شدن برف ویخبندان و پایان سرما قلبها را شاد وامید به‌‌‌ مبارزه‌‌‌ و مقاومت در برابر حاکمیت ستمگر بیشتر مى شود. جاى تأسف است شادى به‌‌‌ مناسبت اغاز فصل بهار و اغاز سال جدید با بودن حاکمیت خون اشام چندان لذت بخش نیست. حاکمیت ستمگر که‌‌‌ زندگى را بر مردم ازادیخواه‌‌‌ سیاه‌‌‌, وبیدادى و شکنجه‌‌‌ و اعدام را کار اساسى و روتینى کرده‌‌‌اند و فساد, گرانى و بیکارى رادر ایران گسترده اند وپروت و منابع طبیعى بیشمار مردم را به‌‌‌یغما مى برند. بسیار در مورد ستم و بیعدالتى حاکمیت اخوندى و نابودى زیر بناى اقتصادى ایران و اعدام و شکنجه‌‌‌ جوانان و ازادیخواهان سخن گفته‌‌‌ و مقاله‌‌‌ها نوشته‌‌‌ شده‌‌‌ و کمتر کسى وجود دارد از وضعیت سیاهى که‌‌‌ دامن گیر ملت ایران شده‌‌‌ اگاه‌‌‌ نباشد. با بودن ان واقعیتها که‌‌‌ از سیستم حاکمیت ددمنشانشانه‌‌‌ اخوندها مشاهده‌‌‌ مى شود, خوشبختانه‌‌‌ در مقابل مبارزه‌‌‌ ازادیخواهى ملت کرد و ملتهاى ایران در برابر ان حاکمیت ضدانسانى و ارتجاعى اخوندى وجود دارد و هیچ انسان اگاهى نمى تواند برمشروع بودن مبارزه‌‌‌ى مردم ایران در برابر حاکمیت اخوندى صحه‌‌‌ نگـذارد. شکى نیست هر بحث و موضع گـیرى در دفاع از رژیم سر بطور اخوندى، به‌‌‌ سخنان ناسنجیده‌‌‌، نادرست و بی محتوا تفسیر خواهند شد و در مقابل پشتیبانى و صحه‌‌‌ گذاشتن و مشروعیت دادن به‌‌‌ مبارزه‌‌‌ ازادیخواهى مردم ایران ، جاى تقدیر و ستودن مردم ایران خواهد بود.
هیچ گمانى وجود ندارد که‌‌‌ ستمگر، ستمگر است و دشمن مردم کرد در هر لباسی باشد دشمن کرد است و نمى توان میان حاکمیتهاى ضد انسانى و ضد ازادى فرق گـذاشت.
هم میهنان ارجمند، خانواده‌‌‌ شهیدان سرافراز سازمان خه‌‌‌بات!
سازمان خه‌‌‌بات کردستان ایران همانند گـذشته‌‌‌، پیشرو مبارزه‌‌‌ ملى و میهنى در برابر رژیم اخوندى خواهدبود و تا سرنگونى این رژیم و تحقق خواستها و امیدهاى ملت کرد و مردم ستمدیده‌‌‌ ایران و براورده‌‌‌ ساختن حاکمیتى دمکراتیک و پارلمانى به‌‌‌ مقاومت و مبارزه‌‌‌ ادامه‌‌‌ خواهد داد و بر این بینش پایبند است که‌‌‌ تا رژیم اخوندى و باندهاى حاکم در مسند قدرت بمانند، ازادى و استقرار در ایران تحقق نخواهد یافت.
پس براى احقاق ازادى لازم و ضروریست، سازمانها و احزاب کردستان و ایران با اتحاد و همکارى و با اتکا بر پشتیبانى مردم به‌‌‌ مبارزه‌‌‌ ادامه‌‌‌ دهند که‌‌‌ بی شک با اتحاد و همکارى میان اقشار مردم و نیروهاى انقلابی نابودى رژیم محقق خواهد گردید.
با امید به‌‌‌ روز برگزارى جشن و شادى به‌‌‌ مناسبت سرنگونى رژیم اخوندى وجشن بزرگ میهنى، انگاه‌‌‌ نوروز و مناسبتها اهمیت و فرخندگى بیشترى خواهند داشت.
درود بر زندانیان سیاسی و خانواده‌‌‌هاى نستوهشان و تمامى مبارزان راه‌‌‌ ازادى.
کمیته‌‌‌ مرکزى
سازمان خه‌‌‌بات کردستان ایران


15 سال و 3 ماه و 9 روز و 23 ساعت و 22 دقیقه پیش

پیام تبریک کمیته‌ مرکزى سازمان خه‌بات کردستان ایران بمناسبت عید نوروز و سال جدید ١٣٨٨ هجرى شمسی

پیام تبریک کمیته‌ مرکزى سازمان خه‌بات کردستان ایران بمناسبت عید نوروز و سال جدید ١٣٨٨ هجرى شمسی

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]