جمعه 

8 آوریل2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

پیام تبریک سازمان مجاهدین خلق ایران به مناسبت سالگرد تأسیس سازمان خبات کردستان ايران

پیام تبریک سازمان مجاهدین خلق ایران به مناسبت سالگرد تأسیس سازمان خبات کردستان ايران

سازمان مجاهدين خلق ايران طی پیامی سالگرد تأسیس سازمان خبات را بە دبیرکل جناب کاک باباشیخ حسینی، اعضاى رهبری، اعضا و کادرها و عموم مردم کردستان تبریک و تهنیت گف

سازمان مجاهدين خلق ايران طی پیامی سالگرد تأسیس سازمان خبات را بە دبیرکل جناب کاک باباشیخ حسینی، اعضاى رهبری، اعضا و کادرها و عموم مردم کردستان تبریک و تهنیت گفتە است.
سازمان مجاهدین خلق ایران در پیام تبریک خود بە عملکرد سازمان خبات اشاره کرده و درباره اهداف آن نوشتە است:  سازمان خبات همچون گذشته با پایفشردن بر مبارزه حقطلبانه مردم کردستان ايران در پيوند با مقاومت سراسرى مردم ايران برای سرنگونی ديکتاتوري آخوندى و کسب آزادی و دمکراسی و نيز با همپيمانی با سازمان مجاهدين خلق و شورای ملی مقاومت ايران تنها جايگزين دمکراتيک براي رژيم ضدبشري آخوندي، يک سياست اصيل و ترقيخواهانه را در کردستان ايران پيش برده است. سياستى که بخصوص در زمانى که رژيم آخوندى با بحران سرنگونى دست به گريبان است و جنبش هاى اعتراضى در مناطق مختلف کشور ادامه دارد، راهگشا و راهنماى قابل اتکايى براي مبارزات مردم دلير کردستان ايران بوده است.
در بخش دیگری از پیام سازمان مجاهدین آ‌مدە است: مرزبنديهاى قاطع سازمان خبات کردستان ايران با ديکتاتوريهاى شاه و شيخ و مقابله با توطئه هاى وزارت اطلاعات منحوس آخوندى براي مخدوش کردن مرزبندي مبارزات مردم دلير کردستان و آلوده کردن آنها به بي مرزي با جانيان حاکم بر ايران و بقاياى سلطنت، از جمله اقدامات درخشان سازمان خبات در سال گذشته بوده است.  کما اينکه در آخرين موضع گيري قاطع سازمان خبات در روزهاي اخير بدرستي آمده است : خواست مردم کردستان ايران«........ سرنگوني نهايي اين رژيم ديکتاتوري است. از همين نظر سازمان خبات بر اين باور است که اجابت هرگونه درخواست فريبکارانه تحت نام مذاکره با اين رژيم ديکتاتور، جنايت و خيانت به تاريخ مبارزات مشروع جنبش حقخواهانه مردم کردستان است.........»  تأکيد هميشگى سازمان خبات بر طرح شورای ملی مقاومت در مورد خودمختاری کرستان ايران، نه تنها باعث تحکيم پيوند جنبش عادلانه منطقه اى و مقاومت رهائي بخش سراسرى است بلکه هيچ جايي براي اتهامات سخيف درباره تجزيه طلبي پيشمرگان و مبارزان کردستان ايران باقي نميگذارد.
در پایان پیام تبریک سازمان مجاهیدن خلق ایران آمدە است:  در سالگرد تإسيس سازمان خبات کردستان ايران، به شادروان ماموستا جلال الدين حسينی، بنيانگذار سازمان خبات، و به همه اعضا و پيشمرگان اين سازمان که در مبارزه عليه رژيم جهل وجنايت ولايت فقيه بهشهادت رسيدهاند، درود میفرستيم.
شایان ذکر است سازمان خبات کردستان ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران بیش از 25 سال است علیه رژیم آ‌خوندی و در راستای سرنگونی این رژیم و جایگزین حکومتی دمکراتیک در ایران و احقاق حقوق حقه مردم کردستان همپیمان هستند و مدام بر این همپیمانی و رسیدن بە اهداف مشترک خود پافشاری می کنند.


4 سال و 9 ماه و 26 روز و 20 ساعت و 32 دقیقه پیش

پیام تبریک سازمان مجاهدین خلق ایران به مناسبت سالگرد تأسیس سازمان خبات کردستان ايران

پیام تبریک سازمان مجاهدین خلق ایران به مناسبت سالگرد تأسیس سازمان خبات کردستان ايران

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]