جمعه 

8 آوریل2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

یادی از شهید کاک عبدالکریم حسینی و همراهانش در ۲± شهریور

یادی از شهید کاک عبدالکریم حسینی و همراهانش در ۲± شهریور

باباشیخ حسینی
شهریور ماهی است که در آن سازمان خبات تأسیس شد در همان ماه دلیر مردان و سلحشوران نترس و بی باک و صاحب نظر و پر اراده جان خود را فدای آزادی سرزمین

باباشیخ حسینی
شهریور ماهی است که در آن سازمان خبات تأسیس شد در همان ماه دلیر مردان و سلحشوران نترس و بی باک  و صاحب نظر و پر اراده جان خود را فدای آزادی سرزمین و مبارزه آزادیخواهی در مقابل رژیم دیکتاتور آخوندی کردند و با خون سرخ خود به حقانیت مبارزه حق طلبانه ملت کرد در راه آرمانهای آزادیخواÚ¾انە سازمان خبات کردستان ایران مهر تایید نهادند.
در ۲± شهریور ماه یادی می کنیم از شهادت شهید سید عبدالکریم حسینی و همراهانشان که با قامت مردانه و عزم راسخ خود دەها بار پوزه دشمن را به خاک مالیدند و قدرت ملت کورد را در برابر ستمکاران و متجاوزان به رخ کشیدند.
آری, در مبارزه آزادیخواهی کوردستان فرزندی قهرمان و نترس و اسطوره‌‌‌ای کم همتا جان خود را تقدیم آزادی سرزمینش کرد، فرزندان قهرمان و از جان گذشته که هرگز حاضر نشدەاند در برابر دشمنان سکوت کنند و به خاطر راحتی و آسایش زندگی سر تعظیم در مقابل دشمنان فرود بیاورند.
کوردستان اشغال شده میدان فعالیت مبارزه واقعی در مقابل ستمکاران و دشمن آزادی و انسانیت در مقابل ملت کورد سنگر گرفته و  کمر به نابودی و از پای درآوردنمان بستەاند.
این میدان، میدان از جان گذشتگی جان بر کفان و مبارزان بود و در مقابل آنها کسانی خوشگذران و تن پرور در برابر قهرمانان بی همتای ما مشغول عیش و نوش بودند.
درد آور است که کسانی بدون ایمان به مبارزه و آزادی و تنها به دنبال مقام و جایگاه در رژیم بودند در برابر مبارزه و جانفشانی و آرمانهای فرزندان کوردستان باشند.
آنهایی که در زیر سایه اسم این مردان و قهرمانان ملت به زندگی روزمره خود مشغول بودند و آه نداشتند که با ناله سودا کنند در زمان مبارزه نیز هیچ تغییری نکرده و با همان حال می خواستند بر سر خون فرزندانمان معامله کرده و سوار بر موج احساسات و خون قهرمانان ملت برای فردای خود جایگاه و پول و مال و منال فراهم کنند.
آری، سرزمین رنگین مان رنگین تر است به خون شهیدان از جان گذشته و سر بلندتر است به دلاوری شهیدان و قهرمانان دلسوزش در مکاتب و سازمانهای سیاسی، قهرمانانی که تنها آزادی سرزمین و خوشبختی ملت شان را می خواستند آنها زندگی راحت و آسوده خود را تنها برای رهایی ملت شان از ظلم و ستم رها کردندو این کاروان با ایستادگی و مقاومت سربلندانه ماندەاند و ادامه دهنده هدف والایشان هستند.
شما ای برادران عزیزم کاک عبدالکریم و کاک صالح و کاک خلیل اگر جسم شما از بین ما رفته است اما یاد و خاطرە و رفتار آزادیخواهانه شما برای ما همانند چراغی روشن در مبارزه برای آزادی برای ما می درخشد. قهرمانی و مقاومت شما در میادین مبارزه برای ما سمبل مبارزه و مقاومت است.
فرماندهی و قدرت کاک عبدالکریم تلاش و شکست ناپذیری در میادین مبارزه هراسی سنگین در دل دشمنان انداخته بود که در میان یاران و هم وطنان همیشه زبانزد بوده است.
چه کسی است که شرح دلاوری های فرمانده کاک عبدالکریم و همراهان شهیدش را در درهم شکستن پایگاه  و ستون های دشمن یاد نکند.
آری, این کاروان با ایستادگی و مقاومت سربلندانه مانده و ادامه دهنده راه پیروزی است در راه ایمان و فداکاری و خون شهیدان و آرزوی همراهان آزادیخواه و پیروزی و سربلندی به همین خاطر است که روز به روز در پیشرفت و اقتدار است.
شکی نیست که فرزندان بی همتای همچون  کاک عبدالکریم حسینی و کاک صالح رسولی و کاک خلیل پاشایی و ماموستا سید خلیل و ماموستا آرام و کاک طاها سور و کاک حسین کریمی و کاک توفیق کریم پور و کاک خلیل رشاش و کاک عبدالله حمزه و کاک خلیل خوشکلام و کاک عطا سنەای و کاک رحمان قادری و کاک شاخوان و دەها شهید دیگر در راه آزادی و سربلندی تداوم خواهد داشت.
در ۲± شهریور روز شهادت کاک عبدالکریم و کاک خلیل پاشایی و کاک صالح رسولی ماتمبار و اشک از چشمانمان سرازیر می شود در همان زمان هم امید به آزادی و سربلندی ملت کورد و سازمان خبات بیشتر شده و رو به جلو خواهد رفت زیرا قهرمانانی بی همتا و گرانقدر در این راه شهید شدەاند.
Shilan

 


4 سال و 9 ماه و 9 روز و 8 ساعت و 38 دقیقه پیش

یادی از شهید کاک عبدالکریم حسینی و همراهانش در ۲± شهریور

یادی از شهید کاک عبدالکریم حسینی و همراهانش در ۲± شهریور

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]