شنبه 

7 ژوئیه2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

هممیهنان شریف مسیحی در کوردستان!

هممیهنان شریف مسیحی در کوردستان!

مسیحیان ایران و جهان!
بە مناسبت میلاد عیسی مسیح و آ‌غاز سال جدید 2020 میلادی گرمترین تبریکات بنده و همرزمانم در سازمان خەبات کوردستان ایران را بە مسیحیان

مسیحیان ایران و جهان!
بە مناسبت میلاد عیسی مسیح و آ‌غاز سال جدید 2020 میلادی گرمترین تبریکات بنده و همرزمانم در سازمان خەبات کوردستان ایران را بە مسیحیان کوردستان،ایران و جهان تقدیم میدارم.
در حالی میلاد عیسی مسیح را گرامی میداریم و سال جدید را جشن میگیریم،که متأسفانە مردم ایران در عموم و همیهنان مسیحی درایران و کوردستان با صبوعانەترین نوع سرکوب از جانب سردمداران دیکتاتور آ‌خوندی مواجه میباشند.
طبق گزارشها و اطلاعات ابتدایی بیش از 1000 تن از همیهنان کورد و ديطر اقشار ایران در نتیجە یورش وحشیانە نیروهای سرکوبگر در اواخر ماە آ‌بان 1398 هجری شمسی شەهیدو شمار زیادی زندانی و مورد شکنجە قرار دارند.
رژیم حاکم بر ایران کە هیچ جایگاە و پایگاهی میان مردم در ایران ندارد، با توصل بە سرکوب وقتل عام و زندانی کردن مردم شورشگر و انقلابی بە حکومت ننگینش ادامە ميدهد، اما علیرغم آن همە ستم،سرکوب،تهدید و بیعدالتی،شکی نیست کە حاکمیت آ‌خوندها، با تداوم شورش و قیام مردم بە جان آ‌مدە سرنگون خواهد گشت و کاخ ستم و بیدادی این حکومت مذهبی قرون وسطایی ویران خواهد شد و آخوندهای ضد مردم و تمام ادیان و مذاهب و ضد دموکراسی و انسانيت نابود خواهد شد.
واضح است کە هم میهنان مسیحی در کوردستان وایران بە شیوەی سیستماتیک از جانب حاکمیت آ‌خوندها مورد ستم قرار میگیرند و حقوق دینی و فردی شان بە سخت ترین شيوه پایمال میشود.
این رژیم سرکوبگر عامل مصائب و سختيهاى تمامی مردم ایران میباشد و تنها با سرنگونی و نابودیش بخش بزرگ مشقات و مشکلات ملیتها و ادیان و مذاهب و افکار در ایران پایان خواهد یافت.
جای دارد مناسبت میلاد عیسی مسیح و سال جدید میلادی را بەسرآ‌غاز و بستر مبارزە و فعالیتهای منسجم و متحد برای سرنگونی حاکمیت دیکتاتور آخوندی قرار دهیم.

با تبریکات مجدد بە مناسبت میلاد عیسی مسیح و آ‌غاز سال جدید 2020 میلادی.

بابەشێخ حسینی
دبیرکل سازمان خەبات کوردستان ئێران
24 دسامبر 2019


4 سال و 9 ماه و 2 روز و 14 ساعت و 17 دقیقه پیش

هممیهنان شریف مسیحی در کوردستان!

هممیهنان شریف مسیحی در کوردستان!

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]