شنبه 

7 ژوئیه2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

پیام دبیرکل سازمان خبات کوردستان ایران بە مناسبت ٨مارس روز جهانی زنان

پیام دبیرکل سازمان خبات کوردستان ایران بە مناسبت ٨مارس روز جهانی زنان

زنان مبارز کوردستان و ایران!

٨

زنان مبارز کوردستان و ایران!
زنان مبارز در سازمان خبات کوردستان ایران!
٨مارس روزجهانی زن ،را بە تمامی زنان تحت ستم، در ایران  تحت حاکمیت دیکتاتوری آخوندی ،و همچنین زنان تحت ستم جامعە و تحت ستم خانوادەهای عقب افتاده،تبریک میگویم .
مبارزات متحدانەی زنان ،با همکاری مردان مترقی و آگاە،درایران و سراسر جهان برای احقاق حقوقشان بە مقطع سرنوشت سازی رسیدە.بە ویژە در کوردستان،زنان انقلابی در عرصە کار سیاسی ، نظامی (پیشمرگەای)، اجتماعی و زیست محیطی نقش موثری دارند.کە آ‌نهمە پیشرفت و گسترش همە جانبە ،موجب  فشار نهادهای سرکوبگر حکومت آخوندی عليه زنان شده و با زندانی کردن و شکنجە ،سعی دارند از مبارزات زنان کورد ممانعت کنند . در جدید ترین فعالیتهای زنان کوردستان ، تلاشهایشان برای همکاری و کمک بە مردم و شرکت در تشکیل گروەهای مختلف برای مقابلە با مرض خطرناک کرونا میباشد،کە ویروس کرونا نيز در نتيجه سیاستهای دشمنانە و نادانی حکومت آ‌خوندی، درایران و کوردستان شيوع پيدا کرد، و تهدیدی جدی  بر جان و زندگی ملت  بە شمار می رود.
مبرهن است  زنان انقلابی در سنگر مقاومت و مبارزات ملی ومیهنی، و زنان
 مبارز در سازمان خبات ،باوجود تمامی موانعها، در روند کارو فعالیتشان،در صفوف مبارزات و خون افشانی،موفقیتهای بیشماری را کسب کردەاند، کە نەتنها موجب پیشرفت جنبش حق طلبانەی ملت کورد گشتەاند بلکە موجب گسترش ،پیشبرد و افزایش سطح آ‌گاهی و هوشیاری خود در فعالیتهای تشکیلاتی و همچنین در مدیریت شدەاند.
زنان در صفوف سازمان خبات  علیرغم  فعالیتهایشان در سازمان  زنان،در تمامی  ارگانهای دیگر سازمان خبات نقش موثری دارند و با خستگی ناپذیریشان، بیش ازپیش ارزش و اهمیت جايگاه خود را ثابت کردەاند.
 حکومت آ‌خوندی جنایتکار کە عامل رنج و محنت تمامی  اقشار جامعە ایران است، در مدت حکومت ناروایش به  جز محنت و سختی  کار نیکی برای مردم ایران ندادە است ،و در روزهای اخیر موجب پخش  و گسترش مرض کرونا درایران شدە است ، بى شک با مبارزە و شکست ناپذیری  زنان و تمامی مردم ایران و کوردستان  نابود و سرنگون  خواهد شد .
مجددا  ازجانب خودم و تمامی همرزمانم  در سازمان خبات، بە مناسبت هشت مارس گرمترین تبریکات را بە زنان کوردستان  وایران و زنان مبارز در سازمان خبات تقدیم میدارم .
سازمان خبات کوردستان ایران
دبیرکل
باباشیخ حسینی .
شنبە · مارس ۲۰۲۰
±·اسفند±۳¹٨


4 سال و 6 ماه و 17 روز و 14 ساعت و 38 دقیقه پیش

پیام دبیرکل سازمان خبات کوردستان ایران بە مناسبت ٨مارس روز جهانی زنان

پیام دبیرکل سازمان خبات کوردستان ایران بە مناسبت ٨مارس روز جهانی زنان

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]