شنبه 

7 ژوئیه2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

گرامى باد بیست و پنجمین سالروز (تێکۆشان) ارگان سازمان خه‌بات

گرامى باد بیست و پنجمین سالروز (تێکۆشان) ارگان سازمان خه‌بات

در اولین روز فروردین سال ١٣٦٣ اولین شماره‌‌‌ تێکۆشان ارگان کمیته‌‌‌ مرکزى سازمان خه‌‌‌بات کردستان ایران با تلاش رهبرى سازمان و با امکانات ابتدائی به‌‌‌ چاپ رسید.

تێکۆشان در معرفى سازمان خه‌‌‌بات و سیاستها و عملکردهایش و جنبش ازادیخواهى مردم کردستان، همچنین افشاى سیاستهاى ضد انسانى رژیم اخوندى براى مردم کرد نقش به‌‌‌سزایی داشته‌‌‌ است.
حمله‌‌‌ نیروهاى سرکوبگر رژیم به‌‌‌ کردستان و قرارگاههاى سازمان و امکانات محدود چاپگر و نقل مقرات موجب ان شد که‌‌‌ تێکۆشان هر ماه‌‌‌ به‌‌‌ چاپ نرسد. امأا خوشبختانه‌‌‌ مدت ٩ سال است که‌‌‌ تێکۆشان هر ماه‌‌‌ و بعضى از ماهها دو بار بدون وقفه‌‌‌ چاپ و به‌‌‌ دست خوانندگان و اعضاى سازمان و روشنفکران کرد مى رسد.
جاى تاسف است که‌‌‌ تێکۆشان انگونه‌‌‌ که‌‌‌ لازم است مستقیما٠‹ به‌‌‌ ده‌‌‌ست مردم در داخل کردستان ایران نمى رسد، امأا خوشبختانه‌‌‌ از طریق اینترنت و در سایتهاى سازمان و شمار زیادى از جوانان و روشنفکران و همیهنان در داخل ایران موفق به‌‌‌ خواندن ان خواهند شد.
امیدواریم مسئولین و کادر مطبوعاتى سازمان بتوانند تێکۆشان ارگان رسمى سازمان که‌‌‌ جایگاه‌‌‌ ویژه‌‌‌اى در جنبش کرد در کردستان ایران دارد، به‌‌‌ شیوه‌‌‌اى بهتر و در مدت زمان کمتر به‌‌‌ چاپ رسانند.
کمیته‌‌‌ مرکزى سازمان خه‌‌‌بات کردستان ایران ضمن قدردانى به‌‌‌ نویسندگان و کادرهاى خستگى ناپـذیر تێکۆشان امیدوار است این ارگان مفید و پرمحتوا در خدمت به‌‌‌ سازمان خه‌‌‌بات و مبارزه‌‌‌ مشروع، علیه‌‌‌ رژیم اخوندى فعالتر و پیشرفت و ترقى بیشترى داشته‌‌‌ باشد.
کمیته‌‌‌ مرکزى سازمان خه‌‌‌بات در بیست و پینجمین سالروز چاپ اولین شماره‌‌‌ تێکۆشان، به‌‌‌ شهیدانى که‌‌‌ کادر تێکۆشان بود و کسانى که‌‌‌ در گـذشته‌‌‌ در بخش چاپ و تحریر تێکۆشان فعال بودند درود مى فرستد.
به‌‌‌ این امید عزیزانى که‌‌‌ حال کادر کمیسیون انتشارات و تبلیغات و بخصوص در بخش تحریر و چاپ تێکۆشان هستند، موفق باشند و بتوانند خدمت بیشتر را به‌‌‌ مطبوعات و کار تبلیغات سازمان ارائه‌‌‌ دهند.
کمیته‌‌‌ مرکزى
سازمان خه‌‌‌بات کردستان ایران
١ فروردین ١٣٨٨


15 سال و 6 ماه و 2 روز و 2 ساعت و 19 دقیقه پیش

گرامى باد بیست و پنجمین سالروز (تێکۆشان) ارگان سازمان خه‌بات

گرامى باد بیست و پنجمین سالروز (تێکۆشان) ارگان سازمان خه‌بات

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]