شنبه 

7 ژوئیه2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

برگزاری جلسەی سیاسی تشکیلاتی دبیرکل سازمان خبات

برگزاری جلسەی سیاسی تشکیلاتی دبیرکل سازمان خبات

خبات میدیا: روز جمعە مورخ 15 بهمن 1400 در مقر مرکزی سازمان خبات، کاک باباشیخ حسینی دبیرکل سازمان خبات در جلسەای سیاسی که براى شماری از اعضا و رهروان سازمان خبات برگزار شده بود شرکت کردند.
جلسە با دقیقەای سکوت در احترام به روح شهیدان کوردستان و بەویژە شهیدان سازمان خبات آغاز شد و سپس خانم شیلان محمدی از اعضای رهبری، با سخنانى کوتاه در بارەی اهداف این جلسە، بە میهمانان خوش امد گفتند و بعد از آن از دبیرکل سازمان تقاضا کردند سخنرانی اش را براى حضار آغاز نمايد.
کاک باباشیخ، ابتدا تلاش و زحمات مبارزین و فعالین سیاسی در داخل را ارج نهاد و زحمات آنهارا مهم و سرنوشت ساز نام برد و گفتند: همانگونە کە مبرهن است هر حزب و جناح سیاسی برای آزادی و رسیدن بە آزادی ملی و میهنی مبارزە میکند و ميکزشد بیشترین نقش را در راستای رسیدن بە آزادی مردم داشتە باشد.
ایشان همچنین در رابطە با اهداف و سیاست سازمان خبات گفت: سازمان خبات با دیگر احزاب متقاوت بودە و دارای پلتفورم و مانیفیستی واضح است و با اتکا بە این برنامە در میدان مبارزات و ملی پیش میرود.
ایشان پیروزی ملتهای ایران بر رژیم شاهنشاە در سال 1357 هجری شمسی را سرآغاز تغییر مهمی دانست و گفتند: با وجود اینکە ملت ایران وکوردستان از سرنگونی حکومت شاهنشاهی خرسند و امیدوار بودند کە آزادی و استقرار در ایران برقرار گردد، اما خمینی و همکارانش ثمرەی رنج ملت ایران و آزادیخواهان را غارت کردە و دیری نپایید کە حکومت دیکتاتور مذهبی در ایران را بنا نهادند.رژیم و حکومتی کە از همان بدو به قدرت رسيدن، سرکوب و کشتار مردم و حملە بە کوردستان و جنایت آغاز بە کار کرد. حکومتی کە خمینی درایران بنیاد نهاد بیش از 42سال است کە سیاست جنایتکارانه و ستم در برابر هممیهنان را اعمال میکند.
حکومت دیکتاتوری کە شماری مشخص در اطراف خامنەای کە سرمایەی ملت ایران را چپاول کردە و برای بقای خود ملت را قربانی کردە و پدیدەهایی بە مانند گورخوابی، زبالەگردی برای يافتن غذا و اتوبوس خوابی و چندین پدیدەی دیگر در کشور ثروتمندی مانند ایران را موجب گشتە است.
این حکومت دشمن اصلی ملتهای ایران و ملت کورد بودە و بە همین دلیل ما هرگونە مذاکرە با این حکومت را رد کردە وهمچنین معتقدیم حکومت پادشاهی کە در گذشتە جز ضرر و زیان، هیچ منفعتی برای ملت کورد و ملتهای ايران نداشتە و جنایتهای بسیاری را انجام دادە،ما برای همیشە حکومت شاهنشاهی را رد میکنیم و باورمان این است کە پسر شاە هیچ تفاوتی با پدرش ندارد و ارزشى براى حقوق ملت کورد در کوردستان ايران و سایر ملتهای ایران ندارد. سازمان خبات هر گونە نزديکى ونشست با پسر شاە را بە ضرر مبارزات آزادیخواهی و دموکراسی در ایران میداند.
سازمان خبات خواستار استقرار حکومت دیموکراتیک است کە در آن حقوق تمامی اقشار جامعە در نظر گرفتە شود و در این چهارچوب شورای ملی مقاومت ایران را مانند آلترناتیو این رژیم دیکتاتور میبیند و آن را سزاوار جایگزینی این حکومت میداند.
ایشان اعلام کردند (نە بە رژیم آخوندی) و (نە بە حکومت سلطنتی) بله براى برگزاری انتخاباتی آزاد در ايران از اهداف سازمان خبات بودە و خواهد بود.
ما تشکیلاتی ملی و میهنی هستیم کە برای احقاق حقوق تمامی اقشار جامعە مبارزە میکنیم کە سرنوشت مردم را اولویت کارها و فعاليتهايمان قراردادە و تمام اقشار جامعه بايد داراى حقوق مساوى باشند و سرزمین زیبایمان سرپناە همە خواهدبود و با هیچ عقیدەای ضدیتی نداریم و علیە هرگونە تبعیض و زیادەخواهی یا پایمال کردن حق هر قشری را نمیپذیریم.
کاک باباشیخ در بخش پایانی سخنان خود گفتند: سازمان خبات تشکیلاتی سیاسی و مبارز است کە فارغ از هرگونە تبعیض و دستەبندی در صفوف خود بە مبارزات ادامە میدهد و همیشە در خدمتگزاری بە ملت و میهن و جنبش آزادیخواهی کورد و کوردستان آمادە بودە و گذشتەی بسیار شفاف و صادقانه بدون کمترين اشتباهی را داشتە است.


2 سال و 7 ماه و 17 روز و 15 ساعت و 19 دقیقه پیش

برگزاری جلسەی سیاسی تشکیلاتی دبیرکل سازمان خبات

برگزاری جلسەی سیاسی تشکیلاتی دبیرکل سازمان خبات

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]