جمعه 

8 آوریل2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

به مردم قیام کنندە کوردستان افتخار می کنیم

به مردم قیام کنندە کوردستان افتخار می کنیم

سپاس و قدر دانی سازمان خەبات بە مردم کوردستان بە مناسبت موفقیت اعتصاب عمومی در کوردستان.

مردم آزادیخواه کردستان!
اعضا، هواداران و دوستان سازمان خەبات!
قیام ها و اعتراضات عمومی در تمام شهرها و مناطق کردستان و ایران، در انعکاس بە شهادت رساندن ژینا (مهسا) امینی توسط رژیم آخوندی، بە حدی وسیع و گسترده است که باعث ترس و وحشت سردمداران رژیم دیکتاتوری ایران شده است. وحشت آخوندها از قیام شما مردم نستوە باعث شد که آنها به اقدامات غیرانسانی بر خلاف قوانین بین المللی متوسل شوند. رژیم دیکتاتوری برای گمراه کردن افکار عمومی مردم ایران و کوردستان و جامعه جهانی با موشک و پهپاد و حملات به پایگاههای احزاب سیاسی کوردستان ایران در اقلیم کردستان عراق حمله کرد.
پس از این حملات ناعادلانه و جنایتکارانه، مردم ایران و کوردستان روز شنبه 9مهر در اقدامی انقلابی به حمله موشکی تروریستی و جنایت علیه بشریت پاسخ دادن و کوردستان شاهد اعتصاب گسترده و مؤثر بود که این همبستگی و اعتصاب عمومی بار دیگر رژیم متزلزل را به سقوط و نابودی نهائی کشاند.
طبق گزارش ها و اطلاعات از داخل کردستان، خوشبختانه مردم میهن دوست و آزادیخواه کوردستان روز شنبه را به یک روز مهم و تعیین کننده در مبارزه در برابر ظلم و استبداد ثبت کردند و بار دیگر به رژیم ثابت کردند که هرگز در برابر ظلم و بی عدالتی سر فرود نمی آورند و این پیام را به جهانیان نیز رساندند که مردم کوردستان پشتیبان جنبش حقطلبانه اش میباشد و تمام خواسته های سیاسی و ملی خود را در آن می بیند و در هر برههمزمانی از جنبش برحق خود حمایت می کند.سازمان خه‌‌‌بات کوردستان از مردم تمام شهرها و مناطق کردستان به خاطر این پیروزی بزرگ که گامی دیگر در مبارزه آزادیخواهانه در کردستان و ایران در این برهه حساس و تاریخی بود و موجب شرمساری رژیم دیکتاتور آخوندی شد تشکر می‌کند. از مردم کردستان می خواهیم با اراده ای پولادین و میهنی، آزادیخواهانه و یکپارچه به اعتراضات و قیام های خود ادامه دهند تا پایان رژیم آخوندی فرا برسد و خورشید آزادی مردم کورد و ملت های ستمدیده ایران طلوع کند.
درود بر مقاومت و قهرمانی مردم کرد و مردم ایران.
مرگ بر رژیم دیکتاتور آخوندیسازمان خه‌‌‌بات کوردستان ایران
کمیته مرکزی
9مهر 1401

 


1 سال و 8 ماه و 26 روز و 6 ساعت و 46 دقیقه پیش

به مردم قیام کنندە کوردستان افتخار می کنیم

به مردم قیام کنندە کوردستان افتخار می کنیم

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]