شنبه 

7 ژوئیه2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

درگیری دانشجویان دانشگاه بابل با مزدوران رژیم

درگیری دانشجویان دانشگاه بابل با مزدوران رژیم

صبح امروز دوشنبه 24 فروردین دانشجویان متحصن که دیشب را در خوابگاه دانشگاه به سر می بردند به هنگام ورود به دانشگاه توسط نیروهای لباس شخصی و حراست مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

نیروهای حراست به دانشجویان اعلام کردند که طبق دستور رییس دانشگاه دانشجویانی که اعتصاب غذا کرده اند ممنوع الورود شده اند و حق ورود به دانشگاه را ندارند. دانشجویان از مامورین حراست که بسیاری از آنان افراد جدیدی بودند و حتی لباس حراست را نیز به تن نداشتند تقاضا کردند که حکم ممنوع الورود شدنشان را به آنها نشان دهند که آنان از این کار سرباز زدند و با دادن دشنام و ضرب و شتم دانشجویانی که اعتصاب غذا کرده بودند اقدام به بیرون کردن دانشجویان از دانشگاه نمودند که با واکنش دانشجویان متحصن رو به رو شدند و به علت کثرت تعداد دانشجویان و مقاومت آنها نیروهای لباس شخصی و حراست عقب نشینی کردند و موفق به خارج کردن دانشجویان از دانشگاه نشدند. دیشب نیز افراد ناشناسی با خانواده دانشجویان متحصن تماس گرفتند و اعلام کردند که فرمانداری و سپاه بابل قصد برخورد و بازداشت دانشجویان را دارند و از خانواده دانشجویانی که اعتصاب غذا کردند خواستند که فرزندان خود را از جمع متحصنین خارج کنند.
همچنین جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد شهرری روز شنبه در اعتراض به ممانعت از ورود تعدادی از دانشجویان به دانشگاه توسط مزدوران حراست، در مقابل درب این دانشگاه تجمع کردند و با ماموران سرکوبگر رژیم درگیر شدند. براساس این گزارش، مزدوران حراست دانشگاه از ورود بیش از 50 تن از دانشجویان به دانشگاه به بهانه بدحجابی و ظاهر نامناسب ممانعت کردند که این موضوع خشم سایر دانشجویان را برانگیخت. آنان در اعتراض به این اقدام سرکوبگرانه مقابل درب ورودی دانشگاه تجمع کردند که به درگیری با مزدوران رژیم منجر شد.


15 سال و 5 ماه و 15 روز و 1 ساعت و 9 دقیقه پیش

درگیری دانشجویان دانشگاه بابل با مزدوران رژیم

درگیری دانشجویان دانشگاه بابل با مزدوران رژیم

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]