دوشنبه 

11 آوریل2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

آغاز نبردها در حومه شهر غزه

آغاز نبردها در حومه شهر غزه

رادیو آلمان: بدنبال تشدید حملات اسراییل به شهر غزه، تانک‌های اسراییلی به حومه این شهر وارد شدند. هواپیماهای جنگنده اسراییل در حملات اخیر خود بیش از ۶۰ هدف را بمباران کردند. در برخی از مناطق جنگ‌های خانه به خانه در جریان است.

تمام تلاش‌های بین‌المللی برای برقراری آتش‌بس میان طرف‌های درگیر تاکنون بی نتیجه مانده است. بنا به خبرهای رسیده نیروهای زمینی ارتش اسراییل همچنان به پیشروی خود به سوی شهر غزه ادامه می‌دهند. نیروهای حماس، نیز متقابلا٠‹ سربازان اسراییلی را هدف موشکهای خود قرار دادند. در منطقه شمالی و حومه شهر غزه نبردهای شدیدی هم اکنون در جریان است.

تشدید نبردها
گابی اشکنازی، رییس ستاد ارتش اسراییل در هجدهمین روز جنگ گفت، که حماس باید در انتظار ضربات شدیدتری باشد.
بنا به گفته مقامات نظامی تونل‌های زیرزمینی در مرز مصر همچنان از جمله هدف‌های ارتش اسراییل به حساب می‌آیند. بنا به گفته ارتش اسراییل، نیروهای حماس در این تونل‌های مرزی و در هتلی در شمال غزه موضع گرفته‌اند، بدین دلیل بمباران هوایی این اهداف همچنان ادامه خواهد یافت.
رییس ستاد ارتش اسراییل در سخنانی در کمیسیون خارجی و امنیتی مجلس این کشور گفت، ارتش این کشور موفقیت‌های بزرگی در جنگ علیه حماس و ساختارهای قدرت این گروه بدست آورده‌است، اما نیروهای نظامی تکالیف زیادی را نیز هنوز پیش رو دارند.
سخنگوی ارتش اسراییل نیز گفت، در نبردهای غزه در جریان یک عملیات تجسسی یک افسر و دو سرباز اسراییلی در اثر انفجاری بمبی مجروح شده‌اند. وی افزود، بیش از ۳۰ نفر از نیروهای حماس نیز مورد اصابت گلوله‌های سربازان اسراییلی قرار گرفته‌اند. بنا به گفته مقام‌های فلسطینی، از آغاز جنگ تاکنون ¹4۰ تن کشته و بیش از ´۳۰۰ نفر مجروح شده‌اند.


15 سال و 5 ماه و 16 روز و 5 ساعت و 56 دقیقه پیش

آغاز نبردها در حومه شهر غزه

آغاز نبردها در حومه شهر غزه

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]