شنبه 

7 ژوئیه2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

پیام سازمان جوانان خه‌بات به مناسبت چهل و سومین سالگرد تاسیس سازمان خەبات

پیام سازمان جوانان خه‌بات به مناسبت چهل و سومین سالگرد تاسیس سازمان خەبات
xebatmedia.com

ملت مبارز کوردستان و ایران!

جوانان پیشرو و مقاوم!

خانواده های سرافراز شهدا!

به مناسبت پنجم شهریور، چهل و سومین سالگرد تأسیس سازمان خه‌بات کوردستان ایران، صمیمانه ترین تبریکاتمان را به ملت عزیز کوردستان و تمامی مبارزان راه آزادی و مبارزه علیە دیکتاتوری ابراز می داریم.

در شرایط حساس سال‌های اولیه انقلاب، و چند ماه‌ پس از بە قدرت رسیدن رژیم آخوندی ایران و مخالفت آن با آزادیخواهان، و هدف قرار دادن و یورش بە کوردستان ثمره انقلاب  علیه رژیم سلطنتی فاسد را هدر داد. با فرمان جهاد خمینی و آخوندهای جنایتکار برای سرکوب مردم آزادیخواه،گارد جاویدان و پاسداران و مزدوران را به کوردستان فرستادند تا به خیال خامشان عزم جزم مردم آزادیخواه کوردستان را به برای دفاع از خود به پایان برسانند . در آن شرایط حساس ، ایجاد تشکلی که برخاسته از دل مردم باشد و بخش بزرگی از مردم کوردستان را رهبری کند، یک ضرورت تاریخی بود. برای همین امر در  پنجم شهریور سال۱۳۵۹ به سرپرستی ماموستایان سید جلال حسینی و چند تن از  ماموستایان اسلام از جمله ، ماموستا سید عبدالکریم صیادی ،ماموستا سید خلیل شریفیان،ماموستا سید عبدالله آرام و ماموستا خضر عباسی سازمان خبات تأسیس شد و چراغ امیدی را در دل ملت مظلوم کورد روشن کرد.

سازمان خه‌بات کوردستان ایران علیرغم دهها مانع که از سوی رژیم آخوندی و احزاب بر مسیر کارو فعالیتش قرار میگرفت، از جنگ برادرکشی خودداری کرد و راه درست را انتخاب کرد. سازمان خەبات با پایبندی بر خط مشی و سیاست ملی و میهنی،فروتنی را پیروی کرده و برای احقاق حقوق مردم علیه اشغالگران، مبارزه کرد و توانست با موفقیت  در نهضت آزادی خواهی کورد و کوردستان پیشتاز شود.

سازمان خبات و مرحوم ماموستا سید جلال حسینی به نیرو و توانایی جوانان اعتقاد داشتند و جایگاە واقعی  زنان را در افکار و وظایف روزمره خود قرار  دادند.

جوانان شجاع و نستوە!

پیشگامان مبارزه علیە دیکتاتوری!

 

امسال چهل و سومین سالگرد تأسیس سازمان خه‌بات کردستان ایران مصادف با انقلاب ژینا و جنبش زن، زندگی، آزادی است. انقلاب ژینا در یک سال گذشته به رهبری جوانان و زنان،  آزادیخواهی و بیزاری ملت کورد و سایر ملت های ایران را از حاکمیت اخوندی به جهانیان نشان داد و این قیام صدای مردم ایران به گوش آزادیخواهان جهان رساند. رژیم آخوندی در طول یک سال گذشته تمام تلاش خود را برای سرکوب  بی سبقابقەی علیە انقلاب ژینا انجام داده و تمام تلاش خود را برای پایان دادن به انقلاب بە کار گرفت. سردمداران رژیم با دستگیری، زندان و تیراندازی مستقیم به سمت معترضان به کار بستند. اما همانطور که دیدیم با وجود همه ظلم و جنایت  نتوانست بە شورش پایان دهد و صدای انقلاب را خاموش کند. اکنون نیز در سالگرد این انقلاب بزرگ، نیروهای مزدور رژیم ایران علاوه بر دستگیری و تهدید خانواده شهدای انقلاب، خود را برای سرکوب بیشتر مردم آماده می کنند.

هر چە قصاوت آخوندها بیشتر میشود، رژیم آخوندی ایران هر روز به براندازی نزدیکتر می‌شود و هر گونه سیاه بازی و دروغ نمیتواند خود را نجات دهد ،و  اراده مردم آزادیخواه ایران و کوردستان به زودی پایه های کاخ آخوندها را ویران می کند و آزادی و دموکراسی در کوردستان و ایران تثبیت می شود.

بار دیگر به مناسبت سالروز تاسیس سازمان خه‌بات کوردستان ایران صمیمانه ترین تبریکات را به ازادیخوان راه آزادی و مبارزان راه رهایی ملت و مهین تبریک میگوییم و امیدواریم به زودی جشن ازادی از بند اشغالگر  را  در میهن خود برگزار کنیم .

مرگ بر رژیم دیکتاتوری آخوندی 
پیروز باد مبارزه با دیکتاتوری

سازمان جوانان خه‌بات کوردستان ایران


1 سال و 1 ماه و 7 ساعت و 22 دقیقه پیش

پیام سازمان جوانان خه‌بات به مناسبت چهل و سومین سالگرد تاسیس سازمان خەبات

پیام سازمان جوانان خه‌بات به مناسبت چهل و سومین سالگرد تاسیس سازمان خەبات

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]