جمعه 

8 آوریل2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

فراخوان سازمان خه‌بات کردستان ایران، براى تحریم دهمین نمایش انتخابات ریاســت جمــهورى رژیــم ایــران

فراخوان سازمان خه‌بات کردستان ایران، براى تحریم دهمین نمایش انتخابات ریاســت جمــهورى رژیــم ایــران

طبق تصمیم سردمداران رژیم اخوندى در ٢٢ خرداد نمایش انتخابات ریاست جمهورى در ایران برگزار مى گردد.
بدین منظور رادیو و تلویزیون رژیم و جناحهاى حاکم به‌ تبلیغ براى رسیدن کاندیداتورشان به‌ ریاست جمهورى دست زده‌اند.

جناح خامنه‌یی که‌ از بالا تا پایین حاکمیت ارتجاعى را دراختیار گرفته‌ و حتى نتیجه‌ نمایش انتخابات را در دست دارد از پیروزى احمدى نژاد براى دوره‌اى دیگر از ریاست جمهورى سخن مى راند. در این راستا آخوند خامنه‌یی ولى فقیه‌ رژیم در سفر به‌ کردستان و سخنرانیش در سنندج غیرمستقیم از احمدى نژاد دفاع کرد و خواست به‌ وى راى دهند. مردم ایران به‌ خاطر دارند احمدى نژاد با شعارهاى فریبنده‌ در تبلیغات نمایش انتخابى دوره‌ نهم ریاست جمهورى مى گفت، پول نفت را میان مردم تقسیم مى کنیم و با فساد و اختلاس مبارزه‌ و به‌ زندگى مردم سروسامان مى دهیم. اما در مدت چهارسال کار دولت احمدى نژاد، افزایش گرانى، فقر، بسته‌ شدن دهها کارخانه‌ بزرگ و کوچک و بیکارشدن هزاران کارگر و بی اعتمادى جهانى به‌ وضعیت اقتصادى در ایران را شاهد هستیم و بیشتر سرمایه‌ داران و تجار سرمایه‌هایشان را به‌ خارج از ایران منتقل مى کنند.
برخلاف ادعاها و شعارهاى فریبنده‌، شاخص عملکرد احمدى نژاد و دولتش، افزایش سرکوب، اعدام و تهدید علیه‌ ازادیخواهان مى باشد که‌ انصافا٠‹ در این ارتباط به‌ بهترین وجه‌ ممکن مسئولیت خود را ادا کرده‌ و ستم و درنده‌خویی را از حد و مرز گـذارنده‌ است.
احمدى نژاد کاندیدا و مهره‌ شاخص، جناح خامنه‌ی مى باشد و به‌ دنبال ان میرحسین موسوى و اخوند کروبی دو مهره‌ شاخص از جناح به‌ اصطلاح، اصلاح طلب هستند. میرحسین موسوى نخست وزیر ابتداى به‌ قدرت رسیدن رژیم از مهرهاى اصلى حاکمیت مى باشد و در تأسیس حزب الله‌ لبنان و بنیان گـذارى سازمانهاى تروریستى در کشورهاى اسلامى و عرب نقشى اصلى ایفا کرد. شمارى موسوى را از جناح اصلاح طلب مى دانند و شمارى دیگر موسوى را از جناح خامنه‌یی مى دانند، که‌ خود میرحسین موسوى بجز چند انتقاد از احمدى نژاد و دولتش از ولى فقیه‌ و جایگاه‌ وى هیچ گونه‌ انتقادى نکرده‌، حتى در جریان سفرش به‌ گرگان، هنگامیکه‌ یکى از عوامل رژیم شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه‌ داد، در جواب موسوى گفت، ماهم مى گوییم مرگ بر ضد ولایت فقیه‌.
این روشن است که‌ موسوى یکى از مهره‌هاى رژیم و از طراحان ترور فعالان اپوزسیون در ایران و خارج از ایران مى باشد و در صدور انقلاب خمینى به‌ کشورهاى اسلامى نقش بزرگى داشت.
اخوند کروبی نیز که‌ یکى از مهرهاى فعال رژیم است و شانسش را در گـذشته‌ امتحان کرد، اینبار با انتقاد از شیوه‌ اداره‌ کشور و عدم اجراى بندهاى قانون اساسی، در ارتباط با ملیتها و اقلیتهاى دینى در ایران، از طرفى مى خواهد به‌ ریاست جمهورى رژیم برسد و از جانب دیگر تنور انتخابات را گرم کند.
اخوند کروبی در فریبکارى جدید، شش ماده‌ کارى براى پایان مشکلات ملیتها و مذاهب را مطرح نموده‌ که‌ در گـذشته‌ نیز اینچنین ترفندها و شعارهاى فریبنده‌ از جانب اخوندها مطرح شده‌ بود و حال کروبی انها را بازگو و مى خواهد از انها استفاده‌ کند.
کروبی مى خواهد با این فریبکاریها رأى دهندگان کرد را متوجه‌ خود کند، همین منظور در چند گردهمایی در مورد مظلومیت مردم کرد سخن گفته‌ است.
شکى نیست اخوند کروبی خودش کسی نیست که‌ بتواند کارى به‌ نفع ملت کرد انجام دهد و اگر مسئولیتى هم داشته‌ باشد با دیگر مهره‌ها و مسئولین رژیم فرقى نخواهد داشت.
مگر اخوند کروبی در گـژشته‌ رئیس مجلس نبود? مگر نماینده‌ ویژه‌ رهبر رژیم و حامى خمینى و عضو فعال حاکمیت نبود? در یورش نیروهاى سرکوبگر رژیم به‌ شهر و روستاى کردستان کروبی از طریق رادیو و تلویزیون، ملت کرد را کافر خطاب به‌ رهبرانش حمله‌ مى کرد. به‌ این دلایل و صدها دلیل ناگفته‌ ، سازمان خه‌بات کردستان ایران بار دیگر از همیهنان مى خواهد، در نمایش انتخابات دهمین دوره‌ ریاست جمهورى رژیم شرکت نکنند و این نمایش مسخره‌ را که‌ تنها براى ابقاى رژیم سرکوبگر و مشروعیت دادن به‌ حاکمیت اخوندى مى باشد تحریم کنند.
رهبرى سازمان خه‌بات کردستان ایران از اعضا و هواداران سازمان در داخل کشور مى خواهد با تمام توان براى اگاه‌ کردن مردم از ترفندها و فریبکاریهاى سردمداران رژیم بکوشند و همه‌ با هم در راستاى تحریم نمایش انتخاباتى و رسوایی بیشتر رژیم بکوشیم.
سازمان خه‌بات کردستان ایران
کمیته‌ مرکزى
٢٦ اردبیهشت ١٣٨٨



15 سال و 1 ماه و 5 روز و 21 ساعت و 51 دقیقه پیش

فراخوان سازمان خه‌بات کردستان ایران، براى تحریم دهمین نمایش انتخابات ریاســت جمــهورى رژیــم ایــران

فراخوان سازمان خه‌بات کردستان ایران، براى تحریم دهمین نمایش انتخابات ریاســت جمــهورى رژیــم ایــران

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]