شنبه 

12 مارس2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

فراخوان اعتصاب عمومی نه به اعدام

فراخوان اعتصاب عمومی نه به اعدام
صدای خەبات کوردستان

هفت سازمان حقوق بشری که اخبار شهرهای کوردستان را پوشش می‌دهند، با انتشار فراخوان اعتصاب عمومی در محکومیت قتل حکومتی چهار زندانی سیاسی کورد اعلام کردند؛

اعدام‌ها در کوردستان چنان شتاب گرفته‌اند و ماشین سرکوب حاکمیت ایران چنان گستاخانه جوانان این سرزمین را درو میکند گویی طناب دار و زور عریان را برای مجازات دسته جمعی مردم کوردستان و کشتن آزادی و آزادگی و آزادیخواهی و آزادیخواهان ابزار نموده است. در آخرین مورد متاسفانه صبح امروز چهار زندانی سیاسی کورد اعدام شدند و حکم اعدام شش نفر دیگر از زندانیان سیاسی و مذهبی کورد در دیوان عالی مورد تائید قرار گرفته و احتمال اجرای احکام آنها در روزهای پیش رو بالقوه است.
ما جمعی از فعالان و سازمانهای مدافع حقوق بشر از تمامی اقشار جامعه کوردستان میخواهیم روز سه‌شنبه هفته جاری با پیوستن به یک اعتصاب عمومی و سراسری اعتراض خود را نسبت به این روند غیر انسانی و ضد حقوق بشری نشان دهند.
هدف از این اعتصاب نه تنها نشان دادن مخالفت با اعدام بلکه جلب توجه ملی و بین المللی به وضعیت نگران کننده حقوق بشر در کوردستان و پایان دادن به اعدام است.ما از تمامی احزاب سیاسی کوردستان، سازمانهای مدنی نهادهای حقوق بشری و وجدان‌های بیدار در سراسر جهان دعوت می‌کنیم تا پشتیبانی خود را از این اعتصاب اعلام و و فعالانه صدای مردم کُردستان در مبارزه برای عدالت و حقوق انسانی باشند.

4 ماه و 2 روز و 13 ساعت و 29 دقیقه پیش

فراخوان اعتصاب عمومی نه به اعدام

فراخوان اعتصاب عمومی نه به اعدام

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]