چهارشنبه 

26 فوریه2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

سپاسنامه سازمان خەبات از مردم آزادیخواه کوردستان

سپاسنامه سازمان خەبات از مردم آزادیخواه کوردستان
صدای خەبات کوردستان

هم میهنان مبارز!
مردم نستوه و بیزار از ستم در ایران!
روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ شمسی, ملت قهرمان و مقاوم, در شهرها و مناطق مختلف ایران و کوردستان, بار دیگر و در نهایت شهامت و شجاعت با عدم مشارکت و بایکوت نمایش انتخابات فرمایشی رژیم و با گفتن یه "نه" دیگر به این حکومت دیکتاتور, افتخار دیگری را در تاریخ مبارزات و مقاومت بر علیه ستمگران و غاصبان را رقم زدند.
مردم آزادیخواه و مبارز در ایران و کوردستان، از همان روزهای آغازین حکمرانی این رژیم تحمیلی, در مبارزه و تلاش برای آزادی دموکراسی مستدام بوده و به همین منوال با شناخت ماهیت این رژیم فاسد نمایش های انتخاباتی حکومتی و فرمایشی رژیم را بایکوت کرده و تنها رای آنها مهر تایید بر نامشروع و ناروا بودن این حکومت بوده است. 
این حکومت فاسد ودشمن آزادی و ابتدایی ترین حقوق مردم است, از همان ابتدای به قدرت رسیدنش با شعارهای پپولیستی و تحت لوای حمایت از مستضعفان و خدمت به مردم, به قدرت رسید و توانست با وعده های بی اساس شمار معدودی از مردم و خود فروشان و چاقو کشان و خائنین را فریب دهد و آن فریب خوردگان را به جان و مال مردم  بیندازد.
آخوندهای حاکم همراه با سرکوب مردم, جنایت پیشگی , اعدام آزادیخواهان،همزمان تحت نیرنگ و شوی انتخاباتی, برای به اصطلاح نهادهای اجرایی و پارلمانی که جزو ساختار حاکمیت دیکتاتوری اند،کوشید نزد افکار جامعه جهانی، مشروعیتی  برای حکومتشان بدست بیاورند. اما تمامی این نیرنگ های خامنه‌ای و آخوندهای  جنایتکار همدستش برای فریب مردم ایران و جهانیان, با هوشیاری مردم و بایکوت  نمایش فرمایشی انتخابات رژیم, تمام رشته های آخوندها را پنبه کردند و رویاهایشان را بر باد دادند.

ملیتهای مبارز ایران!
هم میهنان کوردستانی!
موضع گیری جسورانه شما در روز جمعه, ۱۱ اسفند و عدم مشارکت در نمایش انتخاباتی رژیم, بار دیگر مرز میان میهن دوست و میهن فروشان را مشخص کرد و نشان داد که ملیتهای ایران تا چه حد با آن معدود مهره خودفروخته فاصله دارند و تا چه حد از این حکومت نامشروع بیزارند.
نمایش این دوره رژیم همانگونه که خامنه ای خائن به ملت گفته بود; رفراندم دیگری برای بقا و زوال ونابودی این رژیم بود که خوشبختانه مردم شرافتمند و بیزار از ستم،بار دیگر با عدم مشارکت در سیرک انتخابات رژیم "نه" دیگری را به این حکومت منحوس گفته و پیام سقوط این رژیم را به خامنه ای جلاد رساندند.
سازمان خەبات کردستان ایران, به مناسبت این موفقیت بزرگ ملیتهای ایران, گرم ترین تبریکاتش  را به تمامی هم میهنان مبارز تقدیم داشته و شهامت و شجاعت هم میهنان کوردستان و تمامی مردم غیور ایران را ارج مینهد.
یقین داریم که با وجود هم میهنانی شجاع و با موضع , عمر این حکومت پایان می یابد و دیری نخواهد کشید این رژیم ضد مردمی ساقط خواهد شد و آزادی بر میهنمان بال می گستراند و آخوندهای دیو صفت تا ابد به زباله دان تاریخ انداخته میشوند. آن زمان و به دنبال  پیروزی  قیام برحق ملیتهای استسمار شده ایران, تمامی هم میهنان به حقوق برحق خود خواهند رسید و با  حکومتی دیموکراتیک, آزادی، برابری و صلح،میهن را فرا خواهد گرفت.

سرنگون باد رژیم آخوندی
پیروز باد مبارزه برحق ملیتهای ایران

سازمان خەبات کوردستان ایران
کمیتە مرکزی

2 ماه و 12 روز و 8 ساعت و 59 دقیقه پیش

سپاسنامه سازمان خەبات از مردم آزادیخواه کوردستان

سپاسنامه سازمان خەبات از مردم آزادیخواه کوردستان

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]