جمعه 

8 آوریل2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

هشدار شدیداللحن سپاه پاسداران به موسوی

 هشدار شدیداللحن سپاه پاسداران به موسوی

هفته نامه صبح صادق ارگان رسمي سپاه پاسداران، پيشاپيش احمدى نژاد را برنده نمايش انتخابات رژيم معرفى کرده و در هشداری شدیداللحن به میرحسین موسوی و حامیان وی نوشت هر حرکتى براى انقلاب مخملى در ايران در نطفه خفه خواهد شد.

این هفته نامه نوشت استفاده از يک رنگ خاص براى اولين بار در انتخابات نشانه اى از کليد خوردن پروژه انقلاب مخملى است. کسانى پشت صحنه اين رنگ قرار دارند که در پيشينه و سوابق خود، طراحى و اجراى سناريوى کوى دانشگاه در 18 تیر و تحصن در مجلس ششم را داشته و معتقد به پيروزى اصلاحات از طريق جنبش اجتماعى و کشاندن هواداران به خيابان ها هستند.
ارگان رسمي سپاه پاسداران نوشت افراطيون دوم خرداد برنامه ای مشابه انقلاب رنگى در گرجستان تدارک ديده و چنين برنامه ای را براى انتخابات دهم رياست جمهورى در سر مىپرورانند. احزاب و گروهها و اشخاصى که نظام سياسى با ماهيت دينى و با محوريت ولايت مطلقه فقيه را قبول ندارند، در صدد انقلاب مخملى هستند.
هفته نامه صبح صادق در ادامه نوشت آقايان با تبليغات سنگين و فضاسازى رسانه اى، خود را پيروز انتخابات معرفى کرده و با اعلام جشن پيروزى زود هنگام هواداران را هيجانى و ذوق زده کرده و در صورت پيروزى رقيب، موضوع تقلب در انتخابات را مطرح خواهند ساخت. اين مسئله، دقيقا همان سناريويى است که از سوى مخالفين دولت گرجستان مورد استفاده قرار گرفته است.
ارگان رسمي سپاه پاسداران نوشت آقایان بدانند هر حرکتى براى انقلاب مخملى در ايران در نطفه خفه خواهد شد.


15 سال و 16 روز و 21 ساعت و 36 دقیقه پیش

هشدار شدیداللحن سپاه پاسداران به موسوی

هشدار شدیداللحن سپاه پاسداران به موسوی

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]