جمعه 

8 آوریل2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

خودکشی یک دانشجو در دانشگاە بوعلی همدان

خودکشی یک دانشجو در دانشگاە بوعلی همدان
سازمانی خەبات

یک زن دانشجو رشته معماری به نام کیمیا ترکاشوند به دلایل نامعلومی در خوابگاه دخترانه"دباغ" دانشگاه بوعلی سینا همدان اقدام به خودکشی و در نتیجه عدم فعال تلاش برای نجاتش توسط نهادهای دولتی، جانش را از دست داد. حراست دانشگاه با ممانعت ۴۰ دقیقه‌ای از ورود آمبولانس منجر به مرگ این دانشجوی جوان شده است.
بر اساس گزارش گزارشهای رسیدە  غروب روز پنج‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳  یک دانشجوی دختر با هویت کیمیا ترکاشوند اهل تویسرکان از توابع استان همدان و دانشجوی ترم چهارم رشته معماری از طریق خوردن قرص در خوابگاه دخترانه دباغ دانشگاه بوعلی همدان اقدام به خودکشی کرده است.


همچنین یکی از دانشجویان این دانشگاە افزودە است،  "نیروهای حراست دانشگاه به مدت ۴۰ دقیقه مانع از ورود آمبولانس به داخل خوابگاه دخترانه شده‌اند و پس از تاخیر ۴۰ دقیقه‌ای، حین انتقال به داخل آمبولانس نیز نیروهای حراست به بهانه نامناسب بودن پوشش کیمیا مانع از انتقال وی به داخل آمبولانس شده‌اند که در نهایت پس از بر تن کردن پوشش و با تاخیر ۱۰ دقیقه‌ای این دانشجو به داخل آمبولانس منتقل شده و درست در حین انتقال به آمبولانس جانش را از دست داده است.
تا زمان تنظیم این خبر اطلاع دقیقی از دلایل خودکشی این دختر دانشجو در دسترس نیست. با این حال اواخر شامگاه پنج‌شنبه نیروهای حراست دانشگاه و نیروهای امنیتی خوابگاه دخترانه دباغ را محاصره و دانشجویان را نسبت به راسانه‌ای کردن این خبر تهدید کرده‌اند.

6 روز و 23 ساعت و 21 دقیقه پیش

خودکشی یک دانشجو در دانشگاە بوعلی همدان

خودکشی یک دانشجو در دانشگاە بوعلی همدان

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]