جمعه 

8 آوریل2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

نە بە سیرک انتخابات رژیم، تسریع در بە هدف رسیدن انقلاب ژینا است

نە بە سیرک انتخابات رژیم، تسریع در بە هدف رسیدن انقلاب ژینا است
دەنگی خەباتی کوردستان

ماردین زاهدی
یکی از موارد خاصی کە در مورد سیرک نمایشی انتخابات در ایران کمتر بە آن اشارە شدە است، موضوع شارلاتانیزم آماری است کە از بدو بە قدرت رسیدن رژیم، بە عنوان یک حربە برای گمراه سازی مردم از آن استفادە شد. طبق آمارهایی کە دکتر حسین لاجوردی متخصص آمار و جامعە شناسی بە صورت دکومنتاری از آن پردە برداشتە است، رفراندوم نمایشی رژیم در روز ١٢ فروردین سال ١٣٥٨ بود، کە رادیوی رژیم آمار مشارکت مردم را تا ساعت ١١ صبح ٢٠ میلیون نفر اعلام کردە بود و این دروغ رژیم باعث حضور و بازدید شخص دکتر لاجوردی شدە و طبق گفتە او، در حوزە های رای، آخوندهای مسئول حوضە، بیجک های ١٠٠ تایی را بە مردم دادە و بە آنها گفتە اند کە این بیجك ها را در صندوق بیانداز و بگو مرگ بر شاه. این آمار اعلام شدە در حالی است کە طبق آمار رسمی جمعیت کل ایران در آن روز ٣٧ میلیون ٢٠٠ هزار نفر بودە کە آمار افراد بالای ١٦ سال و واجد شرایط رای در کشور ١٨ ملیون ٧٣٢ هزار نفر بودە کە در لیست این آمار مخالفان رژیم، مناطق محروم، مسافرین خارج از کشور، بیماران بستری و زندانیان نیز بودە اند، کە آمار نهایی رژیم برای مشارکت مردم در آن نمایش، بە گونە ای بسیار فریبکارانە ٣٠ ملیون نفر اعلام شد. این تنها یکی از حربە های فریبکارانە رژیم ایران برای کسب مشروعیت بە انتصابات فرمایشی خود بودە کە بە دلیل نبود منابع خبری معتمد و نیز تبلیغات گستردە، رژیم این رفراندم نمایشی را بە عنوان ٩٨ درصد رای موافق برای خود اعلام کرد. با گذشت چندین سال و با برگزاری چندین دورە از نمایش بە ظاهر انتخابات، رژیم ایران هرچە در توان داشتە است برای تحریف افکار مردم بکار گرفتە و سعی در مشروع نشان دادن این رژیم ددمنش دارد. بدیهی است کە رژیم ایران چندین سال است کە سعی در موجە نشان دادن جنایات خود علیە مردم معترض و سرکوب آنها در داخل و خارج از کشور، بە جامعە جهانی است، اگر چە واکنش بعضی کشورهای حامی آزادی مانند کانادا کە پارلمان بە تازگی اعلام کرد بە صورت رسمی سپاه را در لیست تروریستی قرار دادە است، میتواند دلگرم کنندە باشد اما متاسفانە گاها بعضی از کشورها نیز با بستن چشمشان بر وقایع، باعث تداوم جنایات رژیم شدە اند کە میتوان تنها در یک مورد آخر، بە انتقال حمید نوری کە جنایت علیه بشریت او در دادگاه سوئد اثبات شدە بود اشارە کرد. رژیم ایران در طول سالهای حکمرانی ضد بشری اش، از هیچ جنایتی روگردان نبودە و از همان آغاز و از سال ١٣٦٠ بە بعد هزار زندانی سیاسی را اعدام کرد. از آغاز انقلاب ژینا رژیم برای سرکوب مردم آزادیخواە در این انقلاب، از همان مهرە های جنایتکار استفادە کردە است.
یکی از رئیس جمهورهای این رژیم ضد بشری رئیسی جلاد بود که در سال ۶۷ و ۶٨ با احکامی قرون وسطایی جوانان حق طلب را بە گلولە بست و شکنجە و اعدام هم میهنانمان را بە همراه داشت. جنایتکاران آن دوران و روزها همان جنایتکاران امروز هستند کە هر روزە از فساد و رانت و دزدی و جنایاتشان پردە برداری میشود. ملیتهای ایران همە این جنایتکاران را میشناسند و بەخوبی میدانند کە رای دادن بە اوباش خامنە ای تکرار مکررات است و هیچ نتیجەی مطلوبی را برای ملیتهای ایران به دنبال نخواهد داشت.
همه بر این واقعیت واقفند که در سالهای گذشته رژیم بارها نمایش مضحک و سیرک موسوم بە انتخابات را برگزار کردەاست و علیرغم تمام فریبکاری هایش در تقلب و دروغ تحت عنوان حضور مردم در آن نمایشهای انتخاباتی، از شناسنامە های جعلی، آوردن میلیشیاهای وابسطە بە رژیم از خارج کشور از عراق و سوریە و افغانستان، چند نمونە روشن از این فریبکاری ها، است..
این یک واقعت غیر قابل انکار است کە رژیم ایران یک رژیم شکست خوردە است و هیچ مشروعیتی نزد مردم ندارد و تنها با سرکوب مردم و گسترش مافیای اقتصادی توانستە است تا امروز خود را سرپا نگە دارد، رژیم آخوندی ایران با صلب امتیازات اولیە از مردم سعی در شکست ارادە آنها دارد اما مهمترین چیزی کە نتوانستە از مردم آزادیخواه بگیرد امید بە رستگاری است. امیدی کە باعث میشود کە مردم با همت و فداکاری، آزادی را بە ارمغان خواهند آوڕد.
3 روز و 11 ساعت و 57 دقیقه پیش

نە بە سیرک انتخابات رژیم، تسریع در بە هدف رسیدن انقلاب ژینا است

نە بە سیرک انتخابات رژیم، تسریع در بە هدف رسیدن انقلاب ژینا است

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]