پنج‌شنبه 

14 آوریل2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

اطلاعیه سازمان خه‌بات در مورد تحریم نمایش انتخابات  جمهوری

اطلاعیه سازمان خه‌بات در مورد تحریم نمایش انتخابات  جمهوری
سازمانی خەبات

 

مردم مبارز ایران و کوردستان! 
بدون تردید تصمیم شما در عدم  شرکت و بایکوت هر گونه نمایش انتخاباتی در ایران تحت حاکمیت آخوندها ،نماینگر شناخت عمومی از تاریخ پر جنایت و شرکت در این نمایشهای انتخاباتی فاجعه دیگری برای مردم ایران به طور کلی و علل خصوص مردم کوردستان می باشد. پس از مرگ جلاد و جنایتکار ابراهیم رئیسی، رژیم قصد دارد در ۸ تیرماه امسال با برگزاری نمایش انتخابات  چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ، با کاندیدهای مشخص و منتصب که کارنامه‌ای سیاهی در خیانت و مخالفت با مردم ایران و کوردستان دارند و مورد تایید آخوند خامنه ای هستند و برای شرکت در انتخابات از فیلتر او عبور کرده اند و آماده‌ی رقابت در این نمایش انتخاباتی شده‌اند . 
مانند گذشته، رژیم برای  نشان دادن شور و شوق در نمایش انتخابات، در این روزها نیز با استفاده از رسانه‌های دروغین و فریبکارانه‌، میکوشد مردم را برای  مشارکت در این نمایش مضحکانه ترغیب کند  این در حالی است که رژیم به پایان عمر  سیاه و ننگین خود نزدیک شده‌است و تمامیت این رژیم، به عنوان حاکمیتی دیکتاتور و ضد بشری شناخته می شود و از جانبی دیگر تهدیدی جدی برای جامعه‌ی جهانی محسوب می شود. با احتمال مرگ آخوند خامنه‌ای و حساسیت و کشمکش درونی بر سر جانشینی او که جایگاه و منصب و قدرت اصلی تلقی می‌شود بالا خواهد گرفت و از سوی دیگر ترس مداوم رژیم از قیام‌های توده‌ای و ادامه خیزش‌ها و اعتراضات مردمی در داخل کشور، همچنین مقابله‌ی دولت های خارجی و تشدید سیاست منزوی کردن رژیم و مخالفت جامعه جهانی با سیاست های تهاجمی و آشوبگری های حاکمیت ایران و مخالفت آنها با تلاش های مستمر رژیم ایران در تقویت کردن گروه های تروریستی در منطقه،و با ترور و رعب وحشت،حمایت از روسیه علیه اوکراین و حمایت از گروه های تروریستی در جنگ بین اسرائیل و گروها تروریستی حماس، رژیم را وادار کرده است که تمام تلاش خود را برای پیروزی در نمایش انتخابات و حل برخی از بحران ها، بکار گیرد تا از این طریق به خیال خامشان مشروعیت از دست رفته‌اش را به دست آورد ،و به جنایت، دیکتاتوری و فقیر کردن مردم ایران ادامه دهد.

سازمان خه‌بات کوردستان ایران  از مردم مبارز ایران و کردستان برای ادامه قیام تا سرنگونی این رژیم حمایت می کند و به ملیتهای  ایران درود می فرستد که زیر بار وعده های دروغین فریبنده این رژیم نخواهند رفت.

بدون شک همانطور که نمایش های قبلی رژیم شکست خورد، این نمایش و هر نمایش انتخاباتی دیگر شکست خواهد خورد و مردم ایران بار دیگر پیام انزجار و طرد این رژیم ددمنش و ضد بشری را به همگان خواهند رساند. صدای مردم مبارز ایران ادامه قیام و مبارزه آنها برای سرنگونی کامل این رژیم دیکتاتور و فاسد است.

کوردستان که به عنوان مرکز قیام و مبارزه و مقاومت و خنثی کردن توطئه های ظالمانه رژیم فاسد آخوندی شناخته می شود، مانند گذشته ماهیت شکست خورده این رژیم را برملا کرده و از تاکتیک های همیشه شکست خورده ی رژیم و هر نوع حربه و بذله‌ی انتخاباتی جلوی گیری میکند . همانطور که مردم کوردستان در جریان انقلاب خونین ژینا در زمان ریاست جمهوری رئیسی جلاد در مقابل این رژیم و سیاست های خصمانه آن شجاعانه ایستادگی کردند و الگو و سرمشق قیام بودند، همانگونه در نمایش مضحکانه‌ی انتخاباتی رژیم شرکت نخواهند کرد و«نه» محکمی به این رژیم فاسد خواند گفت.

سازمان خه‌بات کوردستان ایران ضمن مخالفت با این نمایش  رژیم ٫خواستار تحریم سیرک انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری است، در مقابل با قیام و مبارزه مستمر شعار سرنگونی این رژیم را سر دهند.


سرنگون باد رژیم فساد آخوندی

زنده باد مبارزه مشروع مردم ایران

7 روز و 11 ساعت و 4 دقیقه پیش

اطلاعیه سازمان خه‌بات در مورد تحریم نمایش انتخابات  جمهوری

اطلاعیه سازمان خه‌بات در مورد تحریم نمایش انتخابات  جمهوری

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]