شنبه 

7 ژوئیه2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

ایران هیچگاه‌ به‌ گذشته‌ باز نمى گردد

ایران هیچگاه‌ به‌ گذشته‌ باز نمى گردد

سناتور جان باروسو از کميته روابط خارجى آمريکا تأکيد کرد، مردم ايران از مرحلهاى عبور کردهاند که ايران ديگر هيچ‌گاه به گذشته خود باز نمىگردد

سناتور جان باروسو به خيزش مردم ايران و خواستشان براى آزادى اشاره کرد و گفت: مردم آمريکا در سمت مردم ايران قرار دارند. در سمت آنهايى که براى آزادىشان تلاش مىکنند. اين کشورى است که اقتصادش رو به افول است و نرخ بيکارىاش هم بالا مىباشدØ› مردم از اين وضعيت خسته شدهاند. اين جمهورى اسلامى است که پول و سلاح و نفت را در اختيار دارد. اکنون مردم خواهان يک جمهورى (حقيقى) هستند و همه جهان، چشم شان به نه تنها ايران بلکه به آن اقدامى است که آمريکا در اين باره انجام مىدهد.

سناتور باروسو بر بطلان هرگونه مماشات با رژيم آخوندى تأکيد کرد و گفت: من فکر مىکنم که اميدچندانى براى انجام راه کار ديپلوماتيک با ولىفقيه و احمدىنژاد وجود ندارد. من حتى با ورود احمدىنژاد به سازمان ملل براى ارائه سخنرانىاش مخالف بودم. من فکر مىکنم بهترين اميد ما براى مردمى است که اکنون در خيابان هستند. چرا که ما با اين رژيم کنونى، به هيچ جا نخواهيم رسيد.

وى افزود: نگرانى هايى در مورد دخالت رژيم ايران در صورت عقبنشينى نيروهاى آمريکايى از عراق وجود دارد. نگرانى هايى در مورد دخالت اين رژيم در افغانستان وجود دارد. من فکر مىکنم که دمکراسى موضوع مثبتى است و اين همان خواستهاى است که مردم در خيابان در پىاش هستند. آنها تظاهرات مىکنند و مورد ظلم قرار گرفتهاند، از اين‌رو من عليه خشونت و عليه بدرفتارى و عليه آنچه که ولىفقيه رژيم ايران مىگويد، هستم. او هفته گذشته مرز را کشيد و گفت، مرز را رد نکنيد. اما مردم ايران به روشنى اين مرز را رد کردهاند، ايران هيچ‌گاه به گذشتهاش بازنخواهد گشت.


15 سال و 3 ماه و 2 ساعت و 12 دقیقه پیش

ایران هیچگاه‌ به‌ گذشته‌ باز نمى گردد

ایران هیچگاه‌ به‌ گذشته‌ باز نمى گردد

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]