جمعه 

8 آوریل2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

١٨ تیر خاطره‌ مقاومت و مبارزه‌ دانشجویان گرامى باد

١٨ تیر خاطره‌ مقاومت و مبارزه‌ دانشجویان گرامى باد

در حالى خاطره ١٨ تیر سال ١٣٧٦ راگرامى مى داریم که‌ وضعیت سیاسى ایران حساس و سرنوشت ساز مى باشد و مردم ایران در برابر حاکمیت آخوندى به‌ مقاومت و اعتراض وسیع ادامه‌ مى دهند, این اعتراضات و مبارزات مردمى حاکمیت آخوندى را به‌ نابودى سوق مى دهد.

اعتراضات مردمى سه‌ هفته‌ گذشته‌ که‌ به‌ دنبال نتیجه‌ نمایش انتخابات ریاست جمهورى رژیم بوقوع پیوست, از طرفى نمایانگر عدم مشروعیت حاکمیت بود و همچنین نشان داد که‌ جوانان انقلابى و خون گرم و دانشجوان ازادیخواه‌ نقش بسزاى در تداوم و رهبرى اعتراضات داشته‌اند.
شکى نیست که‌ جنبشهاى آزادیخواهى و انقلابى در گذشته‌ و حال در ایران از تأثیرات قشر جوان ودانش آموختگان و بخصوص دانشجویان برخوردار بوده‌. دانشجویان و اساتید دانشگاهى در انقلاب مردمى علیه‌ رژیم شاه‌ نقش کلیدى داشتند و توانستند مردم ایران را از واقعیات موجود اگاه‌ سازند و نیروهاى نظامى شاه‌ را از دفاع از حاکمیت شاهنشاهى دلسرد نمایند.
دانشجویان انقلابى در ١٨ تیر ١٣٧٨ خاتمى و اصلاح طلبان قلابى را رسوا کرده‌ و چهره‌ سیاه‌ و فریبکارانه‌اشان را به‌ عموم نشان دادند. آخوندخاتمى که‌ تحت پوشش رفرم و تغیر, رئیس جمهورگردید, علیه‌ دانشجوها و مردم ایران و شخصیتهاى سیاسى سرکوب را اعمال کرد.
در خیزش و اعتراضات کم سابقه‌ چند هفته‌ گذشته‌ مردم و جوانان در برابر رژیم, بار دیگر جوانان و دانشجویان انقلابى نقشى موُثر ایفا کردند و در درگیری با نیروهاى سرکوبگر چند دانشجو از جمله‌ ندا آقا سلطان ومحساد و کیانوش شهید و دهها دانشجو دستگیر شدند که‌ در سیاچالهاى اطلاعات و نهادهاى امنیتى تحت شکنجه‌ جسمى و روحى قرار دارند. همچنین خوابگاه‌ دانشجویى در سراسر ایران و بخصوص دانشگاههاى تهران مورد تعرض وحشیانه‌ نیروهاى سرکوبگر قرار گرفتد.
سازمان خه‌بات کردستان به‌ دانشجویان انقلابى و مقاوم ایران و کردستان درود مى فرستد و از آنان مى خواهد بیشتر از پیش صفوف خود را متحد سازند و با سازماندهى و پلان بهتر در برابر حاکمیت نامشروع آخوندى به‌ مبارزه‌ ادامه‌ دهند.
دانشجویان و جوانان انقلابى مى توانند از اختلاف و جنگ قدرت آخوندها به‌ نحو موُثرتر استفاده‌ کنند و اعتراضات مردمى را به‌ انقلاب و اعتراضات سرتاسرى تبدیل کنند که‌ اعتراضات و خیزش مردمى پایان عمر ویلایت فقیه‌ را نزدیکتر خواهد کرد.
شکى نیست که‌ حاکمیت آخوندى نخواهد توانست به‌ اعتراضات مردمى پایان دهد و همچنین خامنه‌یى نخواهد توانست حاکمیت را یکدست کند. و رفسنجانى و میرحسین موسوى و کروبى و دیگر مهره‌هاى حاکمیت راقانع و آرام نماید.
باوجود وضعیتى که‌ گریبانگیرحاکمیت است و با وجود هوشیارى وحضور فعال اقشار جامعه, طلوع آزادى و رستگارى مردم ایران و کردستان با سرنگونى رژیم آخوندى نزدیک است.
با تبریکات مجدد به‌ مناسبت ١٨ تیر خاطره‌ اعتراضات و خیزش دانشجویان انقلابى ایران وکردستان. باردیگر پشتیبانى سازمان خه‌بات را از دانشجویان اعلام مى داریم و یقین داریم که‌ سرنگونى رژیم و طلوع آزادى در ایران بسیار نزدیک است
سازمان خه‌بات کردستان
١٧ تیر


14 سال و 11 ماه و 16 روز و 19 ساعت و 53 دقیقه پیش

١٨ تیر خاطره‌ مقاومت و مبارزه‌ دانشجویان گرامى باد

١٨ تیر خاطره‌ مقاومت و مبارزه‌ دانشجویان گرامى باد

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]