شنبه 

7 ژوئیه2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

اطلاعیه‌ کمیته‌ زنان سازمان خه‌بات به‌ مناسبت هشتمین سالروز تأسیس ان

اطلاعیه‌ کمیته‌ زنان سازمان خه‌بات به‌ مناسبت هشتمین سالروز تأسیس ان

همیهنان گرامى
خواهران ارجمند
درهشتمین سالروز تأسیس کمیته‌ زنان ،به‌ زنان کردستان که‌ اکثریت آنها تحت فشار و استبداد همه‌ جانبه‌ و تهدید از سوى حاکمیت آخوندى و ارگانهاى سرکوبگر و در معرض دستگیرى و توهین قرار دارند

و حتى شمارى از انها مورد تجاوز قرار مى گیرند و یا از جانب افراد خانواده‌ و بستگانشان مورد شکنجه‌ روحى و روانى و جسمى قرار مى گیرند، تبریک مى گوییم. همچنین تبریکات خود را به‌ زنان فعال و خستگى ناپـذیر در صفوف سازمان خه‌بات که‌ علیرغم محدودیت امکانات معیشتى و شرایط نامطلوب، در حد توان وظایف انقلابیشان را به‌ انجام مى رسانند.
بی تردید شاهد کار و فعالیت کمیته‌ زنان و در چند زمینه‌ شاهد پیشرفت و ترقى ان بوده‌ایم، اما ان فعالیتها جوابگوى انتظارات نبوده‌ و نتوانسته‌ایم به‌ بخشی از برنامه‌ها و مصوبه‌ها جامه‌ عمل بپوشانیم. با درنظر گرفتن تمامى محدودیتها باید با سود جستن از تجارب گذشته‌ و همچنین تجربه‌ گرفتن از کار و فعالیت سازمان و نهادهاى مدنى و ارتباط با زنان فعال داخل کردستان، فعالیت تشکیلاتى نهادمان را بیشتر توسعه‌ و شکوفا کنیم.
نقش موثر کمیته‌ زنان در صفوف سازمان و همچنین در پیشبرد جنبش حق طلبانه‌ و برابریخواهى در صورتى بیشتر احساس مى شود که‌ فعالیتمان را گسترده‌تر نماییم و بتوانیم خواسته‌هاى زنان را به‌ شیوه‌اى منظم و مدون نهادینه‌ کرده‌ و بدانها جامه‌ عمل بپوشانیم.
بدیهى است براى تحقق پیشرفت در عرصه‌ امور زنان همکارى فراگیر و همه‌ جانبه‌ حیاتى مى باشد. بدین مناسبت فرخنده‌ از عموم زنان در داخل کردستان و خارج خواستاریم، با کمیته‌ زنان سازمان همکارى کنند تا بیشتر قادر به‌ پیشبرد اهداف و خدمت به‌ جنبش فمنیستى باشیم و همچنین در جنبش ازادیخواهى ملت کرد، تأثیرگـذارتر و وظایف بیشترى را به‌ عهده‌ بگریم.
جاى دارد، به‌ زنانى که‌ در مدت چندین سال گـذشته‌ فعالانه‌ در میادین کار سیاسی و روشنفکرى و اجتماعى نقش ایفا کرده‌اند، درود بفرستیم. همچنین به‌ روان پاک شهداى اعتراضات اخیر ایران، ندا اقا سلطانى، فهیمه‌ سلحشور، شلر خضرى، مبینا احترامى، فاطمه براتى، فاطمه رجب پور، مریم مهراژین، سرور برومند، ندا اسدى و ترانه‌ موسوى و.. که‌ توسط نیروهاى مزدور رژیم به‌ شهادت رسیدند، درود مى فرستیم. همچنین به‌ زنان مبارز و مجاهد شهر اشرف که‌ در زیر گرماى شدید در برابر ستم و ناعدالتى مقاومت مى کنند، درود مى فرستیم.
به‌ امید انکه‌ بتوانیم در این شرایط سرنوشت ساز فعالانه‌ در عرصه‌هاى سیاسی و اجتماعى و اگاه‌ نمودن و انسجام تشکیلات نقش بسزاى ایفا کنیم.
با تبریکات مجدد
کمیته‌ زنان
سازمان خه‌بات کردستان ایران
٣١مرداد ١٣٨٨ هجرى شمسی


15 سال و 30 روز و 12 ساعت و 26 دقیقه پیش

اطلاعیه‌ کمیته‌ زنان سازمان خه‌بات به‌ مناسبت هشتمین سالروز تأسیس ان

اطلاعیه‌ کمیته‌ زنان سازمان خه‌بات به‌ مناسبت هشتمین سالروز تأسیس ان

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]