جمعه 

8 آوریل2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

فراخوان کميته‌ مرکزى سازمان خه‌بات کردستان ايران براى مردم کردستان

فراخوان کميته‌ مرکزى سازمان خه‌بات کردستان ايران براى مردم کردستان

مردم مقاوم کردستان!

اعضا و هواداران سازمان خه‌‌‌بات!

رژيم سرکوبگر آخوندى ستم و شکنجه‌‌‌ در برابر جوانان آزاديخواه‌‌‌، زنان و تمامى اقشار جامعه‌‌‌ را افزايش داده‌‌‌ است. در جديدترين جنايت عليه‌‌‌ مبارزان ازاديخواه‌‌‌، سردمداران رژيم سفاک آخوندى، فرزاد کمانگر، على حيدريان، فرهاد وه‌‌‌کيلى، شيرين علم هولى و مهدى اسلاميان را اعدام کردند. اين جنايت رژیم، انزجار عمومى در کردستان و ايران را بدنبال داشته‌‌‌ و طبق گزارشها خشم و بيزارى مردم از حاکميت در شهرهاى کردستان افزایش يافته‌‌‌، همچنين ايرانيان و کردستانيان در شمارى از کشورهاى جهان با برگزارى گردهمايها، اعتراضات خود را ابراز داشته‌‌‌اند و در آينده‌‌‌ نيز، گردهمايها و اجتماعات اعتراضى برگزار خواهد شد.
هميهنان مبارز!
سردمداران رژیم ايران مى خواهند به‌‌‌ سرکوب، تهديد و اعدام بيشتر جوانان و آزاديخواهان ادامه‌‌‌ دهند. با بودن اين روند، مسئوليت هر فرد مسئوليت پـذير و هر ايرانى ميهن دوست و آزادیخواه‌‌‌ و کرد دلسوز است، در برابر آنهمه‌‌‌ ستم و بيعدالتى برخيزند.
در اين وضعیت حساس، سازمان خه‌‌‌بات کردستان ایران از مردم قهرمان کردستان مى خواهد تا در روز پنج شنبه‌‌‌ ٢٢ ارديبهشت در واکنش به‌‌‌ اعدام پنج مبارز راه‌‌‌ آزادى و جنايتهاى متداول حاکميت، اعتراضات گسترده‌‌‌ و تحصن برگزار نمايند. اعتراضات مى تواند در چهارچوب بازدید از مزار شهدا، برگزارى اجتماعات و آکسيونهاى اعتراضى همچنين نوشتن شعار عليه‌‌‌ حاکميت و عدم حضور کارمندان، دانش آموزان و دانشجويان در مدارس و ادارات و همچنين شرکت در مراسم سوگوارى پنج شهيد ارزنده‌‌‌ برگزار شود.
سازمان خه‌‌‌بات کردستان ایران از کميته‌‌‌ها و تشکيلات و اعضاى هسته‌‌‌هاى مخفى در داخل کردستان مى خواهد، به‌‌‌شيوه‌‌‌اى جدى و گسترده‌‌‌ فعاليتهايشان را افزايش دهند، تا در روز پنجشنبه‌‌‌، مردم کردستان يکپارچه‌‌‌ و يکصدا در برابر حکومت آخوندى اعتراضات برگزار شود.
درود بر روان شهيدان راه‌‌‌ آزادى
پيروزباد مبارزه‌‌‌ آزادیخواهى و حق طلبى خلق کرد در برابر رژیم آخوندى

سازمان خه‌‌‌بات کردستان ایران
کميته‌‌‌ مرکزى ٢٠  ارديبهشت ١٣٨٩


14 سال و 1 ماه و 16 روز و 7 ساعت و 26 دقیقه پیش

فراخوان کميته‌ مرکزى سازمان خه‌بات کردستان ايران براى مردم کردستان

فراخوان کميته‌ مرکزى سازمان خه‌بات کردستان ايران براى مردم کردستان

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]