شنبه 

7 ژوئیه2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

بخشى از محتواى پيشنويس قطعنامه‌ جديد درباره‌ رژیم

بخشى از محتواى پيشنويس قطعنامه‌ جديد درباره‌ رژیم

پیشنویس قطعنامه‌ شوراى امنیت سازمان ملل متحد در رابطه با ایران که‌ روز سه‌شنبه‌ در شوراى امنیت پشت درهاى بسته‌ مورد برسى قرار گرفت، جریمه‌ بیش از پیش ایران بعلت برنامه‌ هسته‌اى این کشور را نظر دارد. بر اساس این گزارش، سند ١٠  صفحه‌اى که‌ پیش از توسط امریکا، روسیه‌ و چین، بریتانیا، فرانسه‌ و آلمان (اعضاى ١+٥) مورد موافقت قرار گرفته‌ بود، به‌ ایجاد ارگانى براى بازرسى بین المللى فرا مى خواند که‌ از جمله‌ مسئولیت هاى آن باید تعقیب حرکت کشتى هاى بارى مرتبط با برنامه‌ هسته‌اى ایران و نیز بازرسى آنها در آبهاى آزاد باشد. پیشنویس این قطعنامه‌ به‌ هشیارى در رابطه ...

با جابجاى هاى پولى با حضور بانک هاى ايرانى، از جمله‌ بانک مرکزى ايران فرا مى خواند تا از حمايت برنامه‌ هسته‌اى ایران جلوگيرى شودØ› همچنين کشورها را فرا مى خواند که‌ تدابير لازم را براى ممانعت از گشايش شعبات بانک هاى ایرانى اتخاذ کنند، البته‌ اگر این سو٠’ ظن وجود دارد که‌ آنها ارتباطى با برنامه‌ هسته‌اى دارند.
علاوه‌ بر این در پیشنویس قطعنامه‌ فهرست تسليحاتى که‌ فروش آنها به‌ ايران مموع است، افزايش مى يابد.
تحريمهاى امريکا و اروپا نیز در راه‌ است
" سرگى لاوروف" وزير امور خارجه‌ روسيه‌ طى گفتگوى تلفنى خود با " هیلارى کلينتون" وزير امور خارجه‌ آمریکا نگرانى طرف روسى در رابطه با اخبار دريافتى از امریکا و اتحاد اروپا، مبنى بر اینکه‌ انها قصد ندارند به‌ تدوین موچعى واحد در شوراى امنيت سازمان ملل متحد در رابطه با ايران محدود شوند و مى خواهند تحريماتى يکسويه‌ در رابطه با اين کشور اتخاذ کنند را اعلام نمود. روز سه‌شنبه کلينتون اعلام کرد که‌ واشنگتن، مسکو و پکن در رابطه با قطعنامه‌ جدید شوراى امنیت درخصوص ایران به‌ توافق رسیده‌اند. در عین حال وزیر خارجه‌ امریکا خاطر نشان نمود که‌ کشورش تمامى تلاش خود را مى کند تا هرچه‌ سريعتر قطعنانه‌ جدید و سختگيرانه‌ در رابطه با ايران تصویب شود.




14 سال و 4 ماه و 9 روز و 7 ساعت و 45 دقیقه پیش

بخشى از محتواى پيشنويس قطعنامه‌ جديد درباره‌ رژیم

بخشى از محتواى پيشنويس قطعنامه‌ جديد درباره‌ رژیم

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]