شنبه 

7 ژوئیه2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

اطلاعيه‌ ده‌بيرخانه‌ مرکزى سازمان خه‌بات کردستان ايران در رابطه با شرکت وسيع مردم در سالگرد قيام خرداد ١٣٨٨

اطلاعيه‌ ده‌بيرخانه‌ مرکزى سازمان خه‌بات کردستان ايران در رابطه با شرکت  وسيع  مردم در سالگرد قيام خرداد ١٣٨٨

در نخستين سالگرد قيام مردمى خردادماه‌‌‌، بارديگر مردم انقلابی در شمارى از شهرهاى ايران عليه‌‌‌ حاکميت آخوندى بپاخاستند و نفرت وخشمشان را عليه‌‌‌ تماميت حاکميت آخوندى ابراز داشتند. طبق گزارشها بيشتر شهرهاى ايران شاهد اعتراضات مردمى بود، به‌‌‌ خصوص در شهر تهران مردم و جوانان با شعار مرگ برخامنه‌‌‌يی و مرگ بر ديکتاتور به‌‌‌ سوى میدان آزادى در حرکت بودند. ماموران سرکوبگر رژیم که‌‌‌ از روزهاى گـذشته‌‌‌ در نقاط حساس شهرها مستقر شده‌‌‌ بودند با مردم درگير شدند. در جریان این درگيريها بيش از ٩٠ ٠  تن از تظاهرات کنندگان دستگير شده‌‌‌اند. مردم آزاديخواه‌‌‌ ايران در حالى به‌‌‌ خيابانها آمده‌‌‌ و انزجارشان را با شعار مرگ بر ولايت فقيه‌‌‌ ابراز داشته‌‌‌ که‌‌‌ موسوى و کروبی ...

طى بيانيه‌‌‌اى از مردم خواستند هيچ گونه‌‌‌ اعتراض و راهپيمايی در سالگرد ٢٢ خرداد انجام ندهند. موسوى و کروبی به‌‌‌ بهانه‌‌‌ حفظ جان و مال مردم روشن ساختند که‌‌‌ مانند هميشه‌‌‌ خدمتگـذار رژيم ديکتاتور آخوندى مى باشند و ارزشی براى مردم ايران و خواسته‌‌‌هايشان قائل نيستند. موضع موسوى و کروبی بارديگر اين واقعيت را نمايان ساخت که‌‌‌ ميان مهره‌‌‌هاى حاکميت هيچ تفاوتى وجود ندارد. سابقه‌‌‌ موسوى و کروبی که‌‌‌ خدمات بسيارى را به‌‌‌ ماشين جنايت رژيم رسانده اند فراموش نمى شود، اما اتخاذ موضع اخيرشان براى آن دسته‌‌‌ از افرادى که‌‌‌ اميدى به‌‌‌آنها داشتند، پيام بسيار روشنى بود و بارديگر نمايان ساخت اصلاحات در درون رژيم توهمى بيش نيست و ثابت کرد که‌‌‌ به‌‌‌ جز سرنگونى تماميت رژيم سفاک آخوندى، آزادى و دمکراسی و عدالت اجتماعى هرگز ميسر نخواهد شد.
سازمان خه‌‌‌بات کردستان ايران بار ديگر حمايت خود را از قيام مردم آزاديخواه‌‌‌ سراسر ايران اعلام مى دارد و با خانواده‌‌‌ شهداى گلکون کفن راه‌‌‌ آزادى همدردى مى نمايد. سازمان خه‌‌‌بات بر مواضع استوار و تغيير ناپـذير خود مبنى بر مبارزه‌‌‌ بی امان تا سرنگونى رژيم و نفى هر گونه‌‌‌ مذاکره‌‌‌ با رژيم آخوندى، همپيمانى با سازمان مجاهدين خلق ايران و مقاومت سراسرى در راه‌‌‌ آزادى ايران و تلاش براى استقرار حکومت دمکراتيک و پارلمانى را مورد تأکيد قرار مى دهد.
سازمان خه‌‌‌بات کردستان ایران
دبيرخانه‌‌‌ مرکزى
٢٤/٣/١٣٨٩


14 سال و 3 ماه و 14 روز و 7 ساعت و 22 دقیقه پیش

اطلاعيه‌ ده‌بيرخانه‌ مرکزى سازمان خه‌بات کردستان ايران در رابطه با شرکت وسيع مردم در سالگرد قيام خرداد ١٣٨٨

اطلاعيه‌ ده‌بيرخانه‌ مرکزى سازمان خه‌بات کردستان ايران در رابطه با شرکت وسيع مردم در سالگرد قيام خرداد ١٣٨٨

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]