شنبه 

7 ژوئیه2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

اقدام فريبکارانه سپاه‌ پاسداران در منطقه بوکان

اقدام فريبکارانه سپاه‌ پاسداران در منطقه بوکان

براساس اخبار رسيده‌ ازشهر بوکان، از روز دوشنبه‌ ١٤ تير رژيم آخوندى در ادامه‌ سياست نيرنگ و فريبکارانه‌ خود، اينبار از طریق سپاه‌ پاسداران جمعى از پزشکان و دکترهاى شهر ارومیه‌ را به‌ منطقه بوکان گسيل داده‌ و خبر معالجه‌ بيماران را بدون پرداخت پول در منطقه منتشر نموده‌اند. براساس اخبار دکترها همراه‌ با نيروى از سپاه‌ پاسداران در روستاى "گلولان سفلى" از توابع شهرستان بوکان مستقر شده‌ و با رفتن به‌ روستاهاى اطراف اين خبر که‌ مردم بيمار را رايگان ...

معالجه‌ خواهند نمود، پخش مى نمايند. نيروى سپاه‌ پاسداران گروهى از فيلمبرداران خود را به‌ منطقه آورده‌ تا از تمامى کارها فيلمبردارى کنند. لازم به‌ ذکر است که‌ اين اقدام سپاه‌ پاسداران اهدافى را تعقيب مى نمايد که‌ اولين هدف، اعتمادسازى و ايجاد حس علاقه‌ و صميميت سپاه‌ جنايتکار پاسداران در بين مردم منطقه مى باشد. دومين هدف، با بهانه‌ خدمت رسانى به‌ مردم، حضوريابى و کونترول منطقه و جمع آورى اطلاعات از اوضاع و هر نوع تحرکى است. سومين هدف، ادامه‌ سياست گسترش سيستم مزدورى.
کميته‌ شهرستان بوکان سازمان خه‌بات کردستان ايران، اعلام مى کند که‌ اين اقدام نيروهاى رژيم ادامه‌ همان سياست فريبکارانه‌ و ضد خلقى ٣١ ساڵ زمامدارى آخونديست. در نزد مردم کردستان روشن و آشکاراست که‌ در زمينه‌ جنايت و آدمکشى، نيروى سپاه‌ پاسداران رژيم، سهم و نقش بيشترى را ايفا نموده‌ است و هرگز با اين اقدامات فريبکارانه‌ تنفر و انزجار مردم ميهن پرست کردستان در قبال تماميت رژيم آخوندى و به‌ خصوص سپاه‌ پاسداران کاهش نخواهد يافت و فريب اين نوع اقدامات را نخواهند خورد.
سازمان خه‌بات کردستان ایران
کميته‌ شهرستان بوکان
١٥/٤/١٣٨٩


14 سال و 2 ماه و 21 روز و 7 ساعت و 9 دقیقه پیش

اقدام فريبکارانه سپاه‌ پاسداران در منطقه بوکان

اقدام فريبکارانه سپاه‌ پاسداران در منطقه بوکان

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]