شنبه 

7 ژوئیه2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

حمایت سازمان خه‌بات کردستان ایران از فراخوان راهپیمایی روز یکشنبه‌ ١ اسفند

حمایت سازمان خه‌بات کردستان ایران از فراخوان راهپیمایی روز یکشنبه‌ ١ اسفند

مردم غيور و انقلابی کردستان!
اينبار در اعتراضات مردم معترض ايران متأسفانه‌ ٢ جوان کرد به‌ اسامى محمد مختارى ٢٢ ساله‌ و صانع ژاله‌ ٢٦ ساله‌ و اهل پاوه‌ قربانى سياستهاى جنايت منشانه‌ آخوندى گشتند. قتل از قبل طرحى شده‌ و عمدى جوانان کرد در جريان خيزش ٢٥ بهمن سال جارى و متهم نمودن نيروهاى انقلابی و امريکا و اسرائيل به‌ ارتکاب اين قتل، در همان حال که‌بيانگر استمرار سياست جنايت و کشتار بی رحمانه‌ مردم بی گناه‌ در مدت ٣٢ سال گـذشته‌ ...

بود، در همان حال بار ديگر از سياستهاى ننگين رژيم در راستاى کردهاى ايران پرده‌ برداشت و کینه‌توزى با قدمت حاکميت از کردستان را برملا نمود. حاکميت رژيم تنها به‌ اين جنايت هم پسنده‌ نکرده‌ و پا را فراتر نهاده‌ و در اوج بی شرمى در صدد برآمدند تا اين شهدا را به‌ عاملين و مزدوران خود معرفى نمايند که‌ خوشبختانه‌ اين توطئه و تلاش مذبوحانه‌ برملا و به‌ حبابى روى آب مبدل گشت. بديهى است شهيدان سانع و محمد‌ به‌ دست آدمکشان رژيم به‌ شهادت رسيده‌اند و اين جنايت هم ادامه‌ جنايت و فريبکاريهاى ٣٢ سال گذشته‌ است که‌ همه‌ از آن مطلع هستيم . دلايل هم بسيار روشن هستند، رژيم با اين اقدام هم در صدد است از خيزش اعتراض آميز مردمى به‌ خاطر کشتن فرزندانشان جلوگيرى نموده‌ و هم اذهان عمومى را عليه‌ اپوزسيون داخل و خارج تحريک نموده‌ و زمينه‌ها را براى هر اقدام و موضعى در آينده‌ مساعد نمايد.
هر اندازه‌ به‌ لحظات پايانى دوران سلطنت آخوندى نزديکتر مى شويم شاهد توطئه و برنامه‌هاى غير اخلاقى و جنايتهاى تازه‌اى خواهيم بود. امروز بيش از هر زمان ديگرى ماهيت حاکميت چه‌ در داخل و چه‌ در خارج و حتى در نزد مهرهاى سوخته‌ خود نظام نز عيان تر گشته‌ و کسى نيست که‌ نداند کليت اين سيستم بر روى دروغ و فريب و سرکوب و جنايت بنيان نهاده‌ شده‌ است.
سازمان خه‌بات کردستان ايران همچنانکه‌ در اطلاعيه‌ ٢٠  بهمن ماه‌ به‌ مناسبت ٢٢ بهمن، سالروز به‌ يغما بردن ثمره‌ رنج و خون مردم ايران بدان اشاره‌ نمود، بارديگر تکرار مى کند که‌ لازم است بيش از هر زمان ديگری آماده‌ و هم صدا و هم موضع باشيم و همه‌ تلاشهايمان را برای سرنگونی اين رژيم متمرکز نماييم و خود را برای گـذر از نظام آخوندی به‌ حاکميتی مردمی و تغيير بنيادين آماده‌ سازيم. در راستاى نيل به‌ اين هدف ضمن محکوم نمودن کشتن به‌ ناحق فرزندان کرد، از فراخوان راهپيمايی روز يکشنبه‌ اول اسفندماه‌ در سراسر شهرهاى ايران و کردستان حمايت نموده‌ و از عموم هموطنان کردستان مى خواهيم براى ارج نهادن به‌ تازه‌ترين شهداى جنبش حقطلبانه ملتمان شهيدان صانع ژاله‌ و محمد مختارى همسو با ساير شهرهاى ايران و همچنين همزمان با اعتراضات در بقيه‌ کشورهاى جهان از فراخوان راهپيمايی نهاد و تشکلهاى مستقل و مدنى استقبال نموده‌ و بار ديگر ثابت نمايند که‌ کردستان در چهارچوب ريختن خون به‌ ناحق فرزندانش سکوت نخواهد کرد و تقاصشان را پس خواهد گرفت.
مراتب تسليت خود را به‌ خانواده‌ اين شهدا عرض مى نماييم و از پروردگار متعال تحمل اين مصيبت را برايشان مى طلبيم.
کمیته‌ مرکزى
سازمان خه‌بات کردستان ايران
٢٩ بهمن ١٣٨٩


13 سال و 7 ماه و 10 روز و 5 ساعت و 36 دقیقه پیش

حمایت سازمان خه‌بات کردستان ایران از فراخوان راهپیمایی روز یکشنبه‌ ١ اسفند

حمایت سازمان خه‌بات کردستان ایران از فراخوان راهپیمایی روز یکشنبه‌ ١ اسفند

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]