شنبه 

7 ژوئیه2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

8 مارسØ› گزارش تفصیلی از یک سال نقض حقوق زنان

8 مارسØ› گزارش تفصیلی از یک سال نقض حقوق زنان

برگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، به مناسبت 8 مارس روز جهانی زن، گزارشی تفصیلی از یک سال نقض حقوق زنان در ایران در بازه٠” زمانی ±· اسفند±۳¸¸ تا ±۶ اسفند ±۳¸¹، منتشر می‌کند که البته با توجه به مشکلات جمع آوری گزارشات حقوق بشری و موارد مطرح شده اکثرا موردی و تنها توسط واحد، آمار، نشر و آثار مجموعه فعالان حقو بشر در ایران ...

از خروجی رسانه‌ها به ثبت رسیده است.


18/اسفند/1388

تجمع دانشجویان دانشگاه آزاد قم در اعتراض به تبعیض جنسیتی

در پی فشارهای روزافزون بر دانشجویان در دانشگاه آزاد قم از طرف حراست این دانشگاه، دانشجویان این دانشگاه در اعتراض به شرایط موجود و به مناسبت هشتم مارس، روز جهانی زن و به صورت خودجوش در مقابل ساختمان دانشکده علوم انسانی در پردیسان دست به تجمع زدند.

26/اسفند/1388

لاله حسن‌پور بازداشت شد

لاله حسن‌پور، نویسنده و فعال جنبش زنان و از همکاران سابق مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران امروز سه‌شنبه ۲µ اسفندماه طی یورش نیروهای امنیتی به منزلش بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

6/فروردین/1389

عاليه اقدام‌دوست به اتهام خوانش تاريخچه هشت مارس در زندان دادگاهی شد

عاليه اقدام دوست به اتهام خواندن تاريخچه هشتم مارس در جمع کوچکی از زنان زندانی در بند نسوان اوين، توسط سرپرست دادسرای اوين احضار شد و علاوه بر تحمل یکهفته انفرادی اتهامات «خواندن مقاله، نطق و سخنرانی بين بانوان در روز جهانی زن و تهييج درباره فعاليت های زنانØ› تبليغ سوء عليه نظامØ› توهين به رئيس جمهور، رهبرØ› و تبليغ به سوسياليسم» به وی تفهيم شد.

11/ اردی بهشت/1389

سازمان ملل عضویت ایران در کمیسیون مقام زن را تصویب کرد

با وجود اعتراض هایی که علیه عضویت ایران در "کمیسیون مقام زن" سازمان ملل متحد صورت گرفت، شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل به اتفاق آرا، عضویت ایران در این کمیسیون را تصویب کرد.

26/ اردی بهشت/1389

محکومیت شادی صدر به حبس و شلاق

شعبه 26 دادگاه انقلاب شادی صدر را 6 سال حبس تعزيري و تحمل 74 ضربه شلاق محکوم نموده است.

26/ اردی بهشت/1389

محبوبه عباس قلی زاده به حبس و شلاق محکوم شد

محبوبه عباس قلی زاده از سوی شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران، به ریاست قاضی پیرعباس، به 2 سال و شش ماه حبس تعزیری و تحمل 30 ضربه شلاق محکوم کرده است.

3/خرداد/1389

لباس فرم براي زنان فعال در مشاغل آزاد

رئیس مجمع امور صنفی، توزیعی و خدماتی شهر تهران از بررسی طرحی خبر داد که در صورت تصویب و اجرای آن تمام زن هایی که در مشاغل آزاد فعالیت می کنند باید از لباسهای فرم و حجاب اسلامی استفاده کنند.

5/خرداد/1389

حميده فرج زاده (پينار) بازداشت شد

حميده فرج زاده (پينار) فعال شناخته شده زن آذربايجانی روز چهارم خرداد ±۳¸¹ در اروميه بازداشت شد.

9/خرداد/1389

ممنوع الکار شدن زنان به خاطر استفاده از پوشش غیر اسلامی

سیاست های خاص حاکم بر صداوسیما و سینما به تازگی منجر به واکنش رسانه های دولتی و در نتیجه ممنوع الکار شدن یک مجری و یک بازیگر سرشناس شده است.

17/خرداد/1389

پرونده محبوبه کرمی به دادگاه انقلاب منتقل شد

محبوبه کرمی از اعضای سابق مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران و عضو کمپین یک میلیون امضا به شعبه 26 دادگاه انقلاب منتقل شد.

30/خرداد/1389

دو سایت فمنیستی مجددا فیلتر شدند

"تا قانون خانواده برابر" برای بار دوم و "تغییر برای برابری" برای بار بیست و پنجم فیلتر شدند.

8/تیر/1389

خودسوزی یک زن جوان در مهاباد

یک زن جوان به نام سیران ع، اهل روستای دایماو از توابع شهرستان مهاباد، روز دوشنبه اقدام به خودسوزی نمود که بر اثر شدت جراحات وارده پس از چندی در بیمارستان جان سپرد.

8/تیر/1389

حبس و جریمه نقدی براي زنان بدحجاب

دادستان طبس گفت: زناني که بدون حجاب شرعي در معابر و انظار عمومي ظاهر شوند به حبس از 10 روز تا دو ماه يا از 50 هزار ريال تا 500 هزار ريال جزاي نقدي محکوم خواهند شد.

12/تیر/1389

خودکشی یک دختر جوان در پیرانشهر

یک دختر جوان پیرانشهری به نام شیوا، در زیر زمین خانه ای که در آن مستأجر بودند اقدام به خودکشی نمود.

16/تیر/1389

زنان با مقنعه به تمرین فوتبال بپردازند

مرضیه اکبرآبادی معاون زنان سازمان تربیت بدنی در حالی که در مراسم رونمایی از لباس جدید و مورد تایید فیفا در محل زمین چمن مصنوعی آکادمی فوتبال شرکت کرده بود پس از رونمایی از این لباس آن را مورد تایید قرار نداد و گفت زنان بهتر است با مقنعه به تمرین فوتبال بپردازند!

18/تیر/1389

سایت مدرسه فمنیستی فیلتر شد

سایت مدرسه فمینیستی روز 18 تیرماه مجددا فیلتر شد.

20/تیر/1389

جاوز و قتل در تبریز به بهانه مبارزه با بدحجابی

سه عضو نهاد شبه نظامی بسیج با سوء استفاده از مدارک شناسایی خود، دختر جوانی را در شهر تبریز ربوده و پس از ضرب و شتم و تعرض و تجاوز به وسیله سلاح گرم او را به قتل رسانده و جسد وی را در بیرون شهر رها کرده اند.

24/تیر/1389

هیچ منعی در برخورد صریح نیروی انتظامی با افراد بدحجاب نیست!

وزیر کشور به صراحت اعلام کرده که هیچ منعی در برخورد صریح نیروی انتظامی با افراد بدحجاب وجود ندارد.

14/مرداد/1389

سرنوشت مبهم سکینه محمدی آشتیانی

یک مقام قضایی ایران، مصدق کهنمویی، در ژنو در مقابل کمیتۀ رفع تبعیض سازمان ملل گفت که جمهوری اسلامی ایران هنوز تصمیمی در مورد سرنوشت سکینه محمدی- آشتیانی که به جرم زنا یا در واقع رابطۀ جنسی آزاد محکوم به سنگسار شده تصمیمی نگرفته است.

14/مرداد/1389

برگزاری دادگاه دو تن از فعالان حقوق زنان در قم

چهارشنبه 13 مرداد 1389، دادگاه مریم بیدگلی و فاطمه مسجدی ، دونفر از فعالان زنان در قم در شعبه دوم دادگاه انقلاب قم برگزار شد.

18/مرداد/1389

دادگاه محبوبه کرمی برای دومین بار به تعویق افتاد

به دلیل عدم حضور قاضی شعبه 26، آقای پیرعباسی، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات محبوبه کرمی برای بار دوم به تعویق افتاد.

21/مرداد/1389

تهدید کویستان گلکار توسط نیروهای امنیتی

کویستان گلکار، از فعالان حوزه ی زنان کرد در سنندج توسط نیروهای امنیتی تهدید به بازداشت شده است.

24/مرداد/1389

یک چهارم زنان ايراني به دلیل حاملگی های پرخطر می میرند

معاون اداره تنظيم خانواده و جمعيت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي گفت: 25 درصد از علت مرگ و مير زنان کشور به دليل بارداريهاي پرخطر در سنين زير 18 و بالاي 35 سال است.

1/شهریور/1389

نمايندگان زن ادوار مجلس براي اعتراض به لايحه حمايت از خانواده به مجلس مي‌روند

نمايندگان ادوار مختلف مجلس فردا در مجلس حاضر مي‌شوند تا انتقادات خود را در رابطه با لايحه حمايت از خانواده مطرح کنند. اين نمايندگان خواستار ملاقات و مذاکره با رئيس مجلس هستند.

3/شهریور/1389

دادستان تهران می گوید بدحجابی جرم است!

دادستان تهران با تاکید بر اینکه بدحجابی جرم است گفت: تامین امنیت اجتماعی جامعه باید وظیفه اولیه و جدی همه نهادها و سازمان های متولی باشد و نباید مقابله با جرایم مرتبط با امنیت اجتماعی به دستگاه‌های انتظامی و قضایی محدود شود.

5/شهریور/1389

مجلس شورای اسلامی سقف مهریه را تعیین کرد

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ماده 24 لایحه حمایت از خانواده به بحث مهریه متعارف و غیر متعارف می‌پردازد، گفت: بر اساس این لایحه، مهریۀ متعارف تا سقف ده میلیون تومان تعیین شده است.

6/شهریور/1389

محکومیت مریم بیگدلی و فاطمه مسجدی به یک سال حبس تعزیری

مریم بیدگلی و فاطمه مسجدی از فعالان کمپین یک میلیون امضاء در قم، بر اساس رای دادگاه بدوی هر کدام به یک سال حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت قبلی محکوم شدند.

6/شهریور/1389

محبوبه کرمی، فعال حقوق زنان به چهار سال حبس محکوم شد

محبوبه کرمی، فعال حقوق بشر از سوی شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی پیرعباسی، به تحمل چهار سال حبس تعزیری محکوم شده است.

8/شهریور/1389

فوت مادر یک زندانی مقتول بر اثر خودسوزی

مادر یک زندانی که به دلیل قتل پسرش در زندان، دست به خودسوزی زده بود، در بیمارستان ارومیه فوت کرد.

13/شهریور/1389

محکومیت مجدد سکینه محمدی آشتیانی به شلاق

سکینه محمدی آشتیانی که به اتهام زنا (رابطۀ جنسی آزاد) به سنگسار محکوم شده، به خاطر چاپ عکس یک زن بی حجاب که به ادعای یک روزنامۀ انگلیسی تصویر وی بوده، متهم به اشاعۀ فساد و مجددا٠‹ محکوم به 99 ضربه تازیانه شد.

18/شهریور/1389

خودسوزی دو دختر در یک روز در استان ایلام

در اوایل هفته ی جاری سه دختر در یک روز، در استان ایلام دست به خودکشی زدند که دو تن از آن ها از طریق ریختن نفت به روی بدنشان و خودسوزی قصد پایان بخشیدن به زندگی خود را داشتند.

19/شهریور/1389

آخرين اخبار از سرنوشت سه ماده جنجالی لايحه حمايت خانواده

عضو هیأت رییسه کیمسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: براساس مباحث و اظهارنظرهای مطرح شده در کمیسیون، درباره مفاد ارجاع داده شده از لایحه حمایت از خانواده برای بررسی بیشتر بعید است که ماده 22 و 23 تغییر آن‌چنانی کنند اما ماده 24 به احتمال زیاد حذف می‌شود.

21/شهریور/1389

مهلت 2 ماهه استاندار یزد برای جداسازی کارمندان زن و مرد

استاندار یزد به اهمیت اجرای طرح عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد و گفت: این طرح ابتدا باید در ادارات استان اجرا شود و زنان کارمند از مردان جدا شوند که این کار در استانداری یزد آغاز شده است.

28/شهریور/1389

50 درصد زنان روسپی تهران ناقل ایدز هستند

مرضیه وحید دستجردی گفت: 50 درصد از زنان روسپی تهران ناقل ایدز است که هر کدام از این افراد در طول سال می توانند حداقل پنج نفر را به ایدز مبتلا کنند.

31/شهریور/1389

نوشین احمدی احتمالا بازداشت شده است

نوشین احمدی خراسانی سردبیر سایت "مدرسه فمینیستی" در پی دریافت یک احضاریه کتبی از سوی شعبه µ دادسرای اوین و مراجعه به شعبه مذکور، بازداشت شد.

4/مهر/1389

ثبت پنج هزار امضاي اعتراضي به لايحه حمايت از خانواده در دبيرخانه مجلس

بيش از 40 زن ايراني امروز با حضور در مجلس شوراي اسلامي با تحویل بيش از پنج هزار امضا را که در آن ايرانيان از نمايندگان خواسته‌اند "چندهمسري را ممنوع کنيد" به دبيرخانه دفتر رئيس مجلس شوراي اسلامي، براي چندمين بار از نمايندگان مجلس خواستند که براي ترويج ازدواج‌موقت و چندهمسري تلاش نکنند، بلکه به جاي آن براي "ممنوعيت چندهمسري" قانون تصويب کنند.

10/مهر/1389

فیروزه صابر، مادر کارآفرینی ایران ممنوع الخروج شد

شب گذشته فیروزه صابر هنگام عزیمت به بوستون جهت شرکت در کارگاه آموزش رهبری زنان در دانشگاه ماساچوست و متعاقب آن شرکت در نشست (PGN) شبکه زنان فارسی زبان در دانشگاه شیکاگو که با همکاری بانک جهانی (در ماه اکتبر)بود، در فرودگاه امام خمینی(ره) بدون هیچگونه توضیحی از سفر منع شد و پاسپورتش ضبط شد.

25/مهر/1389

بازداشت چند تن از مادران پارک لاله

مادران پارک لاله (مادران عزادار)، در بیانیه‌ای اعلام کردند که روز شنبه، هفدهم مهرماه اکرم نقابی و ژیلا ترمسی، دو تن از مادران عزادار به همراه دختران‌شان بازداشت شده‌اند.

4/آبان/1389

قتل یک دختر به دست پدرش در سردشت

یک دختر جوان که سروه “ ش نام داشت به دست پدرش در سردشت کشته و جسدش در سد مهاباد پیدا شد.

13/آبان/1389

وقوع یک قتل ناموسی در خیابان سعادت آباد تهران

پیش از ظهر روز پنجشنبه ششم آبان ماه سال جاری یک بنگاه دار به نام "یعقوب"، اقدام به کشتن مردی به نام "یزدان" به خاطر یک زن در خیابان سعادت آباد، نمود.

20/آبان/1389

دادگاه لاله حسن پور، فعال حقوق بشر و زنان برگزار شد

دادگاه رسیدگی به اتهامات لاله حسن پور، فعال حقوق بشر و حقوق زنان روز گذشته در شعبه 26 دادگاه انقلاب ساعت 9 صبح برگزار شد.

25/آبان/1389

مشکل اصلی زنان خیابانی اشتغال و تأمین سرپناه است

رئیس پلیس امنیت اخلاقی گفت:مشکل اصلی این زنان اشتغال و تأمین سرپناه مناسب برای زندگی بعد از آزادی از زندان است.

29/آبان/1389

در 18 درصد از قتل‌هاي خانوادگي مردها زنان‌شان را کشتند

سرهنگ مصطفايي» معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي ناجا، 30درصد از قتل‌هاي شش ماهه نخست سال جاري درکل کشور را خانوادگي مي‌داند و از این رقم 18 درصد مربوط به قتل زنان توسط شوهرانشان بوده است.

29/آبان/1389

حکم سنگسار سکينه محمدي ‌آشتياني در صورت تاييد نهايي لازم‌الاجرا‌ست

رئيس دادگستري آذربايجان شرقي، حجت‌الاسلام مالک اژدر شريفي گفت: حکم سنگسار سکينه محمدي ‌آشتياني در صورت تاييد نهايي لازم‌الاجرا‌ست.

1/آذر/1389

نگهداری زنان خیابانی متولی ندارد

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: ما قصد داریم زنان خیابانی راجمع آوری کنیم اما به دلیل اینکه هیچ سازمانی متولی نگهداری از این زنان نمی شود نمی توان اقدامی برای دستگیری آنان انجام داد.

13/آذر/1389

لاله حسن پور به پنج سال حبس محکوم شد

لاله حسن پور، فعال حقوق بشر و زنان از سوی شعبه 26 دادگاه انقلاب به یک سال حبس تعزیری و چهار سال حبس تعلیقی محکوم شد.

15/آذر/1389

15 تن از مادران عزادار بازداشت شدند

±µ نفر از مادران عزادار در تهران که مادران ندا آقاسلطان و سهراب اعرابی نیز بین ایشان بودند در پارک لاله بازداشت شدند.

16/آذر/1389

15 درصد زنان کشور از خشونت خانگي رنج مي‌برند

رئيس مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکي تهران با بيان اين که مسئله آزار زنان يکي از مهمترين مسائل در کشورهاي در حال پيشرفت است، گفت: در کشور ما آمارها نشان مي‌دهد 15 درصد زنان از خشونت خانگي رنج مي‌برند.

19/آذر/1389

آزادی موقت سکینه محمدی جهت اعتراف تلویزیونی دیگر

سکینه محمدی آشتیانی، زن محکوم به سنگسار، برای اخذ اعترافات تلوزیونی و بازسازی صحنه قتل مدت کوتاهی از سوی نیروهای امنیتی به خانه اش برده شد.

1/10/1389

مادر و 3 دختر خردسالش قربانی اسیدپاشی شدند

زن جوان و 3 دختر خردسالش که میهمان یکی از بستگانشان بودند، نیمه‌های شب از سوی زن صاحبخانه هدف اسیدپاشی هولناک قرار گرفتند.

4/10/1389

حکم قطعی برای فاطمه مسجدی و مريم بيدگلی صادر شد

فاطمه مسجدی و مريم بيدگلی، دو تن از فعالان جنبش زنان در قم، در دادگاه تجديد نظر به ۶ ماه حبس تعزيری و دو ميليون ريال جزای نقدی برای فاطمه مسجدی و يک ميليون ريال جزای نقدی برای مريم بيدگلی محکوم شدند.

12/دی/1389

احضار گروهی از حامیان مادران پارک لاله (عزادار) به دادگاه انقلاب

گروهی از حامیان مادران پارک لاله (عزادار) به نام های ژیلا کرم زاده مکوندی، دکتر لیلا سیف الهی، فاطمه رستگاری نسب و الهام احسنی به شعبۀ 28 دادگاه انقلاب برای محاکمه احضار شدند.

21/دی/1389

خودسوزی پنج زن باردار در لرستان

از ابتدای سال جاری تاکنون، پنج زن باردار در استان لرستان خودسوزی کرده اند.

30/دی/1389

ورود زنان تماشاگر فوتبال به سینما هم ممنوع شد!

پردیس های سینمایی، که این روزها فوتبال های جام ملت های آسیا را پخش می کنند، از پذیرش خانم‌های تماشاگر مسابقات فوتبال منع شدند.

3/بهمن/1389

حضور زنان کارتن خواب در خیابان های تهران

مرتضی طلایی، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران گفت : متاسفانه شرایط خانواده و بنیاد اجتماعی آن در جامعه دچار مشکلات عدیده‌ای شده و آمار قابل توجه طلاق در جامعه و افزایش تعداد زنان سرپرست خانوار، باعث حضور پررنگ زنان کارتن‌خواب در خیابان های تهران شده است.

6/بهمن/1389

محکومیت سمیه فرید، فعال حقوق زنان، به دوسال حبس تعزیری

سمیه فرید، فعال حقوق زنان و عضو سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) از سوی قاضی مقیسه به دو سال حبس تعزیری محکوم شد.

9/بهمن/1389

فاطمه مسجدی، فعال کمپین یک میلیون امضا بازداشت شده است

فاطمه مسجدی، یکی از دو فعال حقوق زنان در قم که به زندان محکوم شده، در حالی‌که قصد سفر به تهران را داشته، بازداشت شده است.

10/بهمن/1389

حذف حق طلاق زن درصورت عدم‌تمکين

بر اساس راي وحدت رويه ديوان عالي کشور حق طلاق زنان در صورت اثبات عدم‌تمکينØ› از زن گرفته می شود.

16/بهمن/1389

سه مرجع تقليد، اعزام ورزشکاران زن به خارج را "حرام" اعلام کردند

آيت‌ الله صافی گلپايگانی، علوی ‌گرگانی و حسينی زنجانی، از مراجع تقلید ایران،در پاسخ به استفتاء یک خبرگزاری دولتی، اعزام ورزشکاران زن ايرانی به رقابت‌های برون مرزی را "مخالف عفاف" و حرام اعلام کردند.

18/بهمن/1389

طراحی لباس برای مراجعان و خبرنگاران در مجلس

عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان می‌گوید‌ برخی از خبرنگاران زن در مجلس متناسب با فضا و شرایط حاکم در مجلس لباس نمی‌پوشیدند و بهتر دیدیم جهت هماهنگی بیشتر برای خبرنگاران زن مجلس لباس ویژه‌ای طراحی شود.

19/بهمن/1389

پانزده تن از ماداران عزادار به ستاد خبری وزارت اطلاعات احضار شدند

پانزده تن از اعضای "ماداران عزادار" روز گذشته از سوی ستاد خبری وزارت اطلاعات احضار شدند.

21/بهمن/1389

نرگس محمدی، در پی حمله مأموران امنیتی در بیمارستان بستری شد

در پی حمله‌ شبانه ماموران امنیتی به منزل تقی رحمانی فعال ملی مذهبی و دستگیری وی، همسرش نرگس محمدی دچار حمله عصبی شد و به بیمارستان ایرانمهر تهران بستری شد.

27/بهمن/1389

گام به گام به سوی خانه نشین کردن زنان شاغل

مریم مجتهد زاده، رييس مرکز امور زنان و خانواده رياست جمهوری، اعلام داشت که باید ساز و کار حضور زنان به نحوی طراحی شود که ساعات حضور زنان در محيط های کاری فرسايش کننده نبوده و با مسئوليت مادری و همسری ايشان در تعارض نباشد.

28/بهمن/1389

هومن فخار مقدم، فعال حقوق زنان بازداشت شد

هومن فخار مقدم از فعالین حقوق زنان و از اعضای کمپین یک میلیون امضا بازداشت شد.

14/اسفند/1389

ممنوعیت حضور خانم‌ها در نقد و بررسی‌ فیلم آتشکار

فيلم سينمايي «آتشکار» به کارگرداني محسن اميريوسفي اخيرا براي نقد و بررسي دانشجويي‌ به يکي از دانشگاه‌ها دعوت شده است که به کارگردان آن اعلام کرده‌اند، اين نشست تنها با حضور آقايان قابل برگزاري است.

15/اسفند/1389

تنها ±۳درصد از زنان ایرانی مشغول به کار هستند

بر اساس گزارش سازمان کار هم‌اکنون ±۳درصد از زنان ایرانی مشغول به کار هستند که این آمار بر اساس وعده های مسئولان در رتبه پایینی قرار دارد.


13 سال و 6 ماه و 20 روز و 3 ساعت و 57 دقیقه پیش

8 مارسØ› گزارش تفصیلی از یک سال نقض حقوق زنان

8 مارسØ› گزارش تفصیلی از یک سال نقض حقوق زنان

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]