جمعه 

8 آوریل2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

پيام تبريک نوروزى کاک بابه‌شيخ حسينى دبيرکل سازمان خه‌بات کردستان ايران

پيام تبريک نوروزى کاک بابه‌شيخ حسينى دبيرکل سازمان خه‌بات کردستان ايران

هميهنان مبارز!
خانواده‌هاى سربلند شهيدان راه‌ آزادى!
زندانيان سياسى مبارز و انقلابى!
اعضاى و هواداران سازمان خه‌بات کردستان ايران!
به‌ مناسبت آغاز سال جدید ١٣٩٠  هجرى شمسى و عيد نوروز و بهار و طبيعت زيبا و آراسته‌ گرمترين تبريکات را تقديم مى دارم.
امیدوارم غم و اندوهتان با آب شدن برفها و پايان سرما و يخبندان و باوزيدن باد موسمى و آواز خوش بلبلان براى هميشه‌ از لبان و چهره‌هايتان بار بر بندد و شکوفه‌ى شادى و خوشى بر لبان و چهره‌هايتان خانه‌ کند.
براى مردمى سر زنده‌ و انقلابى و سرزمین اشغال شده‌، نوروز و سال جدید همراه‌ با گرامى بودنش، پیام آور مقاومت و استقامت...

در برابر ستمگران، پيام آور فداکارى و تلاش براى رسيدن به‌ آزادى و حقوق مشروع مى باشد.
اگر ستمگران از داشتن نيروى سرکوب و زندان و شکنجه‌ سرمست هستند، اگر سردمداران مستکبر و انسان کش ولايت فقيه‌ با به‌قتل رساندن و اعدام و تهدید آزاديخواهان به‌خيال خامشان مى کوشند به‌ اعتراضات و خشم مردم بيزار از ستم پایان دهند. باید بدانند مردم ستمدیده‌ کرد و تمامى مردم ایران، زن و مرد، پیر و جوان، از حاکمیت و سردمدارانش متنفرند و براى نابودى این رژیم مستبد، از جان و زندگى اشان مى گـذرند.
اعتراضات وسیع مردمى در شهرهاى مختلف کردستان و همچنین اعتراضات وسیع دانشجویى و مردمى در سراسر ایران، بخصوص اعتراضات چند ماه‌ گـذشته‌، بیانگر این واقعیت است که‌ سردمداران رژیم آخوندى مورد تنفر و انزجار مردم هستند و عموم مردم ایران از این حاکمیت بیزارند و هدف و آرزویشان سرنگونى تمامیت آن مى باشد. همانگونه‌ که‌ شاهد هستیم، رژیم آخوندى در برابر استقامت و پایدارى و خشم مردمى با تمام توان و درندگى و با اعمال ستم و سرکوب به‌ جان جوانان و آزادیخواهان افتاده‌ است، زندانها دیگر جاى براى زندانیان دیگر ندارد. و آخوندها براى بنانهادن زندانها و شکنجه‌گاههاى جدید پولهاى گزاف هزینه‌ و خرج مى کنند.
مردم ایران با افسارگسیخته‌ترین و انسان کش ترین و جنایتکارترین حکومت در تاریخ ایران روبرو مى باشد، حکومتى که‌ هیچ ارزشى براى معانى انسانى و اسلامى قائل نیست، رژیمى که‌ کوچکترین انتقاد و ابتدائى ترین خواست مردم را با شدیدترین شیوه‌ سرکوب پاسخ مى دهد. حتى آخوندهایى که‌ از مسئولین در حاکمیت انتقاد دارند و به‌ همه‌ کارها و گفته‌هاى خامنه‌یى و احمدى نژاد بله‌ نمى گویند، سلب مسئولیت مى شوند و مورد حمله‌ قرار مى گیرند و سرنوشتشان زندان است.
دستگیرى و حسر خانگى میرحسین موسوى و مهدى کروبى، حمله‌ و توهین به‌ فائزه‌ هاشمى رفسنجانى در خیابان و در انظار عموم، سلب مسئولیت از هاشمى رفسنجانى و زمینه‌ سازى براى اینکه‌ تمامى مسئولیتهاى حکومتى را از وى پس گیرند، که‌ در جدیدترین اقدام حذف او از ریاست مجلس خبرگان بود.
حاکمیت آخوندى از طرفى باکشتن و زندانى کردن و شکنجه‌ انقلابیون و حمله‌ به‌ اعتراضات مردمى و کوشش براى یکدست کردن حاکمیت و با قبضه کردن تمامى امور حکومتى و اجرائى در صددند اعتراضات مردمى و فشار و تهدیدها که‌ تمامیت حاکمیت آخوندى را در معرض خطر قرار داده‌ است، پایان دهند.
بايد به‌ این واقعیت ازعان کرد که‌ خامنه‌یى و احمدى نژاد توانسته‌اند بخشى از برنامه‌هایشان در یکدست کردن حاکمیت و به‌ انزاو کشاندن مخالفان درون حکومت را به‌ اجرا درآورند. اما عليرغم ان، بیشتر از گـذشته‌ عدم مشروعیشان را به‌ اثبات رسانده‌اند. اگر چه‌ توانسته‌اند مهره‌هاى مخالفان را در حاکمیت از میان بردارند و ستم و سرکوب را علیه‌ همیهنان به‌ اجرا گـذارند، اما علارغم ان نتوانسته‌اند خللى در عزم جزم مردم در مسیر مبارزه‌ پایدار براى آزادى پدید اورند. امروز بیشتر از هر زمان مردم ایران آماده‌ فداکارى و مقاومت در مسیر احقاق آزادى هستند، و به‌ مبارزه‌اى تداوم مى بخشند که‌ ٣١ سال از آن مى گـذرد و هر روز گسترده‌ و قدرتمندتر مى شود.
رژیم آخوندى با دهها مشکلات سیاسى، اقتصادى، اجتماعى و بحرانهاى بزرگ دست به‌گریبان است. سقف فساد اجتماعى از حد و مرز گشته‌، بیکارى، گرانى، عدم خدمتگـذارى، دزدى و به‌ یغما بردن سرمایه‌هاى مردم ایران از جانب سردمداران. تعطیل شدن دهها کارخانه‌ى بزرگ و کوچک ، پایین آمدن ارزش پول ایران، تحریم اقتصادى و دپلماسى مداخله‌ جویانه‌ در امور کشورها و دهها معضل دیگر موجب شده‌ که‌ نابودى و سرنگونى حاکمیت آخوندى سریع تر شود.
شکى نیست که‌ سال آینده‌، مردم به‌ ستوه‌ آمده‌ ایران راسخ تر از گـذشته‌ در برابر حاکمیت ستمگر ولایت فقیه‌ ایستادگى خواهند کرد و با مبارزه‌ همه‌ جانبه‌ و با پشتیبانى نیروهاى ملى و انقلابى، کاخ ستم و استبداد آخوندى را از بُن در خواهند آورد و آزادى بر میهنمان سایه‌ خواهد افکند.
همیهنان ستمدیده‌!
متأسفانه‌ نوروز و فصل بهار با بودن حاکمیت آخوندى و آنهمه‌ مصائب و مشکلات و گرانى و بیکارى و عدم استقرار، آنگونه‌ که‌ لازم و شایان است لذت و شادى بخش نخواهد بود. اما اطمینان مى دهم که‌ بامبارزه‌ نستوه‌ و متداوم روزى خواهد رسید که‌ خورشيد آزادى در ایران و کردستان طلوع خواهد کرد و اثرى از حاکمیت سرکوبگر آخوندى نخواهد ماند. امیدها در رسیدن به‌آزادى به‌ حقیقت و یقین مبدل شده‌ به‌ این زودى آزادى بر ایران سایه‌ خواهد افکند و آنگاه‌ نوروز و اعیاد ملى ، شادى و شعف بیشترى را به‌ مردم خواهند بخشید.
شکى نیست براى رهایى و آزادى اتحاد و همکارى و مواضع مشترک میان مردم و همچنین میان نیروهاى انقلابى کردستان و ایران امرى حیاتى مى باشد. بدین مناسبت فرخنده‌ از رهبران و مسئولین احزاب و جریانهاى سیاسى کردستان خواستارم تا باهم در راه‌ اتحاد و همکارى بکوشیم. روشن است مردم کردستان یکى از مطالبات اصلى شان اتحاد و همبستگى در جنبش کردستان و میان نیروهاى انقلابى کردستان مى باشد.
در ارتباط با همکارى میان احزاب و سازمانهاى کردستان، سازمان خه‌بات کردستان ایران برنامه‌ و پروسه‌اى ابتدایى را تدوین نموده‌ و آنرا در آینده‌اى نزدیک تقدیم به‌ احزاب و جریانهاى کردستان خواهد کرد. بار دیگر تقاضا دارم با روحیه‌اى دلسوزانه‌ و از خودگـذشتگى براى اتحاد و همکارى بکوشیم واین امر و مسئولیت میهنى و مردمى را به‌ جا بیاوریم.
سازمان خه‌بات کردستان ایران، در چهارچوب همکارى با نیروهاى انقلابى ایران، با سازمان مجاهدین خلق ایران به‌ عنوان اصلى ترین تشکیلات سیاسى و انقلابى ایران در مسیر خدمت به‌ مردم ایران و نائل امدن مردم کردستان به‌ حقوق مشروعش ادامه‌ خواهد داد و این همپیمانى و همکارى را مهم و لازم براى جنبش آزادیخواهى مردم ایران و جنبش حق طلبانه‌ مردم کردستان مى داند.
همیهنان گرامى!
دوستان و همکاران محترم!
در سال گـذشته‌ سازمان خه‌بات کردستان ایران بزرگترین اسیب را متحمل شد و متأسفانه‌ ماموستا سید جلال حسینى رهبر مبارز و بنیانگـذار سازمان خه‌بات، در حالى که‌ از همه‌ مراحل بیشتر به‌ ایشان احتیاج داشتیم، دار فانى را وداع گفت. با فوت این رهبر بزرگ و اندیشمند غم و اندوه‌ ما را فرا گرفت و در حقیقت تا از آن رویداد جانکاه‌ مى گـذرد یاد و خاطره‌ آن پدر مهربان و بزرگ، قلبم آکنده‌ از غم اندوه‌ مى شود و تا ایام مى گـذرد دلم هواى آن عزیز را بیشتر مى کند. از خداوند بزرگ مى طلبم روح آن رهبر عالیقدر را به‌ بهشت موعود شاد کند. همچنین در این مناسبت بار دیگر از رهبران احزاب و جریانهاى سیاسى کردستان و ایران و قشرهاى مردم کردستان تشکر مى کنم که‌ در مراسم خاکسپارى و سوگ ماموستا سید جلال بنیانگـذار و رهبر نمونه‌اى و محبوب ملت کرد با ما همدردى کردند.
متأسفانه‌ به‌ دنبال چند ماه‌ از فوت پدر گرامى ماموستا سید جلال حسینى، در بهمن ماه‌ سال ١٣٨٩، ماموستا شیخ عزالدین حسینى عموى بزرگ و مهربان و رهبر سیاسى و ملى مردم کرد در کردستان ایران، به‌دنبال یک ماه‌ بسترى بودن در بیمارستانى در کشور سوئد، قلب بزرگ و مهربانش از طبش باز ایستاد و دارفانى را وداع گفت. فوت ماموستا شیخ عزدالدین بزرگمرد و رهبر گرانمایه‌ى ملت کرد موجب غم و اندوه‌ عمیق بنده‌ گردید. اما پیامها و همدردى رهبران احزاب و سازمانهاى ایرانى و کردستان موجب کاهش غم و اندوهمان شد. امیدوارم خداى متعال به‌ ما قوت دهد تا بتوانیم بر مصائب و غم واندوههایمان فائق آییم و بر مشکلات و فرازو نشیبها پیروزمندانه‌ گـذر کنیم.
با ایقان به‌ پیروزى و آزادى، بار دیگر به‌ مناسبت عید نوروز و سال ١٣٩٠  هجرى شمسى صمیمانه‌ترین تبریکات را به‌ هم میهنان کردستان تقدیم مى دارم. در این مناسبت مجدا٠‹ پیمان مى بندیم در خدمت به‌ کرد و کردستان و مبارزه‌ علیه‌ رژیم سرکوبگر آخوندى پایبند باشیم.
سازمان خه‌بات کردستان ایران
دبیرکل
بابه‌شیخ حسینى
١٢٩ اسفند ١٣٨٩ هجرى


13 سال و 3 ماه و 8 روز و 10 ساعت و 28 دقیقه پیش

پيام تبريک نوروزى کاک بابه‌شيخ حسينى دبيرکل سازمان خه‌بات کردستان ايران

پيام تبريک نوروزى کاک بابه‌شيخ حسينى دبيرکل سازمان خه‌بات کردستان ايران

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]