جمعه 

8 آوریل2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

پيام مرکز جوانان خه‌بات کردستان ايران به‌مناسبت سالروز ارتحال ماموستا سيد جلال حسينی

پيام مرکز جوانان خه‌بات کردستان ايران به‌مناسبت سالروز ارتحال ماموستا سيد جلال حسينی

يک سال قبل در مورخه‌‌‌ ٣٠ /تير/ ١٣٨٩ مصادف با ٢٠ ١٠  ميلادی، قلب بيکران يکی از رهبران بزرگ و دلسوز خلق ستمديده‌‌‌ کُرد ماموستا سيد جلال حسينی از تپش باز ايستاد و ايشان برای هميشه‌‌‌ زندگی خاکی را بدرود گفت. آن رهبر بزرگ خلق کُرد که‌‌‌ بانی و موسس سازمان خبات کردستان ايران بود، توانست در مدت بسيار کوتاهی جای خود را در قلب جوانان باز کند و در زمان انقلاب مردم ايران و کردستان در سال ١٣٥٧ مصادف با ١٩٧٩ به‌‌‌ پيشرو جوانان و ساير اقشار ملت مبدل شود و در بُرهه‌‌‌ زمانی کوتاهی موفق به‌‌‌ سازماندهی صفوف مردم عليه‌‌‌ حکومت پهلوی شد و موجبات سرعت بخشيدن به‌‌‌ موفقیت جنبش مردم در کردستان را فراهم کرد و جوانان در آن حرکت دور موثر و نقش اساسی را ايفا نمودند.
بعداز پيروزی انقلاب سال ١٩٧٩ و روی کار آمدن رژيم آخوندی، ماموستا از همان دوران آغازين ذمادمدارى رژيم خمينى، متوجه‌‌‌ اين موضوع شده‌‌‌ بود که‌‌‌ رژيم قصد برسميت شناختن حقوق حقه‌‌‌ ملت کُرد را ندارد، بر همين اساس ماموستا سيد جلال مثل هميشه‌‌‌ از مسوليتهای حساس ميهنی غافل نشدند و در مقابل سياستهای فريبکارانه‌‌‌ رژيم ايستادگی کرد و قدم در راه‌‌‌ تشويق و حمايت از دختران و پسران و راهنمايی آنها برای مقابله‌‌‌ با اشغالگران نهاد.
در همين مسير ايشان به‌‌‌ فعاليتهای گسترده‌‌‌اى در مناطق مختلف و مردم آن نواحی در جهت تبيين سياستهای رژيم مشغول شد و مردم را برای روبرو شدن با رژيم رهبرى و راهنمايی مى کرد و در همين رابطه دست به‌‌‌ سازماندهی و مسلح کردن آنها جهت دفاع مشروع از خاک و ملتشان زد.
به‌‌‌ درازای سه‌‌‌ دهه‌‌‌ مبارزه‌‌‌ سازمان خبات کردستان ايران ماموستا سيد جلال حسينی اهميت ويژه‌‌‌ای به‌‌‌ قشر جوانان داده‌‌‌ و تمام تلاش ايشان پرورش جوانان کُرد برای مبارزه‌‌‌ ملی و ميهنی از راه‌‌‌ درست و اصولی بود، و آنها را در مديريت امور سازمان و مشورت در امور سرنوشت ساز شرکت ميداد.
بی گمان با از دست دادن آن رهبر بزرگ، جنبش آزاديخواهی ملت کُرد در مجموع و به‌‌‌ ويژه‌‌‌ جوانان، دلسوز و حامى و پشت و پناه‌‌‌ محکم و بزرگی را از دست دادند.
مرکز جوانان خبات کردستان ايران علاوه‌‌‌ بر گراميداشت ٣٠  تير، روز از دست دادن رهبر ملی خلق کُرد و موسس مکتب مقدس سازمان خبات کردستان ايران، از همه‌‌‌ جوانان غیور کُرد در کرستان ايران بخصوص جوانان صفوف انقلاب می خواهد که‌‌‌ برای شاد کردن روح پاک ماموستای عزیز، ادامه‌‌‌ دهنده‌‌‌ راه‌‌‌ منزه ايشان باشند.
گرامی باد سالروز ارتحال ماموستای عزيز و رهبر برجسته‌‌‌ و فداکار و شايسته‌‌‌ ملت کرُد، ماموستا سيد جلال حسينی.
پيروز باد جنبش حق خواهی ملت کردستان
مرکز جوانان خبات کردستان ايران


12 سال و 11 ماه و 5 روز و 5 ساعت و 41 دقیقه پیش

پيام مرکز جوانان خه‌بات کردستان ايران به‌مناسبت سالروز ارتحال ماموستا سيد جلال حسينی

پيام مرکز جوانان خه‌بات کردستان ايران به‌مناسبت سالروز ارتحال ماموستا سيد جلال حسينی

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]