جمعه 

8 آوریل2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

پيام سازمان مجاهدين خلق ايران به‌ مناسبت سی و يکمين سالياد تأسيس سازمان خه‌بات کردستان ايران

پيام سازمان مجاهدين خلق ايران به‌ مناسبت سی و يکمين سالياد تأسيس سازمان خه‌بات کردستان ايران

دبير کل محترم سازمان خبات کردستان ايران

جناب کاک بابا شيخ حسيني

از سوي سازمان مجاهدين خلق ايران آغاز سي ويکمين سال تآسيس سازمان خبات کردستان ايران را به جنابعالي و به تمام اعضاء و پيشمرگان وپشتيبانان سازمان خبات تبريک و تهنيت مي گوييم و به همه شهدايى که طى سال گذشته چه در صحنه هاى نبرد با رژيم ضد انسانى ولايت فقيه و چه در زندانهاى آن به شهادت رسيدند درود مى فرستيم. براى سازمان خبات و شخص شما در مبارزه بي امان عليه رژيم آخوندى تا برقرارى دمکراسى در ايران و خودمختارى در کردستان آرزوى موفقيت هر چه بيشتر داريم.
سازمان خبات کردستان ايران، در سخت ترين سالهاي نبرد با اين رژيم پليد با ايستادگى وپايدارى در مقابل اين رژيم و پرداختن قيمت براى آن، دوش به دوش جنبش سراسرى و در همپيمانى با آن به تکيه گاهى براى مردم کردستان ايران مبدل گشته است.
در سال تعيين تکليف ، فاشيسم دينى حاکم بر ايران با افزايش بمباران مناطق مرزى کردستان عراق وکشتن و آواره نمودن اهالى منطقه، ناگزير پرده هاى تزوير و رياى حمايت از ملت کرد را کنار زد و ماهيت ضد مردمى خويش را بيش از گذشته بنمايش گذاشت که باعث افزايش تنفر عمومى مردم عراق و بويژه مردم
کردستان عراق از اين رژيم گشته است .
اين رژيم ، در چنبره بحران و شقه درونى و همچنين تحريم ها و انزواى جهانى و منطقه اى ، براى پرده پوشى ضعف علاج ناپذيرش در مرحله اضمحلال و سرنگونى با هياهو به تجاوز به کردستان عراق و افزايش ترور و انفجار در کشورهاى مجاور روى آورده است.
ملت قهرمان ايران عزم سرنگونى اين رژيم پوسيده را کرده اند و تشبثات و نقش خائنانه و بازدارنده برخى جريانات که بخشى از همين رژيم محسوب گشته ولى داعيه اپوزيسيون دارند تأثيرى در اراده ملت ما براى سرنگوني تام و تمام اين رژيم ندارد و جز بر يکدستى وپاکيزگى صفوف انقلاب دموکراتيک مردم ايران نمى افزايد.
با اوج گيرى بهار کشورهاى عربى و سقوط متوالى ديکتاتورها و بخصوص سقوط ديکتاتور ليبى، متحد رژيم آخوندى بدست ارتش آزاديبخش ليبى و چشم انداز سقوط متحد اصليش ، ديکتاتور سوريه که سرپل صدور تروريسم و دخالتهاى اين رژيم در منطقه است، آخوندها در رعشه سرنگونى بيش از هر زمان ديگر در
تلاشند تا به هر ترتيب از دست کانون اصلى تهديدش در اشرف خلاصى يابند. حمله وحشيانه ١٩ فروردين امسال به اشرف توسط مالکى و جنايات صورت گرفته در آن وادامه توطئه هايش، مبين وحشت رژيم از آينده اش در سال سرنوشت است. جنايت ضدانسانى رژيم عليه ساکنان اشرف، موجى از اعتراضات جهانى عليه رژيم ايران و دولت مالکى بر انگيخت و موضوع کشتار ٤٧ مجاهد طى دو سال در اشرف، به دادگاه اسپانيا احاله شد و آمران و عاملان آن، به اين دادگاه احضار شدند. مقاومت مجاهدان در اشرف، آن را در کانون توجهات جهانى قرار داد و به يک موضوع بين المللى تبديل نمود.
برغم همه تشبثات اين رژيم و همپالگى هايش در خارج وداخل ايران ، اين رژيم اکنون از هر زمان ديگرى ضعيف تر و آسيب پذيرتر مى باشد و اکنون اين شما و ما هستيم که بايد با بهره بردارى از دستآوردهاى داخلى و بين المللى اين پيروزيها را با افزايش چندين برابر مجاهدتها و تلاشهايمان در همه شهرهاى ايران
از جمله شهرهاى کردستان به ثمره نهايى برسانيم.
تجربه سقوط ديکتاتوريها در اين چند ماه بر پوشالى بودن بنيان آنها تآکيد نموده و اين پيام را براي مردم مان دارد که نبايستى مقهور هياهو و فضاسازيهاى رژيم شد. اين رژيم بسا پوسيده تر از رژيمهاى مصر ، تونس و ليبى و سوريه است. نبايد ترديد نمود که اين رژيم رفتنى است و بايستى بدست مردم ايران و
فرزندان مجاهد و مبارزش با عزم حداکثر و کارزار صدبرابر سرنگون گردد. با تبريک مجدد سالروز تآسيس سازمان خبات و آرزوى موفقيت برايتان .

سازمان مجاهدين خلق ايران
عباس داورى
اول شهريور ١٣٩٠ 


12 سال و 9 ماه و 30 روز و 6 ساعت و 54 دقیقه پیش

پيام سازمان مجاهدين خلق ايران به‌ مناسبت سی و يکمين سالياد تأسيس سازمان خه‌بات کردستان ايران

پيام سازمان مجاهدين خلق ايران به‌ مناسبت سی و يکمين سالياد تأسيس سازمان خه‌بات کردستان ايران

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]