جمعه 

8 آوریل2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

سازمان خه‌بات کردستان ترور مشعل تمو را به‌ شدت محکوم مى کند

سازمان خه‌بات کردستان ترور مشعل تمو را به‌ شدت محکوم مى کند

رژيم نامشروع و ضد خلق بشار اسد در سوريه‌‌‌ در ادامه‌‌‌ اقدامات وحشيانه‌‌‌ و سرکوب بی رحمانه‌‌‌ مردم سوريه‌‌‌ در مجموع و مردم کرد در کردستان سوريه‌‌‌ به‌‌‌ ويژه‌‌‌، اينبار از طريق ترور فعالين آزاديخواه‌‌‌ و شخصيتهاى برجسته‌‌‌ سياسی، به‌‌‌ خيال خود در صدد است تا بانگ آزاديخواهى مردم معترض را ددر گلوها خفه‌‌‌ کند و تلاشهاى مردى براى تغيير را ناکام کند. در ادامه‌‌‌ اين روند و جنايات، متأسفانه‌‌‌ روز جمعه‌‌‌ ١٥ مهر ١٣٩٠  برابر با ٧/١٠ /٢٠ ١١ آقاى مشعل تمو سخنگوى روند آينده‌‌‌ و شخصيت سياسی کرد در کردستان سوريه‌‌‌ توسط تروريست و عوامل مزدور اين رژيم سرکش و ستمگر در شهر قاميشلو و در منزل شخصى ايشان به‌‌‌ شهادت رسيدند.
بديهى است که‌‌‌ حاکميت سوريه‌‌‌ از هر گونه‌‌‌ جنايتى دريغ نمى نمايد، اما همچنانکه‌‌‌ آشکار است اين حاکميت مدت زمان زيادى است که‌‌‌ مشروعيت خود را از دست داده‌‌‌ و باتوسل به‌‌‌ جنايت و آدمکشى قادر به‌‌‌ ادامه‌‌‌ حاکميت سياه‌‌‌ خود نخواهد بود.
رژيم بشار اسد همپيمان رژيم درنده‌‌‌ و ديکتاتور آخونديست، به‌‌‌ همين خاطر بى ترديد مزدوران و پاسداران رژيم آخوندى ايران نيز در جنايت و کشتار مردم سوريه‌‌‌ دخيل مى باشند. اين همپيمانى رژيمهاى سوريه‌‌‌ و ايران انزجارآمیز بودن و عدم مشروعيت نظام بشار اسد را بيشتر نمايان مى کند. همپيمانى ديکتاتورى آخوندى و ديکتاتورى بعس در راستاى ستم و استثمار مردمان اين دوکشور بوده‌‌‌ و بی شک ديرى نخواهد پايد حاکميت و اقتدار اين دو ديکتاتورى به‌‌‌ پايان خواهد رسيد و مردم اين دو کشور و همچنين خلق کرد هر دو پاره‌‌‌ کوردستان به‌‌‌ حقوقشان نائل خواهند آمد.
سازمان خه‌‌‌بات کردستان ايران به‌‌‌ شدت ترور آقاى مشعل تمو را محکوم نموده‌‌‌ و همدردى خود را به‌‌‌ ملت کرد در کردستان سوريه‌‌‌ و همچنين خانواده‌‌‌ ايشان ابلاغ مى کند.
نابود باد، ديکتاتورى آخوندى ايران و ديکتاتورى بشار اسد در سوريه‌‌‌

سازمان خه‌‌‌بات کردستان ايران
کميته‌‌‌ مرکزى
١٦ مهر ١٣٩٠ 


12 سال و 8 ماه و 19 روز و 5 ساعت و 14 دقیقه پیش

سازمان خه‌بات کردستان ترور مشعل تمو را به‌ شدت محکوم مى کند

سازمان خه‌بات کردستان ترور مشعل تمو را به‌ شدت محکوم مى کند

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]