جمعه 

8 آوریل2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

پيام دبير کل سازمان خه‌بات کردستان ايران به‌ مناسبت نوروز و حلول سال نو

پيام دبير کل سازمان خه‌بات کردستان ايران به‌ مناسبت نوروز و حلول سال نو

هميهنان انقلابی!

اعضا و هواداران و پيشمرگان سازمان خه‌‌‌بات!

خانواده‌‌‌ شهيدان راه‌‌‌ آزادى!

زندانيان سياسی مقاوم!

به‌‌‌ مناسبت فرا رسيدن عيد نوروز و سال نو ١٣٩١ ــ ٢٧١٢ کوردى صميمانه‌‌‌ترين تبريکات خود را تقديم مى دارم. از پروردگار متعال خواستارم، با فرا رسيدن نوروز و بهار سرسبز، غم و اندوه‌‌‌ از دلهايتان رخت بربندد و آسايش و راحتى بر جمع خانواده‌‌‌ و محله‌‌‌ و شهرهاى زيبا و آبادمان حاکم گردد. متاسفانه‌‌‌ همچون ٣٣ سال گـذشته‌‌‌ به‌‌‌ دليل حاکميت ستمگر آخوندى و ضد آزادى و ضد شاديهاى زندگى، مردم نتوانسته‌‌‌اند آنچنان که‌‌‌ لازم و ضروريست از مناسبات ملى و ميهنى استفاده‌‌‌ نموده‌‌‌ و موجبات خرسنديشان را فراهم نمايد. روشن است عليرغم همه‌‌‌ مشکلات و تهديدات حاکميت و عواملين رژيم، خوشبختانه‌‌‌ مردم تنشنه‌‌‌ آزادى، مناسبتها و عيدهاى ملى خود را برگزار نموده‌‌‌اند و در همان حال نيز از مبارزه‌‌‌ علیه‌‌‌ ستمگران باز نایستاده‌‌‌اند و علیه‌‌‌ حاکمیت مرتجع آخوندى مقاومت نموده‌‌‌اند.
همیهنان عزیز!
جاى داشت به‌‌‌ مناسبت نوروز و فرارسیدن فصل بهار، مژده‌‌‌ پیشرفت و موفقیتهاى چشمگیر جنبش آزادیخواهى و حق طلبى خلق کرد را مى دادیم، اما متأسفانه‌‌‌ دشمن بی رحم و جنایتکار تا چه‌‌‌ میزانى کمر به‌‌‌ نابودى خلقمان بسته‌‌‌، در مقابل نیز نیروهاى سیاسی به‌‌‌ آینده‌‌‌ خلق کرد و حتى به‌‌‌ آینده‌‌‌ حزب و تشکیلاتشان بی توجه‌‌‌ بوده‌‌‌اند. حداقل مى بایست در مقابل مجهز نمودن و ئاماده‌‌‌کاریهاى دشمن، جبهه‌‌‌ انقلاب با اتحاد و همبستگى، از طرفى در برابر دشمن مقابله‌‌‌ مى نموده‌‌‌ و از طرفى دیگر مردم کردستان را با اتحاد خود خشنود مى نمودند. اما برخلاف خواسته‌‌‌ مردم و حتى برخلاف میل پیشمرگان آگاه‌‌‌ و فعال، اختلافات ادامه‌‌‌ دارد و ضربات جبران ناپـذیرى را به‌‌‌ جنبش آزاديخواهى کورد وارد کرده‌‌‌ است.
مردم عزیز کردستان!
در حالى که‌‌‌ مى بایست حقیقت و صداقت و وظایف انقلابی و آزاديخواهى سرخط اموراتمان مى بود، شاهد زير پا گـذاشتن حقیقت و پايمال نمودن اصول و قوانين انقلابی به‌‌‌ مقصود خودنمای و پديده‌‌‌هاى بيگانه‌‌‌ و ناهمخوان به‌‌‌ کار مبارز هستيم، به‌‌‌ همين دليل سردرگمى و کج فهمى حقايق درجنبش کورد مشاهده‌‌‌ مى شود، سردرگمى که‌‌‌ بعضى اوقات بد را به‌‌‌ خوب جلوه‌‌‌ مى دهد و کارهاى پسند نيز با توجه‌‌‌ به‌‌‌ اصول انقلابی و صداقت و فداکارى به‌‌‌ کارهاى ناپسند قلمداد مى شود. احتمالا يکى از دلايل اين پديده‌‌‌ ، عدم اطلاع درست از حقايق وهمچنين کمى هشیارى سیاسی باشد که‌‌‌ موجبات این شرایط و اوضاع را ایجاد نموده‌‌‌ باشد.
عليرغم همه‌‌‌ اين کمى و کاستيها، اميد فراوانى دارم به‌‌‌ بهبود شرايط و پيشرفت جنبش آزاديخواهى کوردستان، بدين مناسبت فرخنده‌‌‌ اين تعهد و پيمان را تمديد نماييم که‌‌‌ هميشه‌‌‌ رهرو راه‌‌‌ آزادى بوده‌‌‌ و هيچ وقت و در هيچ شرايطى از مبارزات راست و منزه‌‌‌ انقلابی فاصله‌‌‌ نگيريم. اميدوارم پروردگار ما را يارى رساند تا در خدمت خلق و ميهنمان موفق باشيم.
سازمان خه‌‌‌بات کردستان ايران، همچون نيروى اصيل و پر افتخار و با ٣١ سال سابقه‌‌‌ مبارزات، وظیفه مقدس مبارزه‌‌‌ و انقلاب را ادامه‌‌‌ خواهد داد و هرگز حاضر نخواهد بود که‌‌‌ منافع ملى را فداى منافع تشکيلاتى و سازمانى کند. همچو نيروى ريشه‌‌‌دار در راستاى پيشبرد مبارزه‌‌‌ آزاديخواهى خلق کرد و سرنگونى رژيم آخوندى بر ادامه‌‌‌ فعاليت خود مسر خواهد بود.
با اميد به‌‌‌ اينکه‌‌‌ مبارزه‌‌‌ همه‌‌‌ جانبه‌‌‌ و متحدانه‌‌‌ مردم کردستان و با همبستگى نيرو و جريانهاى انقلابی کوردستان و ايران، به‌‌‌ حاکميت ستمگرانه‌‌‌ رژيم ايران خاتمه‌‌‌ داده‌‌‌ شود و حاکميت مردم و آزادى و دمکراسی و برابرى زنان و مردان و حقوق کودکان و ساکنين کوردستان تحقق يابد و مردم کوردستان به‌‌‌ عموم حقوقشان نائل آيند. اميدوارم سال نو سالى پر از خير و برکت و شادى باشد براى مردم کوردستان و ايران و پيشمرگان قهرمان و خانواده‌‌‌ سربلند شهدا و کردهاى آواره‌‌‌ و ساکن در کشورهاى مختلف جهان و اندوه‌‌‌ دورى از میهن و عزیزانشان به‌‌‌ پایان رسد و همه‌‌‌ به‌‌‌ ميهن و عزيزانشان شاد گردند.

باباشیخ حسینى
دبیرکل سازمان خه‌‌‌بات کردستان ایران
بهار ١٣٩١ هجرى شمسی



12 سال و 3 ماه و 4 روز و 11 ساعت و 28 دقیقه پیش

پيام دبير کل سازمان خه‌بات کردستان ايران به‌ مناسبت نوروز و حلول سال نو

پيام دبير کل سازمان خه‌بات کردستان ايران به‌ مناسبت نوروز و حلول سال نو

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]