شنبه 

7 ژوئیه2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

نـوشــیدن جــام زهـــــر یــــا زدن استــارت جنـگ

نـوشــیدن جــام زهـــــر یــــا زدن استــارت جنـگ

همچنانکه‌ شاهد هستیم پس از سالیان مدیدى مخفى کارى و گفتگو و مژاکرات و وقت کشى و همچنین نزدیک شدن رژیم به‌ مقاصد شوم خود و تصویب تحریمهاى جدى، در رابگه با برنامه‌هاى اتمى و مشکل جدى مقاصد هسته‌اى رژیم با جامعه‌ جهانى، امروز دیگر جهان را به‌ این وادار نموده‌ که‌ قاگعانه‌ با این مشکل برخورد شود و این مسئله‌ حاد جهانى خاتمه‌ یابد. هرچند در گول این سالیان سیاست رژیم فریب و وقت خریدن براى پیشبرد برنامه‌هایش بوده‌، اما باز هم جامعه‌ جهانى بر روى حل مشکل....

از گریق مژاکره‌ و سازش با سران رژیم اصرار مى ورزند. هرچند گى سال گـژشته‌ شاهد تغییر و تحولات جدى و قاگعیت زیادى از سوى جامعه‌ بین المللى و به‌ ویژه‌ امریکا و همپیمانان نزدیکش بوده‌ایم و تحریم بانک ملى و نفت و فراوردهاى نفتى بالاخره‌ رقم خورد، اما هیچکدام از این فشار و تحریمها رژیم را از خواسته‌ و نیازهایش متزلزل ننموده‌ است. البته‌ نباید به‌ جز این هم انتڤار داشت، زیرا دستیابی به‌ سلاح اتمى تنها راه‌ تچمین بقاى این رژیم در تصورات سران حاکمیت مى باشد و به‌ همین خاگر تا جایی که‌ قادر باشند بر ادامه‌ برنامه‌هاى خود پافشارى مى نمایند.
در ادامه‌ روند سابق و توگئه شناخته‌ شده‌ خریدن وقت دور جدید مژاکرات هسته‌اى اغاز گردید و اولین نشست دور جدید مژاکرات در وین اغاز و بدون هیچ پیشرفت و دستاوردى به‌ نشست بعدى در بغداد موکول گردید. حال بایستى منتڤر ماند و دید که‌ در نشست ٢٣ ماه‌ مه‌ نتیجه‌ نشست کشورهاى ١+٥ و سران مژاکره‌ کننده‌ رژیم چه‌ خواهد بود. از همان ابتدا موچوعات که‌ در سخنان هر دو گرف مشاهد شد، اینست که‌ رژیم درصدد خواهد بود این نشستها را به‌ دراز کشاند و هربار با فریبى جدید جامعه‌ جهان را سر کار گـژاشت، هر چند در مقابل نیز مقامات کشورهاى جهان ادامه‌ این نشستها را به‌ مدت گولانى منتفى دانسته‌اند. از دیدگاه‌ جامعه‌ جهانى رژیم بایستى برنامه‌هاى اتمى خود و غنى کردن اورانیوم را متوقف نموده‌ و مقدمات بازرسی را براى بازرسان اژانس فراهم نماید، رژیم اخوندى نیز توقف تحریمهاى بین المللى را شرگ ادامه‌ مژاکرات قرار داده‌ است. احتمالا در نشست اتى کشورهاى مژاکره‌ کننده‌ با ایران صحبتها بر روى این محورها خواهد چرخید.
نکته‌ حائز اهمیت دور جدید مژاکرات، پایان فرصت گفتگو براى رژیم اخوندیست. با توجه‌ به‌ سخنان مقامات جهان این واپسین فرصتى خواهد بود که‌ رژیم بتواند از گریق گفتگو و صلح جویانه‌ به‌ نگرانیهاى جهان خاتمه‌ دهد، یا در غیر این صورت رژیم با عواقب شدید مواجه‌ خواهد شد.
انچه‌ تا کنون مشاهده‌ شده‌ تاکیدهاى مکرر مقامات رژیم بر ادامه‌ برنامه‌هاى اتمى و مواچع بسیار شدید جامعه‌ جهانى و عزم راسخ انها براى توقیف برنامه‌ها بوده‌ است. باید منتڤر ماند و دید که‌ ایا رژیم جام زهر دیگرى را سر خواهد کشید و یا خیر، استارت جنگ با غرب را مى مى زند.


12 سال و 2 ماه و 22 روز و 14 ساعت و 43 دقیقه پیش

نـوشــیدن جــام زهـــــر یــــا زدن استــارت جنـگ

نـوشــیدن جــام زهـــــر یــــا زدن استــارت جنـگ

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]