جمعه 

8 آوریل2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

پيام سازمان مجاهدين خلق بمانسبت آغاز سى وسومين سالروز تأسيس سازمان خبات کردستان ايران

پيام سازمان مجاهدين خلق بمانسبت آغاز سى وسومين سالروز تأسيس سازمان خبات کردستان ايران

آغاز سى و سومين سال تأسيس سازمان خبات کردستان ايران را به‌‌‌ دبير کل محترم، کادرها و پیشمرگان مبارز سازمان خبات تبريک ميگوييم و براى پويندگان راه‌‌‌ رهبر فقيد سازمان خبات مرحوم ماموستا جلال الدين حسينى که‌‌‌ با مقاومت و با شعار آزادى براى ايران و دموکراسى براى کردستان اين سازمان را بنا نهاد آرزوى موفقيت و پيروزى داريم.

طى این سالیان سازمان خبات با ترسیم مرزبندیهاى روشن با رژیم آخوندى و ایستادگى بر آرمانهاى ملت ستمدیده‌‌‌ کرد در مبارزه‌‌‌ با رژیم  حاکم اثرگذارى حود را بعنوان یک جریان ملى و دموکراتیک، در میان مردم کردستان ایران به‌‌‌ اثبات رسانده‌‌‌ است.


خواهران و برادران گرامى
مقاومت مجاهدان اشرف در برابر رژیم ولایت فقیه‌‌‌ و ایادى عراقى آن، نه‌‌‌ تنها توطئه‌‌‌ها و تلاشهاى مذبوحانه‌‌‌ این رژیم براى نابودى سازمان مجاهدین خلق ایران را با شکست مواجه‌‌‌ کرد، بلکه‌‌‌ جبهه‌‌‌ بسیار گسترده‌‌‌اى علیه‌‌‌ بنیادگرایى رژیم و دفاع از آلترناتیو مشروع آن در سراسر جهان برانگیخت. چنین بود که‌‌‌ نزدیک به‌‌‌ ٥٠ ٠  روز است در گرما و سرما هواداران سازمان در دفاع از حقوق اشرفیان، چه‌‌‌ در اشرف و چه‌‌‌ در لیبرتى، در شهرهاى مختلف اروپا و امریکا صف بسته‌‌‌اند و چنین بود که‌‌‌ در ویلپنت پاریس نیز نمایندگان نزدیک به‌‌‌ ٥٠  کشور از ٥ قاره‌‌‌ جهان در دفاع از حقانیت و مشروعیت مقاومت ایران، مواضع خود را به‌‌‌ گوش جهانیان رساندند.
سیر تحولات در سال گذشته‌‌‌ در عرصه‌‌‌هاى داخلى، بین المللى و منطقه‌‌‌اى بخصوص آنچه‌‌‌ در سوریه‌‌‌ جریان دارد رژیم آخوندى را در محاصره‌‌‌اى خفه‌‌‌ کننده‌‌‌ و در چنبره‌‌‌ بحرانهاى لاعلاج سیاسى، اقتصادى و اجتماعى قرار داده‌‌‌ و به‌‌‌ هراس انداخته‌‌‌ است. این رژیم که‌‌‌ سرنوشت متحد استراتژیک و جنایتکارش در سوریه‌‌‌ را در تقدیر خود میبیند، در وحشت از اوجگیرى اعتراضات و قیامهاى سراسرى در تلاش است تا قبل از سرنگونى رژیم سوریه‌‌‌ از طریق دولت دست نشانده‌‌‌اش در عراق به‌‌‌ هر طریق ممکن از مجاهدین اشرف بمثابه‌‌‌ سازمان یافته‌‌‌ترین اپوزسیون و ستون فقرات آلترناتیو دموکراتیک و مردمى خلاصى یابد. اما نیروهاى مقاومت نه‌‌‌ تنها پرچم ایستادگى و پایدارى را رها نکرده‌‌‌اند، بلکه‌‌‌ با گامهاى استوار این رژیم را به‌‌‌ سرنوشت محتومش نزدیک میکنند و تا تحقق شدن سرنگونى این رژیم که‌‌‌ آرمان مردم ایران است هر بهایى که‌‌‌ نیاز باشد، خواهند پرداخت.
باعث خوشوقتى است که‌‌‌ در این مسیر شکوهمند و در پایدارى پرشکوه‌‌‌ ١٠  ساله‌‌‌ اخیر سازمان خبات نیز بعنوان یک همپیمان استراتژیک، مجاهدین اشرف را یار و همراه‌‌‌ بوده‌‌‌ است.
خواهران و برادران گرامى
قیام مردم کشورهاى عربى بخصوص مردم فداکار سوریه‌‌‌ که‌‌‌ قریب به‌‌‌ دو سال است که‌‌‌ با تقدیم هزاران شهید رژیم اسد را در آستانه‌‌‌ سرنگونى قرار داده‌‌‌اند بخوبى سرنوشت دیکتاتورها را که‌‌‌ از سرنگونى گریز نخواهد داشت را به‌‌‌ اثبات میرساند. رژیم آخوندى نیز که‌‌‌ در ده‌‌‌هه‌‌‌هاى اخیر به‌‌‌ یمن دستاوردهاى باد آورده‌‌‌ از دو جنگ خلیج و سیاست خائنانه‌‌‌ مماشات که‌‌‌ نامگذارى تروریستى در کاکل آن قرار دارد به‌‌‌ حیاتش ادامه‌‌‌ داده‌‌‌ است، اکنون این سنگرها را یکى پس از دیگرى به‌‌‌ یمن ایستادگى فرزندان غیور مردم ایران از دست میدهد و بى تردید سرنوشتى جز سرنگونى در انتظارش نیست.
سازمان مجاهدین خلق ایران
اول شهریور ٩١


11 سال و 10 ماه و 1 روز و 3 ساعت و 45 دقیقه پیش

پيام سازمان مجاهدين خلق بمانسبت آغاز سى وسومين سالروز تأسيس سازمان خبات کردستان ايران

پيام سازمان مجاهدين خلق بمانسبت آغاز سى وسومين سالروز تأسيس سازمان خبات کردستان ايران

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]