جمعه 

8 آوریل2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

اخبار کردستان و ايران 20 بهمن 1391

اخبار کردستان و ايران 20 بهمن 1391

-خودکشی يک شهروند در سنندج
-نشت گاز عامل انفجار منزل مسکونی در سنندج
-تحريمهاØ› بانک آلمانی شناور رژيم تهران را توقيف کرد
-گرانی سرسام آورØ› تخم‌ مرغ شانه ‌ای ·µ۰۰ تومان



خودکشی يک شهروند در سنندج

فردی ميانسال در شهر سنندج، خودش را از بالای پل به پائين پرتاب کرد و در دم جان سپرد.
براساس گزارش رسيده به آژانس خبری موکريان، شامگاه چهارشنبه 18 بهمن سال جاری فردی ميانسال در شهر سنندج، خودش را از بالای پل فردوسی به پائين پرتاب کرد و در دم جان سپرد.
تا لحظه تنظيم اين خبر ازهويت اين شهروند اطلاعی حاصل نشده است.
بر اساس همين گزارش، اقدام اين شهروند باعث تاسف و تاثر شديد حاضرين در محل گشته و در عرض چند لحظه پس از اين اتفاق ، روی پل و زير پل واقع در بلوار کردستان مملو از جمعيت شد.



نشت گاز عامل انفجار منزل مسکونی در سنندج

بر اثر نشت گاز در محله کانی کوزله سنندج يک باب منزل مسکونی تخريب شد.
به گزارش خبرگزاری موکريان و به نقل از مهر، بر اثر نشت گاز در محله کانی کوزله سنندج يک باب منزل مسکونی به طور 100 درصد تخريب و يک نفر هم مصدوم شد. سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری سنندج در اين رابطه اظهار داشت: ساعت 13 و 45 دقيقه ظهر چهارشنبه طی تماس تلفنی يکی از شهروندان، از انفجار مهيب در محله کانی کوزله خبرداد که بلافاصله نيروهای آتش نشانی برای امداد رسانی به محل اعزام شدند.
جلال حاج اصغری با اشاره به اينکه اين حادثه هيچگونه تلفات جانی نداشته است، بيان کرد: در موقع بروز حادثه تنها يک نفر از اعضاء خانواده در منزل حضور داشته است که بر اثر شدت انفجار آسيب ديده وهم اکنون در بيمارستان بستری است.
وی استفاده نکردن از وسايل گاز سوز استاندارد و رعايت نکردن نکات ايمنی را مهمترين علت بروز حادثه دانست و گفت: بر اثر شدت انفجار درب و شيشه های چند منزل مجاور هم آسيب ديده است.



تحريمهاØ› بانک آلمانی شناور رژيم تهران را توقيف کرد

العربيه: به دنبال سخت تر شدن شرايط تحريم ها بين المللی بر ضد تهران يک بانک آلمانی برای جبران خسارت های ناشی از عدم توانايی ايران در پرداخت وام به اين موسسه مالی ، به توقيف يکی شناورهای اين کشور مبادرت کرده است.
بانک "دی .وی. بی" بزرگترين موسسه مالی اعتبارات حمل و نقل آلمان است که با شرکت های حمل و نقل دريايی و هوايی جهان همکاری می کند.
اين بانک آلمانی با کشتيرانی جمهوری اسلامی همکاری‌هايی داشته که با تشديد تحريم‌های آمريکا و اتحاديه اروپا عليه ايران با مشکلاتی روبرو شده است."دريزه" ابراز امیدواری می‌ کند که با فروش شناوری که در چين توقيف شده، دو سوم از باقيمانده وامی که به کشتيرانی ايران پرداخت شده ، تامين شود.




گرانی سرسام آورØ› تخم‌ مرغ شانه ‌ای ·µ۰۰ تومان

:در حالی چند ماه پيش تفاهمنامه‌ای منعقد شد که قيمت تخم‌مرغ در بازار برای مصرف‌کننده از کيلويی 3 هزار و 700 تومان بالاتر نرود، اما نرخ آن 7500 تومان شد.
به گزارش فارس، قيمت تخم‌مرغ طی چند روز گذشته در بازار سير افزايشی داشته و از شانه‌ای 5 هزار و 500 تومان به 7 هزار و 500 تومان رسيده است
با افزايش قيمت تخم‌مرغ به شانه‌ای 7 هزار و 500 تومان از سقف قيمت تفاهم شده برای مصرف کننده فراتر رفته و مسئولان بايد در جهت کاهش قيمت آن اقدام کنند.


11 سال و 4 ماه و 20 روز و 6 دقیقه پیش

اخبار کردستان و ايران 20 بهمن 1391

اخبار کردستان و ايران 20 بهمن 1391

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]