شنبه 

7 ژوئیه2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

اطلاعيه سازمان خبات کردستان ايران به‌ مناسبت سی و چهارمين سال انقلاب مردمی ايران عليه‌ رژيم شاهنشاهی

اطلاعيه سازمان خبات کردستان ايران به‌ مناسبت سی و چهارمين سال انقلاب مردمی ايران عليه‌ رژيم شاهنشاهی

مردم مبارز کردستان!
حزب و سازمان های ايرانی و کردستانی!
اعضا و هواداران سازمان خبات!
٣٤ سال قبل به‌ دنبال انقلاب و خروشان ملل ايران اخرين پس ماندهاى نظام شاهنشاهی به‌ زباله‌دان تاريخ سپرده شد و حکومت ٢٥٠ ٠  ساله‌ سلطنتی پايان يافت، در ٢٢ بهمن ١٣٥٧ هجری شمسی، با سرنگونی رژيم شاهنشاهی دروازه ازادی و دمکراسی بر روی ملت ايران باز شد، اما ديرى نپايد که‌ اميد ملتهاى تحت ستم ايران به‌ اينده‌ای روشن، با بازگشت خمينی از خارج از کشور و با بر سرکار امدن حکومتی مذهبی و تنگ نظر و ضد تمام ازادی و حقوق اوليه‌ی بشر اخوندى، فصلی تازه از نکبتی و فلاکت براى مردمان ايران اغاز گرديد....

مردم تشنه‌ ازادی و بيزار از ستم ديکتاتوريت، با سرنگونى رژيم شاهنشاهی در شادى و سرور بودند و مى پنداشتند که‌ تمام مشکلات حل و فصل خواهد شد و کشور به‌ سوی توسعه‌ و ترقی پا می گذارد و زير سايه‌ حکومتی تازه‌ به‌ رفاه‌ خواهند رسيد. پيروزی انقلاب سرانجام رنج و تلاش همه‌ ملتهاى ايران بود که باشرکت تمام اقشار جامعه‌ و طيفهاى فکرى به موفقيت رسيد، ليکن به‌ خاطر تب و تاب انقلاب و فضاى پرشور اعتقادات مذهبی و شعارهای فريبنده‌ و رنگا و رنگ اخوندها و وعدهاى نظير اوردن پول نفت بر سر سفره مردم و رايگان نمودن شماری از خدمات ديگر و وعده‌ ازادى انديشه‌ و افکار و اعتقادات گوناگون، اخوندها و خمينی سرقافله‌ جهالت ، توانستند سوار بر اين موج ، گفتمان مذهبی و دينی خودساخته‌ خود را به‌ قله‌ رسانيده‌ و با انحراف مردم حاکميت را ازان خود نمايند. هرچند کردستان خوشبختانه‌ فريب سناريو و صحنه‌اراييهاى اخوندهاى جنايتکار را نخوردند و معيارشان برای برگزيدن انتخابى درست رسيدن به‌ حقوق مشوع خود و تأييد ماده‌هاى ارائه‌ داده‌شده‌ به‌ حاکميت بود، اما حکومتداران رژيم اخوندی و در صدرشان خمينی، جواب خواسته‌های ملت کردستان را با تهديد و ايجاد رعب و سرکوب دادند، به همين خاطر از همان اوايل برای ملت کردستان مبرهن بود که‌ با تکيه‌ دادن اخوندها بر اريکه‌ قدرت اينده‌ای سياهتر و فلاکت بيشترى را برای مردم به‌ ارمغان خواهد داشت.
اخوندها از همان روزهای اوليه‌ی سرکار امدنشان با خفه‌ نمودن صداهاى مخالف و با تلاش برای از ميدان خارج نمودن احزاب و سازمانهای ديگر و اعدامهای سيل اسا شک و ترديدی باقى نگذاشتند ، که‌ پايه‌هاى نظامشان را با توسل به‌ ديکتاتورى مطلق استورا خواهند نمود.
کارنامه‌ اين رژيم در طول سالهای حکمرانی برای مردم تنها درد و مشقت و گرفتاری و سرکوب و شکنجه‌ و زندان و تبعيدکردن و اقتصادی فلج و تنگ دستی و بيکاری و اعتياد و گسترش دهها مشکلات اجتماعی و جنگ و به‌ يغمابردن سرمايه‌های مردم ايران و تقديم ان به‌ گروههای تروريستی و دخالت و فتنه‌انگيزی در جهان و به‌ منزوی کشاندن ايران بوده‌ است. امروزه‌ با پيشبرد خط فکری توتاليتاريزم و فتنه‌انگيزی و اعمال تروريستی و خرابکارانه‌، در جهان و همچنين در سطح داخلى با توجه‌ به‌ مديريت غلط و نامسئولانه‌ و دزديها و غارتگريهاى حاکميت، مردم ايران با بزرگترين مشکل اقتصادی و سياسی و اجتماعی و فرهنگی مواجه‌ شده‌اند و باسپرى شدن زمان سرعت اين روند رو به‌ سقوط بيشتر و بيشتر خواهد شد.
صرفنظر از همه‌ اين مشکلات جای بسی خوشحاليست، که‌ مردم ايران تماما٠‹ به‌ ماهيت حاکميت اخوندى پی برده‌اند و بر همين اساس از هر موقعيتی برای اعتراض نمودن و تظاهرات استفاده‌ کرده‌اند. امروزه‌ در ايران شاهد جنبشهاى پر قدرت مليتها و اقشار گوناگون، همچون جنبشهای دانشجويی و کارگران و زنان و معلمان و .... غيره‌ هستيم، اين جنبشها روزبه‌روز در حال گسترش و سازمانيافتگى بيشتر هستند و از هرگونه‌ موقعيتی برای پديداوردن تغييرات بنيادين استفاده‌ مى کنند.
از گرفى ديگر مشکلات يکی پس از ديگری در سطح بين المللی و داخلی و در درون خود سيستم اخوندی افق پيشروى حاکميت را بيش از هر زمان ديگرى تاريک تر نموده‌ و توان ايستادن را از انان سلب نموده‌ است.. محاصره‌های اقتصادی روزبه‌روز درحال تشديد هستند و رژيم ايران منزويترين حکومت جهان قلمداد مى شود به‌ طورى که‌ مسئولان اين حکومت در سفرهاى ديپلوماتيک خود به‌ هر کشورى با مشکلات و اعتراضات و تظاهرات بر ضد سياستهايشان روبرو خواهند شد. در سطح داخلی نيز، با مدنظر قرار دادن افزايش سياستهاى سرکوبگرانه‌ و اختناق و کشتار مردم اعتراضات مردمى به‌ اوج خود رسيده‌ است و به‌ نظامى فاقد حداقل معيارهاى مشروعيت تبديل شده‌ است. از طرفى ديگر مشکلات درونى جناحهای رژيم با افزايش روزافزون روبرو بوده‌ و در راستاى مال و مقام بيشتر در تقابلى سخت قرار دارند. البته‌ در لواى اين بازيهاى مسخره‌ دزدی و غارتهاى مسئولان رژيم بيش از گذشته‌ هويدا مى شوند. بی ترديد وضعيت کنونى حاکميت بسيار حساس بوده‌ و دوران انقلاب عليه‌ رژيم سلطنتى را تداعى مى کند، هرچند اوضاع کنونى در مقايسه‌ با انقلاب ملتهاى ايران که‌ سرنگونی رژيم سلطنتی را رقم زد، شرایط بسيار حساس ترى مى باشد. در راستاى همين واقعيت افق پيشبرد مبارزه‌ ازاديخواهانه‌ی ملل ايران بيش از گذشته‌ روشن بوده‌ و ايجاد تغييرات اساسی و بنيادين دور از انتظار و محال نيست.
مردم شرافتمند کردستان!
کردستان که‌ با ادامه‌ی ذمام امور توسط اخوندها زير سنگينترين فشار و تبعيض و نقض حقوق اقتصادی و سياسی و اجتماعی و فرهنگی بوده‌ است، با وجود مبارزه‌ای ارگانيک و سازمان يافته‌ و بی امان يکی از زنده‌ترين مناطق ايران بوده‌ و در راستاى ادامه‌ راه‌ مبارزه‌ برای دستيابی به‌ حقوق خود فروگذار نبوده‌اند. اين مبارزه‌ خستگى ناپـذيرانه‌ بسيار نزديک است به‌ موفقيت و مثمر ثمر واقع شدن، لاجرم ضروريست که‌ بيش از گذشته‌ جنبش ازاديخواهانه‌ی ملتمان را همراهى نموده‌ و برای سرنگونی اين حکومت و به‌دست اوردن حقوق ملى مردم کرد در کردستان ايران، در تلاش باشيم.
سازمان خبات کردستان ايران در سی و چهارمين سالياد پيروزی انقلاب ملتهای ايران ، اراده‌ی راسخ مردم ايران را ارج نهاده‌ و دوباره‌ شدن اين انقلاب مردمی را در مسافتی کوتاه‌ و ايجاد تغييرات ريشه‌اى با همان ارده‌ی فولادين را از سوى مردم ازاديخواه ارزو دارد و مطمئن هستيم که‌ رژيم ضد بشری و جنايتکار و غارتگر اخوندى سرنگون خواهد شدو در زير سايه حکومتی دمکراتيک و پارلمانی شاهد خوشبختی و رفاه‌ عمومى ملتهاى ايران خواهيم بود.
.
سازمان خبات کردستان ايران
کميته‌ مرکزی
٢٢ بهمن ماه‌ ١٣٩١


11 سال و 6 ماه و 6 روز و 4 ساعت و 15 دقیقه پیش

اطلاعيه سازمان خبات کردستان ايران به‌ مناسبت سی و چهارمين سال انقلاب مردمی ايران عليه‌ رژيم شاهنشاهی

اطلاعيه سازمان خبات کردستان ايران به‌ مناسبت سی و چهارمين سال انقلاب مردمی ايران عليه‌ رژيم شاهنشاهی

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]